• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Endelig er det mildt igjen... Rundt null grader nå klokken 05:50... Noen møter så trening etter jobb - det er m.a.o en helt vanlig dag. Ha en bedre mandag!

Gjesp...

Orker ikke nærme meg verandaen for å se hvor mange grader det er. :p

Glad mandag! Etter en lang helg med forberedelser til datterens borgerlige navnefest er det godt å komme på kontoret igjen! Det var en fin sermini i rådhuset på lørdag, og en hyggelig fest med hele familien på ettermiddagen. Den lille frøkna nærmer seg krabbestadiet (kun engine-runs denne uken, snart klar for first flight), og nå er hun utstyrt med gullarmbånd og diamanter (bling-bling). Far ser en pyntefrøken in spe!

Morgenen ble startet med noen sider i Anders Magnus' bok "Min Afrikanske Reise" på bussen, og kapittelet fra borgerkrigen i Sierra Leone er ikke hyggelig morgenlesning. Der ble geriljaen RUF beryktet for å lemleste sivilbefolkningen på det groveste. Det var ikke nok å drepe (anatatte) motstandere, nei man kappet av armer, hender og føtter for å statuere ekspempler. Selv ikke små barn gikk fri. Historien om den to uker gamle jenta som fikk kappet den ene armen av ved skulderen, for å sende en beskjed til moren, og fortellingen til en ung soldat om hvordan hun kappet lemmene av en gravid ungjente, og skar ut fosteret av magen hennes mens hun ennå levde, fikk meg til å lukke boken for en stund. Maken til f***nskap skal du lete lenge etter.

God Morgen !

En verdensmester på skøyter fra Bergen? Utrolig, men sant
Som andre Bergensere er jeg sjokkert over at vi har fått en Verdensmester i VINTERIDRETT :wow:
Hva blir det neste :p

[glow tcolor=red, fcolor=black, size=2, strength=1]Hele Bergen hyller Stordal [/glow]

God morgen fra Bergen (igjen)....

Sola skinner, og det er etpar grader + ute.
Har fri i dag,- men..... -Kona ligger med "spysyke" og da er dagen lagt.....
Den elste er kommet seg på skolen, den mellomste skal i barnehagen nå og minstemann fotfølger far..... :hi2

God formiddag fra Lysaker :)

Pent vær i Oslo idag, ingenting nytt, resultatene av helgens spottertur ligger postet også :)

Klar for ny uke med jobbehelg også. OMG..

Er det noen som vet hvem som flyr over her (HØYT) med en Airbus A-340 (så det ut som), litt før 1200 ??

ha en bedre dag :thumbup

Stratusen ligger nedpå tretoppene, regn og 5 grader. Men hva gjør vel det, når man har vært på by'n og hentet Pondus' "Hat trick", Benny Goodmans 2CD "Complete Legendary 1938 Carnegie Hall Concert" og FlyPast kom i posten......? Ooooooo..., for en god dag det er :) :spin: (Bare så synd at skiftet starter nå kl. 15...). Go' manda'!!

Ikke fullt så god morgen, mens det blir varmere i Norge, så holder temperaturen seg på friske -12 her. Noen venner av meg reiste til den Domikanske Republikk lørdag natt, og nå lengter jeg virkelig etter varme.
Hører det er varmt for årstiden, lengre vest, nærmere bestemt in the state of Washington.
Ha en dog gad alle sammen...:spin:

Originally posted by Arrow

Hører det er varmt for årstiden, lengre vest, nærmere bestemt in the state of Washington.

Helt korrekt, her er det t-skjortevaer allerede og gresset er klippet for andre gang i aar..

Originally posted by Scanor

Er det noen som vet hvem som flyr over her (HØYT) med en Airbus A-340 (så det ut som), litt før 1200 ??

Hvis det var vest-øst så var det kanskje Singapore Airlines A345 EWR-SIN

Har nesten hatt vårstemning i dag... Pluss 12 grader er ikke dårlig...måtte det bare bli varmere...

God formiddag fra Alta.

Er hjemme med syke unger i dag. Nå som dem sover så blir det litt tid til internet og scanair. Her oppe er vi så langt unna sommeren som mulig. Det har snødd masse i det siste og temperaturen i morges var -14 grader.

Originally posted by SK384
Opps. Dette var ment å skrives under God onsdags morgen, og ikke god mandags morgen.

Jeg får ikke slettet meldinger jeg har skrevet. Har prøvd delete knappen med da får jeg bare beskjed om no access. Noen som har tips om hvordan vi kan slette meldinger.

GG4M_SK_MD.jpg

Back