God mandag morgen

Det går mot macbook her i gården, event en reparasjon til omkring 2000 dkk men som ikke nødvendigvis vil hjelpe...

Min laptop er heldigvis tilbake fra helvetet uten varige mén :)

Min og! Mistet vel kanskje noen familiebilder jeg ikke har fått tatt backup av. Men heldigvis har jeg alle arbeidsfilene mine i behold på stick!

BF:cool2

Skjedde noe merkelig med min laptop i går ettermiddag. Ikke vet jeg hva som har pågått, men web access har vært problematisk inntil nå. Har kjørt Norton 360 tre ganger ca. 2:25 tar det hver gang. 3. gangen er alt tilbake til normalt.
Fremdeles stand-by. Rundt 0 grader og noen snøfnugg i luften. Ellers intet å melde.

Puh! Julen er reddet. Begynte å frykte et øyeblikk da jeg ikke så noen julekalender i morges (mest sannsynlig var jeg for trøtt) men nå henger det 24, eh 23 små ting innpakket utenfor rommet mitt:p

Nå tror jeg deler av mitt problem var laptop falt fra bordet og ned under pakking... Men den har fusket lenge og det kan ha vært teskjeen som rant over... Det kan bare opplyses at student uten PC som også acts as my TV er et relativt kjedelig liv. Trenger ikke gå på lesesalen for å få lest, noe som passer utmerket her jeg ligger med en cold...

Til OSL på onsdag:)

Puh! Julen er reddet. Begynte å frykte et øyeblikk da jeg ikke så noen julekalender i morges (mest sannsynlig var jeg for trøtt) men nå henger det 24, eh 23 små ting innpakket utenfor rommet mitt:p

Mamma er god å ha! I en alder av noen-og-tyve... :lol:

Når en først er inne på laptoper: Tror min hadde sin ett-årsdag i går :nor

Den funker fortsatt (eller; gjorde det i går, i hvertfall), men om ikkeny laptop, så ble det hvertfall en ny genser på¨meg i dag :p Med FedEx-logo og heile pakka..

Morsom dag, med en på ferie, og en til som heller ikke kom... Men man kom seg i mål..

Ønsker ellers alle en god kveld.

Ju huuu ... det sner i ATL! Passet umåtelig bra ettersom jeg valgte denne dagen til å sette opp utelysene. :)

Hvis dere ser godt etter, kan dere se noen hvite striper i bildet! :lol:

Attachments

• hus.jpg
    hus.jpg
    162.9 KB · Views: 72
Nå er det hvertfall skikkelig tiddeli-bom utenfor hos meg, og det er etterlengtet :nor

God morgen fra Chicagosibirsk. Her kom det jaggu meg en 20-30 cm i natt og det snoer fortsatt. Infinitien sine rygge/frontsensorer liker ihvertfall ikke snoe, saa det pep hele veien til jobb. Heldigvis garasje her saa bilen faar tina av seg i loepet av dagen.

Veiene er dog helt bare etter normal ihjelsalting.

Ellers funker lap topen og denne uken ser ut til aa bli goerr kjedelig..

MOW! Er det ikkke på tide å finne frem riven - plenen må rakes!!!

Back