God mandag morgen

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Nå er det bare noen få timer igjen av nattvakten, to dager fri venter, ergo ingen blåmandag for meg! Ha en fin dag.

Morn morn .. her kryper vi til køys i skitvær .. skal fortsatt være skitvær når jeg våkner .. en tv-stasjon fablet faktisk noe om muligheter for litt sneslaps. Har mine tvil, men vi får se ... Thanksgiving-helgen ble avsluttet med værforstyrrelser, men ekstreme problemer ble det visst aldri ..
http://www.ajc.com/travel/content/t...l_1201_web6.html?cxntlid=homepage_tab_newstab

Pondus Julekalender er innkjøpt både til meg og poden ... første rute skal til pers på morrakvisten!

Last edited:
1. desember og dagen er nesten 12 timer og 20 minutter kortere/mørkere...men hva gjør vel det når adventskalenderen er åpnet? Snart på jobb før det blir en treningsøkt i ettermiddag. Ha en fin start på desember!

Da har alle fått PM om menyalternativene til julebordet. Menyen er også satt inn i første innlegg i julebordstråden.

Last edited:
God morgen fra Oslo. Som vanlig på mandagsmorgenen er jeg trøtt som f***. Nå er det bare å få i seg frokosten før kursen settes mot jobben. I kveld blir det stryke skjorter og se Liverpool-West Ham. Ha en fin dag

God morgen fra Harstad, eller det vil si på tur fra Harstad med Hurtigbåt. På tur til tromsø i møte. Dagen kunne godt startet en time eller to senere, etter et hardt julebord i helgen ;)

Ha en fortreffelig dag !

God morgon från Uppsala!

Första luckan i adventskalendern är öppnad och jag är på väg att dra mig mot universitetet snart, väntar bara på att jag skall se lite ljus ute. Märker även att min laptop har börjat ge upp och funderar på att köpa mig en MACbook. Är det någon som har goda/dåliga erfarenheter av den?

God morgon frå TRD :)

Då var første luke opna, og kaffien er på plass i koppen. Bare å få unnagjort dagens oppgåver.

Ha ein flott dag alle saman!

God morgen fra MJF!

En strålende helg er unnagjort i Mosjøen og man møter på jobb med fulle batterier og pågangsmot så det holder! Livet er simpelten herlig dere :)
Helgas overraskelse (for detaljer se fredagstråden) ble mottatt med gledestårer på flyplassen, en bra fest på lørdag og elgsteikmiddag på søndag. Ellers total avslapping :)

Lett snøvær i Mosjøen, frokosten er unnagjort og jeg er i gang med booking av billetter for folk som skal på tur!
Etter jobb tar jeg meg en tur ned til Farmer & co for et par tre timer med opplæring @ HQ.

E!

E!

God morgen fra BOO. Tilbake fra Oslo etter perm, og våknet med sjokk kl 6 til romvask. Å sove lenge i helgen tar på. ZZZZZZZ ha en fin dag. :)

God morgen fra Forus! Mandag, uuuuurrrrrkkkk! :drunk:

Har ikke hatt fri denne helgen nei, ble jobbing på denne karen i helga....

Kan bli en lang dag.

Ha en bedre dag forumister :)

God morgen fra sentrum.

Da har jeg fått tak i en man på telefonen som skulle gi beskjed den brune mannen i brun bil om at pakkene han ikke fikk levert på fredag skal leveres på jobb. Men mannen i brun bil hadde dratt allerede så det blir ikke levering før i morgen.

Ha en fin start på uken!

God morgen fra STS på STO. To dager med oppläring i Sharepoint på STS. Startet dagen 04:05 og sov meg först til OSL på Flytoget og så sov jeg meg til ARN på "Fakiren" - men jeg föler meg fremdeles ikke helt våken... Lang uke i STO denne uken, först retur til OSL på torsdag (til re-union med gamle kolleger fra en ikke-navngitt online turoperatör...)

God morgen fra hovedstaden!

Vi skriver 1.desember og jeg har igjen å kjøpe 1 julegave til så er jeg ferdig :)

Ingen store planer for dagen på jobb, bare en helt vanlig mandag.

Ha en fin dag alle sammen!

God morgen....
Her skal jeg bruke resten av min langfri til å få ferdig soverommet før jul... Får hjelp av min far nå som har svingt hammeren i 45 år så kompetansen er det vel lite å si på :-)
1 pakken ble høytidlig åpnet av min datter før barnehagen, Trøsten til far er at når alle 24 pakkene er åpnet har solen snudd og vi går da igjen mot bading, utepils, golf, lett kledde damer og lukten av ny klipt gress... :-)

Her forsov man seg litt siden ipoden som er min vekkerklokke ikke hadde ladet fra den ødelagte laptopen. Den skal tas med til en reparatør og så får vi se... Ellers blir det pcinnkjøp denne uken... Eventuelt en fancy macbook...

God morgen fra Krsand!

Her blir det en hvit dag. Dvs at snøen kom i natt til juniors store glede! Om far er like gledelig over snøen er vel mer tvilsomt, og det er nok derfor jeg drikker!

Her blir det kontordag og månedsavslutning så tida skal nok fly i dag også. Min bærbare er hos PC-doktoren etter at det kom noe uff inn på den i går kveld og la hele maskina død! Men nå er de igang med noe livreddende hjelp på den, så jeg regner med den er oppe igjen i løpet av formiddagen.

Ingenting spennende på tapetet denne uken! Diverre!

BF:cool2

Her kan det meldes om tunge skyer, overhengende mulighet for nedbør, og rundt 0'en. Skulle omtrent tilsvare formen så langt i dag. Heldigvis er julebordsesongen snart over.

Og der kom snøen.

Last edited:
God morgen fra Forus/Tananger,
Godt igang med dagen her over etter en fin helg.
Det blir ettermiddags og kveldsmøte på Gradermoen idag og sete er kjøpt på SK4024.
Det er desember allerede og årets siste 3 arbeidsuker er påbegynt.
Etter nok et travelt år skal jeg bevilge meg 14dagers jule-og nyttårsferie.
Ha en fin dag alle forumister

God morgen fra Krsand!
Her blir det kontordag og månedsavslutning så tida skal nok fly i dag også. Min bærbare er hos PC-doktoren etter at det kom noe uff inn på den i går kveld og la hele maskina død! Men nå er de igang med noe livreddende hjelp på den, så jeg regner med den er oppe igjen i løpet av formiddagen.

BF:cool2

Min bærbare tok også kvelden i helgen. Fikk beskjed ved oppstart om "Konfigurerer oppdatering 3 av 3 - 100%" også startet den på nytt... Kom meg aldri inn i Vista og slik holdt den det gående i over en time. Fant til slutt ut at det bare var å krype til korset og kjøre en krise-recovery. Hadde ikke noe særlig viktig på maskinen så det var greit nok. Det ble noen timer foran maskinen (les: Windows Update og diverse servicepacks til Vista og Office...).

Var det helgen for "laptoper til helvete"?

(Unnskyld sprogbruken, men synes det er på sin plass)

Back