• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag - ny uke og siste arbeidsuke før juleferie... Men når kommer det mere sne? Ha en bedre dag!

Replying to Topic 'God mandag morgen...'

Sne sne .. hold deg over 1000 fot ...... :D

Vaert en bra helg paa BI .. men i morgen er regnet lovet tilbake. Men da skal vi jobbe, saa det er OK. Er ferdig med julegavene .. unntatt en .. og er rimelig fornoeyd med det. Alle utenlandske julekort er sendt, noen innenlandske staar igjen. Detta er 'mot norrmalt!'

Har moret meg med ACARS hele dagen .. kona skjoenner overhodet ikke hva jeg har vaert saa facinert av .. bless the ignorant ... men morro er det!

God morgen, det ser ut som om noen ønsker å slette sine elektroniske spor her i forumet, ?

Originally posted by P.A. VIKING

God morgen, det ser ut som om noen ønsker å slette sine elektroniske spor her i forumet, ?

Ja, det må være noe forferdelig som har skjedd når man ikke bare kan la det være i stedet for å ødelegge sammenhengen i en million poster. :wow:

Og her har snøen fortsatt ikke gjort sitt inntog... Uheldigvis for piggdekkene på sykkelen min. :(

Ellers begynner forkjølelsen endelig å bli bedre, men jeg er allikevel litt satt ut etter å ha ligget i 3-4 timer før jeg fikk sove inatt.

Inne i siste skoleuken før jul nå; tre dager med prosjekt, så en dag med fremføring og pizzaspising på Peppes med Elektro-klassene, og deretter frivillig kirke på fredag...

Juleferie, her kommer jeg! :p

glad mandag! Gullhella-FBU tok ca 45 minutter i dag - vanlig mandagsrush med andre ord. Vel hjemme etter en deijlig helg i Danmark, og jeg lurer på når jeg blir sulten igjen. Testet BA/Sun-Air OSL-BLL og Cimber Air BLL-OSL, og det ble 1-0 til BA. Tester kommer.

Og i dag har SAS Braathens' julekalender Shanghai til under 3800!

man har kanskje sine grunner.. og liker man ikke det så to bad :p

Riktig god morgen fra Tromsø

Litt kaldere her enn i går , da det var + , nå er det - :wow:

Alt er på rute og det er flott. Skal jobbe til 12 idag , så skal en hjem for å sove.

Ha en våken mandag :D

God morgen fra Bislett, i dag og i morgen blir det (obligatorisk) kurs i yrkesetikk, pluss et lite kurs på onsdag, så er dette semesteret over. :D

??? er slet ikke med!

Originally posted by jens

??? er slet ikke med!

Ikke jeg heller.... Kan noen opplyse oss som lever i mørket....?

Kanskje det er så enkelt at LCH78 ville bli som Lillebjørn Nielsen... Stilleste gutt på Sovesal 1....;)

God hjul og nytt år med budsjettbalanse, lav rente og friske flygeledere ønskes eder alle før den realfaglige avdelingt av Scanair.nord tar hjuleferie - dvs tar med jobben sørover i en blærbar ! :)

(Dessverre er data'n til mamma litt syk om dagen, så det er usikkert hvor mye foruming det blir i hjuleferien.)

Back