God mandag morgen!

Utflyttet

Ute på tur
Da var jeg våknet tidlig og har vært i sving en time allerede. Dagen har tusen små ting som må ordnes, og ADSL-linjen her hjemme har bestemt seg for å bli ustabil, dvs gått fra "dropper i ny og ne" til nede store deler av dagen. Snodig nok sammenfaller dette med at huseier fikk seg ny ISP, så noe sier meg at vi har noe feilmontert utstyr et sted og kansje en montør-feil.

Siden hans ISP ikke er min ISP så tenker jeg at deler av morgenen skal tilbringes på telefonen med en lek som bare flyselskapene kan bedre: pass the buck.

-A

God morning fra OSL!
Her begynner dagen med å knipe på 5 låseklips som gjenstod fra fredag,
deretter blir det en nye snags som må fikses.
Etter jobb skal C172 og meg, ta fullservice på bilene,
altså skifte motorolje, girolje, bremsevæske, bremseklosser,
kjølevæske, legge rain-repellant på rutene og vaske bilene. :)
Og da er det vel leggetid, og så back to work i morgen tidlig.

Ha en bedre dag folkens! :)

• Like
Reactions: CK
God morgon frå Bergen. Årets første tur i skitrekket blei gjennomført i helga, og det kjennes i legger. Litt stramt å gå ned trapper i dag, men satser på det mjukner opp i løpet av veka :)

Ha ein strålande dag alle! Bergen har øse-pøse regn og masse vind, så her blir det "strålande"...

Da var det nok en mandag og helgen er unnagjort!

Edinburg by og nok en flyplass er krysset av i boka ^_^ Dette er en by som absolutt kan anbefales.

Blir en travel mandag, men på den annen side, dagen går i det minste fort da.

Ha en flott dag folkens :)

God morgen. Da er en god frokot inntatt på Radisson Sas Plaza, og resten av dagen går med til spennende møter,før jeg lar SK og WF ta meg til mer sentrale strøk av landet i kveld

God mandag morgen! Tilbake på jobb etter helgens svært så vellykkede Kick-off på Kleivstua (som forøvrig kan anbefales på det varmeste).

Dagen går med til oppsummering og årsregnskap, deretter blir det hyggelig middag med fruen på Grefsen, og litt rydding i flymodeller. Min sønn Eivind på 13 har fått opp øynene for plastmodeller, så noe av oppdragelsen har da virket..:lol:

Glad mandag morgen!
Nok en spennende morgen - å gå på isen og vannet bort til garasjen for å hente "lynet" er alltid spennende når det regner etter noen kalde dager...
Ny uke - nye muligheter!
I morgen blir det en liten tur med SAS Norge + SAS Sverige på OSL-ARN-OSL

Go morn fra Tromsø

Seint på'n i dag.Skyldes nokk veldig lite søvn gitt.....:(

Rolig dag, i morra er siste dag før jeg flytter til Trøndelag igjen. Steikki de e godt å værra trønder ;)

Ha en strålende dag

SEA: T-3

God morgen fra Kongens By. Definitivt mandags morgen, her går det treigt idag, og snart blir det å få kommet seg på lesesalen hvor nye eventyr venter, før jeg mååååå komme meg på trening ikveld.....ha en fin dag

God Mandag fra Maura..

Klar for en lettere amputert arbeidsuke, som nå ser ut til å bli enda mer amputert..

Ønsker alle en ellers fin dag.

God morgen fra Mosjøen!

Jeg har jammen frimandag som skal brukes til noe forefallende klesvask, en tur på Friskhuset for en treningsøkt, samt et kafébesøk sammen med overnattende crew!

E!

God morgen fra Tananger/Forus,
Travel uke har startet . Her er det fullt trøkk i både jobb 1 og 2.
Allerede halvgått januar. Travle dager og uker fremover og det er jo bra.
Ikke mye som minner om vinter her over i sørvest.
Men ifølge kalenderen så kan vi muligens regne med en liten vinter nå og da en stund til.
I morgen er det tid for en kjapp tur over fjellet med SK4002 til OSL.
Ha en fin dag alle.

God formiddag fra sør.

Tilbake på jobb etter halvannen ukes sykemelding. Godt å være så godt som kvitt influensaen. Her blir det kontoruke og ikke noe flyving før til lørdag.

Ha en ok dag!

BF:cool2

Det gikk i orden for deg?? :)

Ikke noe bekreftet enda, men jeg krysser fingrene.. Får forhåpentligvis vite noe i løpet av dagen.

Edit: Det var hvertfall ok for sjefen, så da ble uka amputert med en dag, og jeg har fri torsdag, uansett hva jeg evt. gjør den dagen..

Last edited:
Haaper det gaar seg til, Martin..

Her i Chicago var man voldsomt troett da klokka ringte halv sju paa morran i dag. Etter X antall kaffekopper naermer dagen seg slutten og vi kan se frem mot torsdag, Seattle!

Lykke til hos Eurobonus i dag, CK ;)

Ha en trivelig aften alle sammen

Haaper det gaar seg til, Martin..

Det gjør jeg og.. Har det meste av tær og fingre krysset akkurat nå..

Skulle få et svar i løpet av dagen, men han som skulle svare har forsåvidt 9 timer igjen av døgnet der han bor, så det dukker vel opp.. (No offence til vedkommende)

Back