God Mandag Morgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Skjoent 'god' og 'mandag' hoerer vel ikke sammen i samme setning .. ?? :p

Men her i USA er det langweekend .. Memorial Day er paa mandag. For meg blir det imidlertid reisedag .. ATL-Newark-Frankfurt med Delta og Continental.

Atlanta var dekket av roeyk paa morran .. vinden blaaste roeyken fra skogbrannene i Soer Georgia helt opp hit, og det aa kjoere inn til byen var som aa kjoere i LA.

Tok med soppen og en kompis paa Atlanta Zoo ... vi har en bra park her i byen med mye fine utstillingsobjekter. Under foelger et par vareproever.

Naa er jeg lett solbrent, saarbeint og sitter her med en pils og venter paa at middagen skal bli ferdig. Skaal kosmonauter!!

Attachments

• zoo3.jpg
    zoo3.jpg
    90.7 KB · Views: 2
  • zoo1.jpg
    zoo1.jpg
    82.5 KB · Views: 2
  • zoo2.jpg
    zoo2.jpg
    80.9 KB · Views: 2
Glad mandag fra Drammen. Trivelig med langhelg, og dagen vil bringe trivelig småjobbing hjemme. Det vil si vaske verandaen og hagemøblene og i tillegg antakelig montering av mobiltelefon-holder i Volvoen (snart to år etter at jeg burde ha gjort det...:rolleyes: ). Men først har jeg planer om en rekke timers søvn! ^_^

God morgen fra I-e-statsminister-byen.
Har vært isolert på Runde fugleøy fra onsdag-fredag på et fyr uten dusj og mobildekning. Noen timer senere satt jeg på flyet til Oslo og i sted landet SK4528 her igjen.

Lite bilde fra Runde som viser en liten slåsskamp jeg fikk fanget på film

Attachments

• Ørn og måse [1024x768].jpg
    Ørn og måse [1024x768].jpg
    27.7 KB · Views: 2
God morgen, eller god natt strengt tatt, går snart til sengs for å gjøre meg klar til en hard jobbdag i morgen.

God tur LN-MOW!:cool:

God morgon från Sigtuna,

Klockan 0500 är det "partly cloudy" och 13 grader ute. Om en timme sätter jag mig på bussen för färd mot Stockholm och första dagen på mitt nya jobb.

Ha en riktigt fin start på veckan!

I AAR er det regn og overskyet 13 grader
ikke meget trafik en saadan 2. pinse dag...4 afgange mod CPH
---
Ha`en god dag

Hilsen
Ole

Morn fra Haydom. Rundt 20 grader, stille og av alt, veiarbeider nede i veien.

For å hedre fridagen i norge i dag skal jeg nå bare sette på noe OK musikk og snu meg til jeg våkner igjen! :D

-A

God morgon frå Ørsta! Her er det straks klart for dagvakt, før kursen vert sett mot AES. Skal vere 4dommar på Color Line Stadion i dag, Aafk - Viking! Ha ein strålande dag i kongeriket!!

God morgen fra København. Foreløpig grått her og snart blir det å sette kursen mot skolen for prosjektarbeidjobbing. Ha en fin dag

God morgen fra Asker. Her regner og blåser det, men været ser bra ut langt vekke. Skal bare nyte den siste dagen før skolen går i gang.

Grå formiddag i hovedstaden...nå har vi vel frosset og blitt våte nok i mai - la juni komme med sol og varme!!! Bliren rolig dag inne - foran peisen i påvente av middag med mye vin i ettermiddag/kveld. Ha en bedre fridag!

Vått og grått på Nærsnes.Fikk gjort unna litt arbeid på tomta i går,heldigvis.Trykkspylt innkjørselen osv.,så idag blir det hviledag og opplading til morgendagens EWR-tur.Middagen kommer til å bestå av Insalata Tricolore og pasta med currysaus.Mmmmmm.....godt!
Ja,også noe rødt og italiensk i glasset,selvfølgelig!:cheers:

Back