• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
05:55 er tidlig!! Men det er nok å gjøre på jobben - så da er det bare å starte på uken. Ha en bedre mandag!

Replying to Topic 'God mandag morgen...'

Dette er ikke noe tidspunkt å starte uken/dagen, derfor går jeg heller og legger meg :)

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg våknet nå... heller forsøke å sove litt til :)

God morgen ja.

Bare noen få minutter før jeg må ut i pøsregnet og sykle til skolen, kan ikke si jeg gleder meg.
Har ikke sovet så mye inatt heller, våknet fem og fikk ikke sove etter det.

Menmen, ha en fin dag, så håper jeg det er bedre vær andre steder i landet! :)

God ettermiddag. Her har klokken passert 12 og min siste uke her nede for denne gangen er begynt. Som vanlig er det nydelig vær for en Nordmann, med 34 grader, bris fra havet og fin skygge her jeg har satt meg på terrassen med fin utsikt over havet.
Ha en finfin dag hvor dere enn er.

I love the smell of baby poop in the morning!
Prinsessen sov en nesten full natt, og vekket først sine stolte foreldre klokken 04:50!
Dette kan bli en fin uke. Dessverre ingen oppdateringer av Scanair.no i helgen - for mye styr og stok med besøk og visning av det nye familiemedlemmet. Vi får se hva vi kan få til i løpet av uken...

Ja...för en gångs skull sov också vår man i egen säng när pappa gick till jobbet.
Annars brukar han komma över i vår säng redan klo 05:00
:zzz

God morgen fra et småkaldt og rimete Trondheim! Har kjørt min mor på jobb slik at jeg kan bruke hennes bil i dag for noen ærender, og så må jeg vel lese litt avtalerett utover dagen.

Bonjour de la Côte d'Azur!

Fortsätter njuta av min semester. Tror jag skall ut och försöka spela 9 hål golf idag om det går. Sitter och tittar på bilder av en grön elefant med hedersuppdrag just nu (nej jag har INTE druckit för mycker vin).

St. Raphaël bjuder på 22 grader och halvmulet just nu.

Önskar er alla en strålande dag.

God formiddag fra Alta !

Som får CK startet dagen også her med skrik og skrål fra barnerommet, men heldigvis så våkner ikke våre før i 6 tiden. Jeg startet i dag tilværelse som hjemmeværende husfar for en stund. Det er 5 ukers ferie og siste rest av pappapermisjonen som skal taes ut, så nå blir jeg hjemme med de små frem til nyttår.

Med ferskt bredbånd i hus, og mens ungene sover på formiddagen så skal det forhåpentligvis bli litt tid til forumaktiviteter fremover.

God ettermiddag fra Kløfta :)

Vel denne helga har vært ett helvete uten like... over 40 i feber og ett Rosen utbrudd på det ene beinet fra kneet og ned til anklen. så da er eng sykemeldt ut uka i første omgang..

Så da sitter jeg her neddopa av smertestillende og antibeotika

Tusler å legger meg litt igjen jeg..

og for dem som er opptatt av slikt: bensinprisen her i Vadsø i dag var på 10.91kr for 1 liter 95 blyfri og 11.54 for 1 liter vanlig 98 :)

.. og her er'n ca. 3.50 .... :D

Fortsatt moerkt paa Bainbridge ... helgen gikk med til fotball, hagearbeid og uthuling av gresskar til Halloween. Saa naa staar det to fine gresskar paa trappen og gliser stygt.

Skal foelge minstemann til skolebussen foer jeg drar paa jobb i dag .. det er stor stas naar det skjer ettersom han normalt leveres til en nabo ved syvtiden.

Fortsatt god mandag!

Originally posted by LN-MOW

.. og her er'n ca. 3.50 .... :D

har det par harde snøballer jeg gjerne skulle ha blitt kvitt :p

Bensinprisen har krøpet under 10 kroner og er nå 9,61 her i området.

Her i nord er det bensinkrig så den koster heldigvis ikke mer enn 9,44 per liter og diselen som min bil går på er 1 krone billigere. Vi får se hvor lenge morroen varer, men den stiger vel en vakker dag.

Og sykkelen min er fortsatt gratis... :spin:

ARG !!!!!!!!!!!! Da ser det ut som bensinkrigen var ove for denne gang, og 95 blyfri koster nå 10.68 og diselen 9.98.

Men heldigvis så går også min sykkel bare på muskelkraft !

Hmm, på Esso i byåsveien kostet bensinen 8.99 i går, dieselen ca. en krone billigere. Det er tydeligvis priskrig her i byen!!!???

Skjønner ikke dette evindelige maset om bensinpris hele tiden.
Om man har en bil som man kjører 12.000 km med i året , og som bruker 0,7 på mila bruker man bensin for 8400 kr om den koster 10 kr literen.. dvs om den går en krone opp eller ned så utgjør dette mindre enn en hundrelapp pr måned. Om man søler bort en hundrelapp på annet rask er det ingen som klager, men når det gjelder bensin så er det jo fryktelig.... :naughty: :)

Back