• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen

LN-KGL

ScanFlyer Mile High Club
Har nå gått gjennom en mengde bra bilder fra EuroTouren. Har også fått tid til å legge ut første triprapport, og den kan finnes her. Nå er det vel på tide for meg å ta seg en liten blund - dere andre morgenfugler få ha god morgen!

Triprapport er sjekket ut - very good! God natt til deg! Gleder meg til resten!

Og god morgen til dere andre mens tusmoerket har senket seg over Alpharetta. Minstemann har lagt seg og droemmer soett om foerste dag i fjerde klasse. Kona har kjoert til Raleigh, saa jeg her ansvaret for morgendsgens store begivenhet.

En god helg! Stabaek vant, Brann og Lillestroem tapte poeng. Hvor mye bedre kan det bli??

God morgen alle ja for ENGM Avd. Flyparkering....

Jeg begynner bli mektig lei nattevakter, men siden denne er overtid bør jeg vel bare holde kjeft :angry: men men.....

Nå er det hjem om noen timer og sove litt, før ferden i Pat'en går til Porsgrunn, sååå Larvik, sååå Tønsberg før hjem igjen i kveld......Familieforholdene må pleies litt :lol:

Er ellers tilbake på onsdag eftan igjen så dukker det opp noe spennende skal jeg gi lyd fra meg!

Og, Kurt / KOG & Fellowship.....Må vel nesten invitere dere oppom en dag som plaster på såret for manglende spotterinfo før avreisen deres ut i Europa :)

:old

Glad mandag morgen.. Det har regnet i hovedstaden i natt og det regner fortsatt...det har gitt meget behagelig soveforhold. Ha en bedre start på uken...

God morgen fra Bergen, her har det ligget mellom 17 og 19 grader i natt, lettskyet nå. Ser ut som det blir nok en strålende dag her :D

Prinsessen hadde feber i går kveld da vi la henne - noe som betyr at hun er persona non grata i barnehagen i dag. Far påtok seg oppdraget i dag, så da blir det en hyggelig dag med frøkna (og noen bæsjebleier og youghurtsøl) mens det øsregner ute.

God morgen fra Oslo. Skikkelig drittvær da jeg kjørte til jobben idag og for første gang på lange ble varmen i setene brukt. Nå har det ihvertfall sluttet og regne, men jeg er fortsatt like trøtt etter at jeg la meg sendt og sto opp tidlig.

Er også siste uken på jobben før jeg blir student igjen :)

God morgen fra Alta. Grått vær med litt regn i luften i Alta i dag. Skikkelig fyrverkeri på himmelen i går ettermiddag. Ikke ofte det lyner så mye her oppe. Et lynnedlsag like borte i gaten forårsaket også strømbrudd, selvsagt midt i fotballsendingen.

Originally posted by LN-MOW

En god helg! Stabaek vant, Brann og Lillestroem tapte poeng. Hvor mye bedre kan det bli??

Jo det kan bli mye bedre, først og fremst ved at Brann hadde vunnet og RBK hadde tapt. :D

God morgon i från nytt jobb. Stortrivs på mitt nya kontor i centrala Stockholm även om regnet faller i byttor ner över den Kungliga Huvudstaden.

Önskar er en riktigt fin dag

Good morning dudes and dudettes :)

Tilbake fra fr.stad og svigerinnen ble smidd i hymnens lenker ganske så grundig.

Skallebank så det rekker idag,men det er ikke pga festen, da denne gikk ganske så edruelig for seg.

Tror det kommer til å bli tidlig hjem idag gett..

Håper dere får en bedre dag

Glad mandag fra Drammen. Første dag etter ferien og byen byr på øsende regnvær. Ellers fikk uken en svært god begynnelse i går da Start slo Viking 3-1 - dette er nemlig årets viktigste kamp: Det viktigste er ikke å vinne, men å slå Viking! :colgate:

Grüss Gott aus Wien. Jeg er tilbake på jobb, solbrun og opplagt selv etter en tidlig flytur fra Dubrovnik. I Wien er været igjen bra etter at det var skaralt med varmegrader og sol etter en rekordvarm juli.

Har vært en jæ****g hektisk dag, så får si morn nå. Sitter på Gardermoen uten baggasje og skal videre med første fly til Køben, Zurich og så SQ til Singa. Festlig. Ankomst-service på OSL var en zoo og 30 mann i kø og en mann i skranken og ingen kølapp ording (som og ville latt meg snike køen med kortet, slik som på billett-kontoret i avgangshallen). Heia SAS.

-A

Back