God mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Klar for årets siste uke. Nå skal OIIIIIIIO'n pakkes og vi forlater Stavanger og uværet Urd og setter kursen mot hovedstaden. Ha en bra mandag - her eller der:-)

Last edited:
God morgen fra Tjøme. Litt mer vind ute nå enn da jeg la meg. Senere i dag går turen til Sandefjord for påfyll av mer pinnekjøtt og akevitt. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Greetings fra Tananger

Som EB er man på vei bort fra området, men mens EB reiser på 4 hjul så reiser jeg på 6 hjul (2 fremme og 4 bak). Reiser til varmere strøk (men ikke så mye varmere enn ønskelig), men det er ikke privattur.
KL1200 først, så blir det et par timer i AMS før man setter nesen mot GOA for 4 dager med jobbing.

Ha en fin 2. juledag forumister :)

God dag fra heimen. Relativt rolig dag i dag, selv om det datt inn noe uventet pr. SMS her så man måtte trå til. Ellers tror jeg bare jeg skal varme opp til i morgen, kanskje en liten treningsrunde med en flaske øl i kveld for å være 100% forberedt :p

God morgen fra Kongsberg. Ettersom gårsdagens pinnekjøtt-middag ble utvidet fra 2 til 6 personer, er både mengden oppvask og antall tømmermenn betydelig større enn hva jeg hadde tenkt... men det er vel bare å brette opp ermene og sette i gang med opprydding og rehabilitering. Pub-tur med gutta venter i kveld[emoji3] Ha en fortsatt god jul!

Sent from my iPad using Tapatalk

God jul fra SVG, det blåser som kjent, men ikke noe spesielt spør du meg. Nå treffer riktignok stormsenteret mellom 16-22ish, men er nok bølgene/økning i tidevannet som er grunnen til ekstrem i ekstremvarsel. På land er det egentlig ganske normalt, og slik som jeg husker barndommen :) nå skal det spilles tennis (innendørs), før mer mat... [emoji16] god siste uke i 2016!

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

God dag fra Lillestrøm. Fraulein er jaget ut, og jeg har oppdaget retro-spill via Steam... åjåjåjåjåjåjjjjj...

Det er bra mange år siden jeg satt med firkantede øyne og spilte Age of Empires og Rome Total War.

Nå har jeg spilt 3 runder AoE, og så venter jeg på at Rome lastes ferdig. Så skal jeg og elefanten denge vantro på nytt.

Fnat suse

Happy 2. juledag fra Snillfjord. :)

Stikkordet er ''Urd'' og heftig vær på vei. Stormen er nu oppgradert til Orkan. Huset er sikret, senga er boltet fast, løse gjenstander tatt inn, julebrusen er sikret og det samme er lys-lenken. Så lenge det holder kan man i alle fall se TV og nyte freden.

Moderen har bursdag i dag, så hvis man ikke blåser av sted blir det nok enda mer kake denne uken.

Nåvel, vind eller ikke, står han av gjør man alltids( på en eller annen måte ). Ha en feiende flott en! :)

Back