• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen?

Utflyttet

Ute på tur
Da var klokkken rundt fem, jeg er snart ferdig med nattens jobbing og gleder meg til bortimot fire timer søvn før dagen tar til.... ha en bedre dag! :)

-A

Og her i California er det paa tide aa gaa til sengs. Skal tidlig opp.

Var en liten rekognongseringstur i ettermiddag - uten kamera - og det er helt klart mye godbiter paa gang.... oooh, yeah!! :colgate:

Og her i Bergen har det lynet og regnet i natt, har akkurat kommet hjem fra jobb med avisene. Men nå er det heldigvis litt lettere.
Får få meg noen timers søvn nå. Ha en strålende dag :smile2

Og her i ØRsta regnar det, halsen er sår, og klokka burde ha vore 1145, slik at eg var ferdig på jobb..:)

God morgen... Da er det ingen vei tilbake...nå venter "mail innboksen" på jobben. Ha en bedre start på høsten...

God Morgen folkens!!

I Mosjøen våknet jeg til sol fra blå himmel, 15 grader og null vind! Lover meget bra for resten av juli, :p
Gjett om det var digg å kjøre cab kl 0503, høy musikk og vind i håret! Har vel aldri følt meg mer våken ved ankomst MJF, he he

Ønsker alle en fortreffelig siste dag i juli.

PS: I morgen er det slutt på midtsommerprogrammet til Widerøe og vi går tilbake til vanlig sommerruter!!!

Originally posted by EB

Hva er forskjellen på midtsommer og sommerprogram?

Tja si det... For vår del her i Mosjøen så har vi noen færre fly i juli (midtsommerprogram). Widerøe slår sammen ruter for å fylle flyene...

EKS: Har normalt fly som går TRD-MJF-TRD (WF754/755), men i sommer har dette flyet gått BOO-MQN-MJF-TRD (WF757) mens et annet fly har gått TRD-MJF-MQN-BOO (WF758), i tillegg til litt endrede flytider...

Øhh... Håper det var en grei forklaring :question:

God morgen. Litt små grått i Oslo. På plass på kontoret og idag var det faktisk andre mennesker her når jeg kom så tydelig at ferien er over for endel andre

God morgen fra Alta.

Fremdeles fint i nord. Fik lurt meg til å liten halvtime alene på sofaen før ungene våknet i dag. Men nå hører jeg dem er våken så da blir nok det nok ikke fullt så stille i huset fremover nei.

Originally posted by stefan78

Og her i Bergen har det lynet og regnet i natt, har akkurat kommet hjem fra jobb med avisene. Men nå er det heldigvis litt lettere.

God dag fra Bergen nok engang... !

Det nevnte tordenværet har ikke jeg hørt i natt,- men bor jo nærmere Flesland enn sentrum da... -Har jeg sovet sååå tungt mon tro ?

Sola har vært fremme og det har vært lettskyet,- men det er nå skyet helt til. Men varmt er det,- godt over 20 grader i sentrum nå.

Originally posted by G-COLE

God dag fra Bergen nok engang... !

Det nevnte tordenværet har ikke jeg hørt i natt,- men bor jo nærmere Flesland enn sentrum da... -Har jeg sovet sååå tungt mon tro ?

Sola har vært fremme og det har vært lettskyet,- men det er nå skyet helt til. Men varmt er det,- godt over 20 grader i sentrum nå.

Hallais frå Bergen ja! Eg bur også nesten på Flesland, og eg fekk med meg både flash og drønn, og ikkje minst det tunge regnfallet etterpå. Var rundt kl 2 i natt... = litt trøtt

Unnskyld uttrykket men FY FAEN som det regner i Oslo. Har regnet bra konstant i 3 timer men nå har alle sluser åpnet seg. Fortsetter det sånn må det være noen kjellere som blir fulle av vann er komlokk hvor vannet renner feil vei

Well, nå har regnet gitt seg i Asker, og sola titter frem :)
Men, nå er det kun 122Minutter igjen av ferien :(

/G

Originally posted by P.A. VIKING

Well, nå har regnet gitt seg i Asker, og sola titter frem :)
Men, nå er det kun 122Minutter igjen av ferien :(

/G

Vel noen kilometer lenger øst på Lilleaker har det ikke gitt seg. Har er det til og med så mørkt at utelysene på nabobygningen nettopp skrudde seg på:wow:

Apropo lyn og torden, og flygninger: Midt i tordenværet natt til mandag i Bergen, då eg sjølvsagt av nysjerrighet sjekka klokka, at den var 0200, så visste/veit eg at det landa eit fly på Flesland ihht rute akkurat då. Korleis utarter dette seg for flygninger/landinger? Det var seriøst regnfall i tidsrommet i tillegg til lyn og torden. Nokon som veit?

Back