• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Mandag Morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: God mandag morgen...

God lunsj fra kontoret på Lysaker. Pizza i dag :-p I dag var jeg ikke på jobb før 0920 gitt.. Og jeg var faktisk den første på jobb i min avdeling :o

I morgen bærer det heldigvis avgårde igjen, lang reise til Chicago. Har ikke hatt en eneste flytur på en uke nå, gleder meg til å komme avgårde.

Er rimelig overrasket over hvor mange seter det er i disse charter 757 og 747ene. Hørte jeg nærmere 240 i 757en og nesten 600 i 747en?

Huff, trodde AY hadde rekort med 220 i 757. Guess I was wrong..

Gleder meg til å se bildene som blir tatt i kveld på OSL!

glad ettermiddag fra TRF. Da har jeg tømt to Ryanairfly, sortert bagasje og møtt en NetJets-maskin fra Tripoli. Min første dag som stuer er over, og jeg lukter svett mann! Starter igjen i morgen tidlig klokken 06:00!!

Da kan jeg snu vifta og sende noen CB'er Vestover, for her oppe ved Gardermoen lyner det og tordner no helt sinnsykt..

Ikke lett å være flygleder nå.. "Request Left.." | "Request Right.."

Originally posted by Thomas

Da kan jeg snu vifta og sende noen CB'er Vestover, for her oppe ved Gardermoen lyner det og tordner no helt sinnsykt..

Ikke lett å være flygleder nå.. "Request Left.." | "Request Right.."

altså.. fredag til søndag skal jeg ikke ha noe tordenvær når man vanker der nede da :) Fikser du det?

Onsdag og torsdag skiftende bris. Pent vær, men lokale ettermiddagsbyger. Utrygt for torden. Varmt. Fra fredag bris av skiftende retning. Først i perioden regn, senere regnbyger. Lavere temperatur.

Kan ikke love no' på den fronten. Skal du bo i nærheten av OSL - eller skal du innover?

blir nok sikkert å bo i nærheten av OSL, men må inn til byen på fredagen. Linsa mi skal til sjekk hos fotovideo :)

Dum-de-dum .. !!! Og da var Stabaek paa annenplass!! Sitter og msn'er med en SGS-sjef i nord som ikke setter pris paa mine hovmodige (men dypt rettferdige) kommentarer! :p

TIL hadde bra kontroll og det var 1-1 ganske lenge. Som utvandret nordlenning må jeg jo holde med TIL :)

Men så var det jo dette med Bergensere som leder serien, da

Back