• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Mandag Morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God mandag morgen...

God morgen alle sammen... Fortsatt overskyet i hovedstaden men blir det like bra som i går er jo ikke dette så ille. Ingen spesielleplaner i dag- bare nyte ferien... I kveld blir det større familiemiddag i heimen... Ha en bedre start på uken...

Re: God mandag morgen...

Ein god morgon frå Bergen! Her er disig og det lukter regn utover dagen. Fortsatt to veker til ferien starter, så regn aksepteres :)

God morgen. På plass på kontoret i ett overskyet Oslo. Litt småkjølig var det også når jeg dro hjemme også.

God morgen fra Oslo Vest :)

Overskyet her også,men kjenner jeg denne tiden av året rett kommer det til å bli en skikkelig trykk koker utover dagen. Er det lov å håpe på litt regn og torden ??

Mandagstrafikken var ikke mye å skryte av idag. Kjørte kløfta-fbu på 40 min, helt normalt på kveldstid egentlig.

Vel da er det bare å se hva som skjer utover i uka. Lykke til :D

God morgen fra Oslo Øst også! Det må være lov til å håpe på en dag med litt regn & torden. Begynner å savne litt variasjon i været nå. Men ønsker sola tilbake på ondag, for da er det på tide med utepils igjen.... :cool:

For øvrig venter jeg på svar fra Norwegian.no på når de har tenkt å åpne for salg OSL-Wroclaw i Polen. Kun bestilling fra Stockholm er mulig, men de har da vitterlig annonsert denne fra OSL også. Håper på billlig billigbillett. I fjor før jul reiste jeg OSL-Gdans t/r
for 320 kr!! :colgate:

God morgen fra Asker, fortsatt 8 dager igjen av ferien.

Hvem "fanger" CK på TRF denne uken ?

Nærsnes melder om en god mandag også! Her ligger mye post og aviser etter noen fine,men VARME dager i Italia.Temperaturer på 33-38 grader er i meste laget for meg.Men kaldt øl og kald hvitvin hjalp godt.Mye god mat ble det også,nå er vekta oppe i tresifret:cry: Det betyr salat,salat og salat i noen dager før turen settes til Romania.Der skal det visst ikke være så god mat som i Italia:exclamati

God morgen fra Alta.

Her meldes det om 12 grader og overskyet vær. Litt stiv og støl etter en lengre sykkeltur i går. Vi satser på at det kommer seg utover dagen, slik at det blir mulighet til en ny tur i kveld. En lar seg jo inspirere av Tour de France og Thor Hushovd sin seier i går. Badevekten min viser dessverre også tre tall når jeg går på den, men med litt aktivitet på sykkelsetet fremover så vil det forhåpentligvis være nok med to siffer om ikke så lenge.

God Morgon från Flåm i Sogn og Fjordarne!

På grund av ras har cycklisterna instaællet fått sig en mørdarstræcka att ta itu med øver fjællet mellan Lærdal och Aurland.

Ønskar er alla en riktigt fin dag!

God morgen fra Lillestrøm. Lett overskyet vær, men fortsatt godt å varmt.
Dagen idag byr på litt forberedelser til oppussing og en liten spottertur til OSL regner jeg med hvis CorsAir's fortsatt står oppført med Jumbo idag.
Ha en god dag alle sammen. :-p

Airbus 330. :-p

God morgen fra et litt overskyet Wien. Det er fortsatt varmt varmt her, så litt skyer var ok, men solen titter nok snart frem igjen. Heldigvis finnes det mange bad å kjøle seg ned i her.

Originally posted by Savipix

God Morgon från Flåm i Sogn og Fjordarne!

På grund av ras har cycklisterna instaællet fått sig en mørdarstræcka att ta itu med øver fjællet mellan Lærdal och Aurland.

Ønskar er alla en riktigt fin dag!

Da får de seg litt av en tur. Toppen ligger på like over 1300 meter. Den stigningen hadde nok blitt klassifisert som en HC i Tour de France.

Originally posted by Airbus 330

Dagen idag byr på litt forberedelser til oppussing og en liten spottertur til OSL regner jeg med hvis CorsAir's fortsatt står oppført med Jumbo idag.

Enlighten.. hvor når ?

God dag fra Bergen også !
Overskyet ute nå,- men bra temperatur likevel.... Rundt 18 grader her hjemme.
Jober ettermiddag stort sett hele denne uken også. -Skal ned til sjøen nå ,- satt ett garn i gårkveld sammen med mine to minste.... Mellomste fikk en fin torsk på rundt 2,5 kilo på stangen sin i går ! -Gjett om han var kry !

God morgen fra Color Lines MS Christian IV!

Strålende vær i Skagerak, medvind og bølgehøyde på ca 1 meter! Så det går fint!!

Etter ankomst settes kursen mot Berlin. Lang kjøretur, men med innlagt Dansk Bøf på Rødekro Kro! Mmmmmm! Jeg skal bare være passasjer og kartleser, så kanskje det blir en kald tysk øl på meg underveis!

Berlin melder om 32-34 grader, med høydepunktet torsdag med varslede 37 grader. Det kan bli noe i varmeste laget. Kald drikke er påkrevet!

Originally posted by FBU 4EVER
Mye god mat ble det også,nå er vekta oppe i tresifret:cry:

Stein: Bare legg deg på minnet at alt under 100 kg er femi!!!

Ha en fortsatt fin sommerdag!!

BF

Originally posted by Thomas

Originally posted by Airbus 330

Enlighten.. hvor når ?

Tatt fra vg.no: - Nå i kveld har vi fått tak i en jumbojet med plass til 582 passasjerer fra vårt franske datterselskap CorsAir. I tillegg har vi leid inn en Lockheed TriStar fra portugisiske European Atlantic. Dermed kommer våre passasjerer seg av gårde, om enn litt forsinket, lover Gårdö.

Men vet ikke om denne er satt inn på BLX433 og går ut som BLX302 til Lisboa: Ser også at det er satt opp BLX 645 til Larnaca kl 21.30

Airbus 330.:-p

Originally posted by Thomas

Ja, for noen 744 eller L1011 på Samos er out of the question! ;)

Er nok det ja. :lol:

Men tenkte på den flighten BLX302 til Lisboa, om den kunne være 744 eller L1011.
For den kommer som BLX302 fra Chania kl 15.17 ser jeg.

Du ser ikke noe i systemene hos deg da Thomas?

Airbus 330.:-p

NWI: Norwich, UK ... ;)

God morgen fra Alpharetta! 12-timers dag i gaar og 185 'idrettsungdommer' (saa mer ut som hip-hoppere..) er trygt hjemme i NJ ... Eagle Aviation viste ogsaa at du fint kunne haandtere innsjekk av 'vanlige' pax, men TSA var ikke spesielt glade for 185 ekstra ... :colgate:

Toeffe timer paa toefe motorveier - noe som krever toff musikk.

Attachments

• dumdumboys.jpg
    dumdumboys.jpg
    48.5 KB · Views: 7
God mandag fra Drammen. Solen skinner, ferien er i gang og jeg leser forum fra verandaen, men likevel er det en trist tid. Svigermor gikk bort lørdag kveld, nær 59 år gammel. Så det er en tøff tid å skulle komme seg igjennom.

Back