God mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Om en liten stund kommer det en bil fra Oslo Taxi og ukens reise er i gang. Mandagen tilbringes i Bergen før kvelden avsluttes i Ulsteinvik. Ha en bra start på uken!

Tidleg opp i dag for å måke snø slik at kona kommer seg lett på jobb seinare og unger på skule og i barnehage.

Selv blir eg henta av en taxi om knappe en time, skal på jobb igjen. Reise ruta blir med SAS til London og videre med Ethiopian Airlines via ADD og LBV til Pointe Noire i Congo.

Deretter går seilasen over Atlanterhavet til Mobile i USA med "Seven Pacific"...

Flight Route.jpg

God morgen fra TRD.

Stille og rolig i loungen i dag, først til Oslo så Zurich og et møte der, før kvelden avrundes på Malta.

Noen dager bort fra snøværet skal bli greit. :)

Nyt dagen!

Kim

God morgen fra Sandaker. -9,5 grader i denne delen av hovedstaden. Gjør et forsøk på og rydde litt her i morgentimene så vaskehjelpen kan få brukt tiden på og faktisk vaske, men jeg blir sabotert i forsøket av en liten bølle. Barnevakt i kveld, så tur ut med fruen for en middag i kveld. Ha en fin dag

God morgon!
Svårt att tro att jag kom från BKK igår med tanke på hur uppegående jag känner mig. Den här veckan är det full fart framåt inför flytten till Göteborg på fredag och nytt jobb nästa vecka. Idag kommer mäklaren som skall sälja min lägenhet så det blir till att städa fort som f-n då det ser ut som ett bombnedslag här. Målet blir att komma ut levande på andra sidan. :) Ha en mindre stressfylld måndag!

God morgen fra Oslo nord - her våknet vi til minus 12 grader og lite/ingen vind å snakke om og takk for det.

Noen av dere som har erfaring med Lounges på Schiphol som kan benyttes med eventuelt Gullkort til Eurobonus ??

Jan

God morgen fra Snillfjord. :)

For det meste skyet oppholdsvær for øyeblikket og ca 6 blå. Kommer nok litt hvitt i dag også, men de neste dagene ser ikke sååå ille ut. Ellers er man sjokkerende tidlig på'an til en forandring og man hadde begge beina på gulvet før klokken 7 blank. Skal ikke klage om det blir en ny vane nei, kanskje en kan få tilbake litt normal døgnrytme også.

Dagens bedrifter blir å kjøre vekk søppel som skulle vært kjørt vekk for lengst. Deretter blir det middag sammen med modern og lillesøster før vi avrunder dagen med litt kaker i forbindelse med en viss bursdag i går. Men før alt dette: Frokost, nyheter og litt spotting siden EY151 straks passerer. :)

Ha en fortreffelig mandag forumister! :D

Last edited:
God morgen fra mongolia, sitter på SK964 på vei til ARN. 2 uker i Thailand, HK og Guangzhou er overstått. Flyet er ca halvfullt og da ble det heldigvis ledig sete ved siden av.

Da en fin dag alle sammen!

God morgen fra et fly på gate 19D på OSL. Tur til Hell - dvs et dagsseminar på Scandic Hell. Sov ikke veldig godt i natt så jeg er sånn ca skikkelig groggy og overtrøtt.

God morgen fra Longyearbyen. i dag var det lysning på himmelen allerede klokka 07:30, og i morgen er det vistnok første dag med sol på fjelltoppene rundt. Det gledes.

Noen av dere som har erfaring med Lounges på Schiphol som kan benyttes med eventuelt Gullkort til Eurobonus ??

Ja, desverre... Det er Menzies loungen som ligger ved siden av KLM Royal Crown lounge. Dette er ikke en særlig fin lounge. Det er dårlige seter, stappfullt og litt venterom-aktig. Men de har god øl og du kan bruke wifi-en til KLM. I dag er det vel KLM15022016 som er passord, om jeg ikke husker feil.

God morgen fra toget. Kontor i dag, selv om jeg desverre forsov meg nokså kraftig. Muligens TRD eller SVS en tur imorra.

Ha en fin dag

God morgen fra toget. Kontor i dag, selv om jeg desverre forsov meg nokså kraftig. Muligens TRD eller SVS en tur imorra.

Ha en fin dag

Sikkert fint i SVS ;)

ImageUploadedByTapatalk1455528981.039007.jpg

Ellers god mandag. På veg til nok en ukes arbeidsinnsats. Lyset i enden av tunellen er at jeg har fri neste uke.

Ha en god en :)

God mandag fra Sola. Strålende men relativt kaldt vær på disse kanter. Forefallende kontortjeneste er det som foregår i dag. Morgendagen blir mer interessant for da skal innkjøpsrutiner på dagsordenen. Slikt er alltid like spennende.

Ha en bra dag :)

God ettermiddag fra Berger

Ennå ganske sjaber etter siste tids sykdom. Nesten hele familien gikk på smellen i helgen og har ligget flate. Ikke noe særlig morro, men det positive er at vi nå ser lyset i tunnelen. Så da håper vi at all feber er ute av huset i løpet av noen dager :)

Ellers så er det dagen for opprydning på kontoret. Etter forrige uke melt down av influensa og omgansyke, så har det vært et svare strev å oppdatere alle systemer med hjemmekontor/egenmelding og sykemelding på hele avdelingen. I tillegg så har jeg fått en skikkelig drittsak fra Israel på bordet. Noen hos mottaker i TLV har vært litt kjapp med noen dokumenter og har nå satt hele sin import tillatelse på spill. Så nå er det politikk og byråkratisk arbeid på kreativt nivå for å løse hele saken. Blir spennende å se hva som skjer....

Men solen skinner, så da ser vi lyst på uka

Ha en flott mandag

S

Hi-de-ho ... Grått og trist her vestsørøstpå. Var spådd freezing rain i tide til morgenrushet, men det ser ut som det uteblir. Fortsatt meldt regn utpå dagen, og det er vel fare for at det fryser på bakken ettersom det forblir kaldt. Men hovedveiene ble preppet i går og i natt og jeg har aldri sett så mange strø-/saltebiler ute, hverken i SC eller her.

Oh well, gjemmekontor ruler uansett.

Hehe ... nei, alt er åpent foreløpig og det er ingen antydning til panikk. Som regel krisemaksimerer media (høres kjent ut..?), men etter kaoset for to år siden, har man blitt litt flinkere til å utstede realistiske varseler ihvertfall.

Men vintervær her betyr ofte mye is, og det er langt verre å hanskes med enn vanlig sne ...

Back