God mandag morgen

God morgen fra Sandaker. Skyet og pluss tre ute, men gårsdagens snøfall ser ut til og ha forsvunnet. Kona har gitt en overkommelig handleliste til junior og meg, så da blir da dagens oppgave. Ut for noen øl i kveld. [emoji481] Ha en fin dag

God mandag fra et plaskende regnvær på BGO. Nå blir det Trondheim før turen går videre til TOS og Finnsnes i kveld. Kort uke denne uken, siden det blir Dublin på meg på onsdag og påskeferie, noe som passer meg glimrende!

Riktig god morgen fra Snillfjorden! :)

Såvidt tatt i bruk den nye uka, og sitter nå og planlegger ukas sprell. Tenker det blir en skikkelig rolig uke, med mindre andre personer har andre planer. Her kan en melde om skyet, tidvis opphold og nedbør i form av vann, altså er temperaturen godt opp på plussiden denne mandagen. Det betyr at den lille snøen som kom før helgen allerede er borte. :) Lite flytrafikk å melde om også, men det blir vel noe utover dagen.

Nuvel, ha en topp mandag forumister! :D

God morgen fra CPH, frokost inntas i gulloungen her før ferden går hjemover med SK1464. By the way, jeg synes nedlastbare e-aviser fungerer strålende.

Våt morgen fra Trondheim
På plass på jobb denne siste uka før påsken , som inkluderer månedsavslutning , da jeg ikke har tenkt å sitte spesielt mye overtid i "litj"-uka :D :p
Litt indretjeneste i ettermiddag tenker jeg, ellers blir det vel å ta igjen litt på PVR'en

Ha en tørrere mandag :) :)

God mandag formiddag

Her har man tatt turen til Gardermoen kontoret vårt. Synes alltid det er greit å sitte her å jobbe. Får gjort ganske så mye og god stemning.

Har litt kontorarbeid å bli ajour med, så greit med en kontordag også.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen eller formiddag fra Oslo nord - lett overskyet og et par plussgrader - herlig å sitte på kontoret å jobbe - litt mas fra Revisor - eller OK.

Jan

God formiddag fra Forus,
Regn og grått her over i sørvest idag.
Saster på at det bedrer seg utover dagen.
Godt igang med dagen og uken, et par turer over til øya i vest denne uken står på planen , så blir det påskeferie.
Ha en god dag og fin uke alle.

God dag fra Gamle Oslo. Noe tung i magen etter to dager med bacalao :-). En ute med kveldsvakt venter, noe som passer meg utmerket. Da blir det jobbing fra heimen (sofa) og mye TV-titting. Og da er det plutselig påske når denne uka er over... Ha en fin-fin mandag!

G'moorgen! Ser ut til at solen kommer på besøk og 20 grader ventes. Fri i dag, men må ned i tettbygd strøk og krangle med noen byråkrater, håper ikke det tar for lenge.

Ble en liten baksmell også ... 1500 daler må graves fram fra et eller annet sted og overleveres Obamas undersotter innen 15. april ... grompf!

God ettermiddag fra SAS-lounge innland på Osl!
Tre dager til ende skal tilbringes i barteby. Hyggelig det altså, bare litt mye trøndere... ;)
Skatteetaten slo på stortromma iår, så bookingfingeren skal få kjørt seg framover.
Ha en solfylt mandag, helt uavhengig av været!

Ble en liten baksmell også ... 1500 daler må graves fram fra et eller annet sted og overleveres Obamas undersotter innen 15. april ... grompf!

Forsøkt å legge inn kilometer for Atlanta-Mosjøen og få reisefradrag for det? ^_^
Lurer på om jeg kan gjøre det samme til min arbeidsgivers hovedkontor i Memphis :drunk:

God mandag. Fin og rolig start på uka så langt. Måtte det forbli sånn. Ellers besøk av en big boss i morgen, som sikkert skal fortelle oss hvor flinke vi er.

God mandag og uke ønskes :)

God dag fra Gaustad

I dag har virkelig BA-gudene våknet... Jeg har "rantet" så det suser på bakrommet etter at de virkelig har kuket til servicen sin. Når man bikker 2500TP så begynner det å slå inn en del andre fordeler som Bremen kundeservice er helt ute av stand til å håndtere. Selv ved flittige henvendelser

Men i dag... helt plutselig kom det re-deposits på Avioskontoen (1/6 av hva som skulle, men mer enn ingenting) og plutselig var jeg GGL. Det er gode ting.

Ha en fin dag.

Kan du få dem til å fikse på security på LHR-T5 i samme slengen :lol:

That is Beyond fixing, I'm afraid...

Der tror jeg bare de må legge ned, ta med hele ledelsen "bak fjøset" og så starte opp igjen på ny frisk.

God dag fra Cancun. Her ligger man å slenger foran hotellet med en iskald Dos Equis i hånda. Avslapping på tapetet i dag; prøver litt hardere på å få gjort noe i morgen i stedet. Ha en god en! :)

Back