• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen

Det går nedover med dere, ser jeg... fra herlig bryllupshelg via kyllingfot-middager og Dynasty til svigerbeist... :colgate:

Er gift noe man tar, eller gjør?

Godt filosofisk spoersmaal.. Dynasty koblingene i vaart tilfelle er positivt ladet og falt ut av meg foerste gang jeg moette dem - velmoeblert familie ;)

God ettermiddag fra Bryne. Vel hjemme fra London etter en grytidlig oppstandelse på Holiday Inn Kensington Forum i morges. Bilturen vi fikk beskjed om skulle ta rundt en time, tok atten minutter. Dermed hadde vi et hav av tid.

Hatt en fin liten uke i London med mange spennende opplevelser og ikke minst mye god mat. BA744 var overraskende raskt ute på rullebanen i dag morges (trodde avgang på LHR tok litt tid jeg) så vi ankom Sola 22 minutter før rutetid. BA serverte ellers som man har blitt vant med. En nydelig sandwich-greie til frokost og man fikk både juice, kaffe og kola å drikke.

Murphy's lov slo forresten IKKE til i dag da flghten gikk med G-EUPF som er en A319 og den hadde man altså ikke flydd med før.

Fri resten av dagen før man setter i gang med kreative uker (låtskriving, arrangering og studiojobbing) fra i morgen av. Blir vel å klimpre litt på gitaren jeg tok med meg hjem fra London også...

Last edited:
Blir vel å klimpre litt på gitaren jeg tok med meg hjem fra London også...

Gikk den i kabinen

Ellers god mandag fra Berger. I gang med en passe spennende uke. Får se mot slutten hvordan det ender.

God mandag ønskes :)

Gikk den i kabinen

Faktisk så gjorde den det. Mannen ved innsjekk mente den kanskje ville bli tagget ved gate'n men det gikk fint. Ble en liten kjøretur ut til flyet og jeg var første mann ut av den lille bussen med hjul og først ombord i den store bussen med vinger så den fikk fint plass i "bagasje-boksen".

Last edited:
G'day ... Sol og fint men -5 her i Syden ... blir forhåpendtligvis litt varmere etter hvert.

Fri i dag - ingen spesielle planer bortsett fra en tur på dynga med en del garasjeavfall.

Usedvanlig produktiv mandag idag.
Vært innom skolen og vært flink student, vært på treningssenteret og slitt seg ut litt, banken og opprettet BSU så man slipper unna litt skatt på inntektene man snart begynner og opparbeide seg og skaffet ny router.
Nå venter man kun på Mr Elektriker som skal trekke kabel, så blir alt fint og fancy.

God ettermiddag fra Clarion på galemoen.
Her skal de neste tre dagene tilbringes på kurs med bakkeansatte i luftfarten. Interessant!
For å ikke gå på veggene blir det nok en liten sightseeing tur i området rundt, tipper Jessheim og Maura har noen serverdigheter.

Fortsatt god dag ønskes!

For å ikke gå på veggene blir det nok en liten sightseeing tur i området rundt, tipper Jessheim og Maura har noen serverdigheter.

Ta deg en gåtur øverst i Kløvberget Terrasse, fantastisk utsikt over Gardermoen og du får litt trim på kjøpet!

Ta deg en gåtur øverst i Kløvberget Terrasse, fantastisk utsikt over Gardermoen og du får litt trim på kjøpet!

Den glemte jeg. Gå f.eks. av bussen på holdeplassen kalt Orrhanevegen, og fortsett langs vegen oppover, og så opp til høyre Løvsangerbakken og oppigjennom, så kommer du etterhvert opp til Kløvberget, og kan ta bussen tilbake til OSL derfra.. Hver halvtime på dagen, hver time fra litt utpå ettermiddagen (usikker på når de kutter ut halvtimesavgangen).

Go mandag. En upgrade gjorde turen fra BKK til DOH veldig grei :-) Fint med overbooking i y når du blir plassert i c. En drøy time å slå i hjel i en overfylt Silver Lounge skal man vel klare, før man setter kursen nordover. Fortsatt go mandag :-)

Back