• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Minus 10 grader, masse sne - m.a.o. de som har vinterferie får en skikkelig god gammeldags vinteropplevelse. Men andre skal jobbe fra 06.30 til 20.00...(...og CK jeg skal ikke drikke alkohol eller spise middag på jobben;) ) Ha en bedre start på uken - den blir laaang...

Replying to Topic 'God mandag morgen...'

God morgen alle ja,

Da er straks ukens første nattevakt over, og jeg vender nesen mot Asker / Heggedal igjen og skal finne dyna mi i noen timer...

Såååå er det operering av visdomstann :wow: og resten av dagen sikkert på smertestillende :up:

Ha en strålende dag alle!

:nor

godere mandag!! Vinterferien har startet, og det betyr at trafikken Asker-Sandvika på e18 er merkbart mindre. Kun 20 minutter i dag, og det midt i rushen på en mandag!! Deilig at folk hastet avsted til fjellet, Roma eller hvor de dro i helgen. Mindre styr for oss som valgte å bli hjemme.

God morgen, her i Kristiansund har vi 0 grader og snøslaps. Gikk kjapt å komme seg på jobb i dag, det merkes at en slipper å tvinge opp 2 unger og bringe dem på skolen.

God morgen fra Alta.

Her er det kaldt i dag. Gradestokken viste -20 grader. Motorvarmeren hadde åpenbart ikke stått skikkelig i på Asconaen i natt så den ville ikke starte i morges. Får se om jeg får tint den opp senere i dag.

Goood morgen!

Examensperioden aer faerdig och i morgon saa saetter jag mig paa flyget till England. Dvs. om min biljett dyker upp, annars faar BMI ett helvette.

Ha en fin vecka

2 varme og poesregn her i Alpharetta ... godt jeg ikke har planer om aa bevege meg utendoers paa morrakvisten. Dagen skal brukes til aa sende skattepapirene til regnskapsfoereren og kanskje litt trening, og i kveld gaar turen med UA til Indianapolis. Det betyr ogsaa foerste gang med E-170.
Indianapolis melder foroevrig om -11 .... brrr ....

Hei i Kristiansand er det skyfritt og solskinn! Riktig påskestemning. Men ski og meg hører ikke sammen, derfor er det greit å sitte på jobben som vanlig.

Ingen store planer denne uken!

Ha en fin vinter-dag!

BF:cool2

God formiddag fra det Skottske lavland. Er er det lettskyet og rundt 7 grader saa kan ikke klage, selv om vineterferie ikke eksisterer her og eksamen naermer seg faretruende fort:(

Back