• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Mandag Morgen.

FlyboyKarsten

ScanFlyer Gold
God Mandag morgen ny uke nye muligheter. Synes det er dumt at helgen er slutt, men men slik er det jo Hehe, satser på en bra uke nå da med bra sommer vær. Ellers ikke noe direkte nytt fra meg, ha en bra dag forumister.

God morgen ifra BOO. Etter ei heidundrene helg med BAS og møte med flypratere så venter hverdagen igjen. Først ett kort hopp til Narvik for et møte så hjem igjen. Ha en fin en folkens

Jups, endelig mandag. Hjem til loppekassa etter 32 timer på lufthavnen i helgen. Det holder nå.

Ha en flott dag flyspetakkelforumister.

Mornings fra et av #Ruters grønne på E-18 langs Bunnefjorden, for engangs skyld så slår mandagen ikke ned som en bomb for undertegnnde. Et liv uten livets væske er rart gitt..!

Lurer forresten på om vi skal sende Cato til psykolog siden gutten har fått nok av flyplassen??

Ha en bedre dag!

Mornings fra Oslo. Venter fortsatt på sommeren, selv om rykte sie den snart kommer. Merker helgens festligheter i kroppen fortsatt, så ligger litt an til blåmandag. I kveld blir det å snøre på meg fotballskoene for en innsats på banen. Ha en fin dag

God morgen fra Emiratene. Her ble et en redusert langhelg som startet med en utagerende Friday brunch på Westin som var mer overflod en fryktet.. Merkelig å leke med blant annet pytonslanger etter syv glass sprudlevann.. Mor storkoste seg og fikk en smule mer oppmerksomhet fra de lokale med laken en ønsket, men tror de liker det innerst inne.

Resten av helgen var noe redusert da hele familien endelig måtte gi opp for varmt/kaldt/fuktig/tørt presset fra air conditioningen.. De har heldigvis lært at 22 grader fungerer bedre enn 17, men nå ble det en virkelig gladforkjølelse.

I dag blir det rehabilitering og ferdigstillelse av huset. Senior kommer på besøk fra gamlelandet til helgen og maiden flytter endelig inn etter et visumstyr uten like.

G'moorgen .. tilbake i Mosjøen etter en femtimers kjøretur på trang norsk Europavei .. Hvert enkeltfelt hjemme er breiere enn veibredden på en del av denne livslinja mellom ord og sør .. fantastisk!

Støl og slitin i knea .. har fortrengt glemt hvordan det er å stå på stand, så glad jeg ikke gjør det oftere. Men moro var det lell !!

Dagen er tynt bemannet, ser jeg .. det kommer også fint besøk fra Hovedstaden i form av et ikke-lenger-så-aktivt forummedlem .. vi får se hva dagen bringer.

God morgen fra Krsand!

Grått og trist her i dag, men mindre enn 24 timer til avreise. Med alle de tingene jeg skal få landet i dag før jeg reiser, så går nok denne dagen temmelig raskt unna tenker jeg, og vips sitter jeg på flyet! Skal bli helt greit med ferie i varmere strøk nå. Sommeren her var tydeligvis over i pinsen!

Husk at mandager egentlig er fine dager. Den sliter bare med et litt dårlig rykte!
Ha en brillefin mandag dere!

BF:cool2

Gos morgen. Her er man på vei til noe som tyder på å bli en usedvanlig travel dag. I ettermiddag kommer også storfint besøk fra verdens største land. Så da er det bare å psyke seg opp til å være vertskap et par dager.

Ha en stilig dag.

God morgen fra FBU. Her er man tilbake på jobb etter fire dager i Roma. For en by, skal tilbake dit ja. Men kanskje på høsten, eller litt tidligere på våren. 27-32 grader er liksom ikke helt min greie.

Ellers så ble det et stykk ny flyplass igår, nemlig Munchen. Den så jo bra ut, selv om jeg bare hadde tid til å gå fra gate til gate. Opplevde for første gang også en avbrutt innflygning/landing, da det vistnok sto noe på rullebanene. Ble antydet at det var noe ugunstig. Men alt var ganske udramatisk, plutselig gikk vi opp istedet for ned og vi fikk god info.

God morgen fra Boston. Uthvilt etter en forholdsvis god natts søvn. Rakk ikke engang og åpne og smake på colaen jeg kjøpte i resepsjonen i går kveld før jeg sovnet.

Avreise til Philadelphia om noen timer, men i motsetning til Mark Knopfler skal jeg ikke seile dit. Her blir det heller "Railing til Philadelphia" i Amtraks Business Class. Ellers melder weather.com om temperaturer i 30-tallet, og overskrifter som "The Northeast will bake". Vet ikke helt om jeg gleder meg til det, for å være helt ærlig.

God mandag ønskes alle :)

God formiddag fra Riccione!

Stekende 35 grader ute, men heldigvis aircondtion inne.
Morgenen ble brukt til shopping da Air Dolomiti, på vegne av LH, klarte å rote bort bagasjen min. Bedre ble det ikke av at baggasjehandlngen på BLQ nesten ikke kunne engelsk.
I tillegg skal altså kofferten fraktes to timer til Riccione.. Håper på et mirakel!

God ettermiddag fra Oslo. Man er tilbake på jobb etter helgens strabaser, som innebar kirkebryllup og bryllupsfest, men så er man da også blitt gift :D

Et par rolige dager på jobb nå, før sykehuset ønsker mitt besøk noen dager, og deretter er det 3 uker med ferie :)

Ha en fortsatt fin dag :)

'skvættmiddag fra flatmarkene!
Etter en laaang arbeidshelg er det rimelig greit med ett par fridager nå. Får bruke ettermiddagen til en promenade, foppal-EM og bestilling av hotell i New York. Ender på Warwick for 6 gang på 2 år, aldri noe tull og fantastisk plassering :)

Sjallabais.

God kveld fra irish pub, Constanta. Mindre irsk er det vel mulig å komme, men cool musikk og pene damer som serverer ikke-irsk mat. Hell i uhell med tog i dag, 55 min forsinkelse ga connection time på 5 min, som var 1 min mer en jeg trengte. Strålende vær ved Svartehavet. God mandag !!

Back