• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Mandag morgen!

FlyboyKarsten

ScanFlyer Gold
God Mandag morgen. Ny uke nye muligheter er det ikke det dem sier, blir vel rolig i dag tenker jeg med litt arbeid på si. Ellers satser på pent vær senere på dagen og at Viking FK vinner i dag, ellers satser jeg på en grei dag. Ha en fin Mandag kjære forumister, det håper ihvertfall, jeg dere vil få.

God mandag her fra Seoul.

Fin tur med Thai fra HKG på C igår. Absolut godkendt.

God dag til alle :)

Mornings fra Oslo. Solen skinner og har vel den vanlige mandagstrøttheten inne, på tross av en meget rolig helg. Ser ut som en jobbreise skal bestilles ila dagen, så får teste ut Berg-Hansen sin app i den anledning. Ellers er det en viktig merkedag idag, da sesongen sparkes igang for oss helt på bunn av seriesystemet....7er ligaen sin fryktede 2. divisjon. I år har vi virkelig satset og hatt hele to treninger før sesongstart ;) Ha en fin dag

God morgen fra Notodden. Ser ut til å bli en fin dag her i dag også. Kaldt på morgenkvisten med -2 grader. Kan dessverre ikke støtte trådstarter sine ønsker for fotballkvelden. Satser på SK Brann varter opp med en festforestilling og sender Viking hjem til Stavanger med stygge sifre.

God morgen fra en av # Ruters hvite. Siden det er mandag idag, er det greit å ikke være klokken 7 på jobb også. Ellers satser jeg på en rolig start på uka.

Ønsker alle en bedre mandag :)

God morgen fra Nederland. Kan ikke si jeg er sikker på hvordan jeg skal komme meg gjennom uken, men får gjøre et ærlig forsøk!

Ha en bedre uke!

God morgen fra Munchen. En eksepsjonelt travel messeuke er over og straks setter man nesa hjemover med kollegaer. Vi har forsoekt A&C med ledig midtsete trikset, og saa faar vi se hvor heldige vi er. Satser paa halvfull SAS maskin og at det ikke kommer noe tubaspillere i sete B.

Ha en ultrafortreffelig dag.

Viking fra vest! Viking e best!

God morgen fra Stavanger. Jeg bryr meg egentlig ikke så veldig mye om fotball. Men når bergenslaget Brann skal spille mot Viking må man være med å hause litt.

Ingen store planer for dagen. Jo, forresten. Vi skal visst på vår første bolig-visning i dag og er vel da offisielt på jakt etter ny bolig.

God lunsj fra Krsand!

Her skinner solen. Måtte det bare bli minst 15 grader varmere! Hva skjedde egentlig med global warming??

Kontoret er inntatt, og ingen flere planer for dagen! Deilig det!

Måtte begge lagene tape i kveld!! ;)

BF:cool2

Foppall? Kan jeg heie på Norge?

God mandag fra FedEx. I gang med ny uke, og en kjenner at det er mandag. Spent på dagen, siden flere er utenlands på kurs. Men av en eller annen grunn er det de dagenne som ser ut som de skal bli ille, som som regel går over all forventing, så da går det vel bra :)

God mandag ønskes :)

God formiddag / tidlig ettermiddag fra Oslo, som vanlig er det et sjokk å returnere til det daglige etter et langt opphold utenfor hverdagen. Blir nok en rolig kveld hjemme gitt..

Ha en fin dag videre :)

God dag fra Strynefjellet, sittet å ventet på kolonne ned igjennom tunnelen til Stryn nå..
Holdt på å gå på en klemme der, men det ser ut til å gå bra.
Satser på å bli ferdig her i kveld og dra videre til østlandet i mårrå..

Sola stråler på fjellet i alle fall!

En god dag til dere alle!

God dag fra Strynefjellet, sittet å ventet på kolonne ned igjennom tunnelen til Stryn nå..
Holdt på å gå på en klemme der, men det ser ut til å gå bra.
Satser på å bli ferdig her i kveld og dra videre til østlandet i mårrå..

Sola stråler på fjellet i alle fall!

En god dag til dere alle!

Widerøe flyg til og frå Ørsta/Volda fleire gonger for dag - så slepp du kolonna... :)

Vi har forsoekt A&C med ledig midtsete trikset, og saa faar vi se hvor heldige vi er. Satser paa halvfull SAS maskin og at det ikke kommer noe tubaspillere i sete B.

Feilet nok en gang miserabelt med dette trikset ;)

Men den egentlige krisen er at SK har erstattet pastasalaten med brødskiver og puttet sennepsild og rekesalat i tapasen. Hva gjør jeg nå? Hjeeeeeeeeelp....

God kveld fra Bodø.
Fikk netopp mail fra Universitetet i Tromsø og det viser seg at jeg ikke skal bli flyger av yrke med det første, så da blir det informatikkstudier til høsten og håper på NTNU. Så får man heller se an og vurdere situasjonen når man har en utdanning og inntekt

G'day fra Det Dype Sør ... Her fikk vi masse nedbør i natt, og litt naturhærverk som måtte fikses på morran. Heldgvis ingen skader på huset.

Full rulle i WIAS-land, men en liten titt innom forumet blir det vel alltids tid til.

Back