• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
I dag blir det et par møter på morgenkvisten før jeg skal være sammen med norges største reisebyrå fra 12.00 til 23.00 på et hotel i sentrum...m.a.o en laaang arbeidsdag - mørkt når jeg drar og mørkt når jeg kommer hjem,.. Ha en bedre mandag...

Replying to Topic 'God mandag morgen...'

...og her borte i vest er det ogsaa moerkt, endelig paa beina igjen etter en forferdelig influensa....men det naermer seg en skikkelig kaffe tur

gratulerer MD!

Mørkt er det i Sandvika også, men lyst i sinnet! Min lille solstråle våknet av seg selv (jeg vil ike ta skylden for dette) før far dro på jobb i dag, og med store øyne og i strålende humør sa hun hade' til pappan sin!! Kan leve lenge på en sånn start på dagen! (for mor var det ikke like fint, siden datteren da vekte mor én time tidligere enn vanlig..). I morgen blir det tur til BOO og hjem - satser på at Narve har blåst fra seg, slik at det blir greit å komme seg sørover igjen...

God formiddag fra Alta

Her har endelig Narve forsvunnet. I dag er det rolig vær og -2 grader. Rene sommeren med andre ord. Kanskje vi til og med får se solen i dag hvis vi leter litt på himmelen. Ellers ble det en natt med lite søvn. Først sent i seng, så våknet ene tvillingen 04.00 og ikke så lenge våknet den andre. Ingen av dem ville sove noe særlig mere etter det dessverre. Så i kveld blir det nok en tidlig kveld gitt.

Hei og haa fra Alpharetta hvor det er vaatt ute med temp saavidt paa plussiden .. ligger an til en fin dag ....
Mine sympatier idag gaar til gamlekollegene paa OSL og andre steder som akkurat har vaert igjennom noen helvetesdager i forbindelse med uvaer, og som naa ogsaa maa hanskes med pilotstreik og ditto sykemeldinger.
Spiller ingen rolle hvem som gjoer hva - Trafikk faar alltid dritten. :(

og da har man kreket seg opp fra senga her i Nord også.. atter en friuke begynt :) og hvis alt går etter planen så blir hovedstaden utrygg fra Onsdag av :)

Back