Ny uke, ny dag og nye muligheter... I dag kommer også en av de beste seriene på TV tilbake; danske Krøniken begynner igjen i kveld på 21.30 på NRK 1. Ha en bedre start på uken...
God mandag fra Drammen. Dette skulle egentlig vært en "fridag" med litt småsysler som lunsj på kafé, vanntilkobling til det nye kjøleskapet og diverse bilder og andre gjenstander skulle henges opp på veggen... planen gikk i vasken i går kveld da jobben til sambo ringte og ba tynt om at hun kunne stille i morgen - så da fant jeg ut at jeg like gjerne kunne gå på jobb selv. :spin:
Da var det kun timer igjen til jeg sitter ombord i en av Delta's 767-200'er for antageig siste gang. Foerst baerer det til Seattle. deretter med Alaska med .. Alaska!
Altanta melder om 7-8 grader og overskyet. Det er Martin Luther King-dag idag og skolefri, saa forhaapentligvis er ikke morgenrushet saa galne idag...
I morgen blir det sen flyavgang til OSL og overnatting på RD SAS Gardermoen. Så er det DY til Stansted - det begynner å bli en stund siden sist jeg fløy med DY, og enda lenger siden jeg har vært på STN. Ankomst STN er faktisk mye mer praktisk siden jeg skal nordover med tog fra Kings Cross.
Edit: Hvis det tilfeldigvis er noen her på forumet som sitter i front på noen av mine flyturer i morgen så sier jeg ikke nei til klappsete.....
God morgen fra Grand Forks, som MOW sa er det Martin Luther King day her borte, så vi har ingen undervisning i dag, imidlertid skal alle de norske jusstudentene i en mottakelse hos en av professorene i dag.