God mandag morgen og et Godt Oksens År!

Re: God mandag morgen og et Godt Oksens Aar!

Da har man billetter både tirsdag og onsdag. Livet er en drøm. :)

-A

Mens andre satt ombord i et fly - som tidligere har hatt wlan ombord - i den tiden det var mulig å få tak i de billettene jeg tror du refererer til :angry:

Re: God mandag morgen og et Godt Oksens År!

God morgen fra Chicago. Ble tidlig kveld i gaar kveld og etter 10 timer paa oeyet er man atter klar for dyst her paa kontoret.

Fantastisk helg sammen med en fantastisk gjeng i Seattle!

Tre kontordager denne uka foer man skal til Minneapolis ene dagen og Omaha andre.

Ha en fin uke!

G'ettermiddag fra Maura. Nettopp kommet hjem fra SEA, etter en fantastisk tur - forsåvidt både der borte, og underveis. Nå blir det å pakke litt ut, se om en finner noe mat, og kanskje skrive noen ord om turen en har vært.. I morgen er det tilbake til jobb :(

G'aften Norge! Sitter ved gate A8 på SeaTac og venter på fly hjem. Ble en lang og slitsom helg, men dæven hvor artig! Stupte i bingen ved nitiden i går etter en burger og et par Alaskan Amber, og sov som en stein nesten hele natten.

Nå blir det litt mer trip-report tenker jeg - får se hva jeg rekker før avgang. Har også kameraet ved min side her, så det blir nok en liten SEA-fotorapport også når jeg kommer hjem. Har allerede tatt noen go'bilder i solskinnet!

Back