God mandag morgen og et Godt Oksens År!

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
God mandag morgen og et Godt Oksens År!

Nyttaarsdag i Beijing. Straalende vaer og rundt 0 grader. Fyrverkeri av det mest storslagne jeg noen gang har sett. De begynte soendag kveld, og holder fremdeles paa naa kl. 10:23 lokal tid mandag morgen.
Naa staar en fellestur til muren for tur, og i kveld skal hele crewet ut og spise Teppanyaki.
Maks 25 gjester paa Radisson SAS og nesten alt er stengt.
Ha en fin dag!

Re: God mandag morgen og et Godt Oksens Aar!

God kveld fra den andre siden av Stillehavet.

Her i Seattle er det mørkt og kaldt. Og planen er nå å få seg noe mat på Daily Grill her på Sheraton.

Etter på så blir det å begynne å forberede på triprapport, før man tar kvelden.

I morgen så blir det å komme seg ut til SEA med Greyline (det var ikke noe gratis shuttle ifølge resepsjonen, Andreas) og begynne på mine 16+ timer hjem til Egersund. Det kan bli interessant med hhv 1t 25min og 1t 15min transfer på PDX og FRA.

Uansett så får dere ha en fin dag der hjemme

(det var ikke noe gratis shuttle ifølge resepsjonen, Andreas)

Huh? Jeg trodde du mente fra Southcenter .. nei, fra Downtown er det ingen gratis shuttle.

G'aftn fra litt nærmere flyplassen .. har akkurat spist middag med et par Alaskan Amber og kommer snart til å tryne i bingen. Men først tror jeg at jeg skal prøve å gjøre ferdig neste del av trip-rapporten.

G'natt!

God morgen fra Stockholm - her er ingen ting stengt og festen i kveld samler 1900 personer til middag - vanvittig heftig å være på fest med Petter Stordalen. Nå er det frokost på Hotel Sign før det blir en dag i Globen. Ha en strålande måndag!

God morgen fra Oslo, her er det bare å komme i gang med jobbing til en forandring. Det går vel på en måte det også. Ha en fin ukestart!

Gooood mandag fra MJF hvor jeg er inne i min siste ordinære arbeidsuke før WIAS overtar meg. Ser virkelig fram til å ikke stå opp kl 0430 for å gå på jobb midt i natta. Ja jeg er trøtt, og det er mørkt! Trenger mer kaffe!!

E!

God morgen fra Oslo. På plass på kontoret og sjefen og kollegaer har vært ivrig til å fylle innboksen min mens jeg har vært borte. Vel, excel er fyrt opp og det er bare å kaste jakken og sette igang. Ikveld blir det å jobbe i leiligheten med montering av seng, stoler og videre utpakking. Ha en fin dag

Da har man billetter både tirsdag og onsdag. Livet er en drøm. :)

-A

God morgen fra Hangar 3 i BOO. Ikke noe spesielt å melde fra BOO annet enn at det går mot lysere tider. Jadda! Nettopp kommet inn fra et av shelterne, og nå er det bare å slappe litt av mens noen F-16ene gjør seg klare til "go." Ellers håper jeg at KOSS-headsettet jeg har bestilt kommer i dag. En uke uten iPod er fælt!:p

God morgen fra hovedstaden!

Da er man på plass på kontoret klar for nok en arbeidsuke. Mye å gjøre og alltids noe å henge fingrene i. Godt å høre at SEA-folket (samt noen fra NRT) en etter en har kommet seg trygt hjem :)

Her er det bare å stå på. 20 arbeidsdager igjen før 2 ukers ferie i varmere strøk :)

Ha en fin dag alle sammen!

Re: God mandag morgen og et Godt Oksens År!

God morgen fra Stavanger. Tilbake fra TIV. Det ble en del utepils i Januar, og de var ikke helt feil :)

Fikk en god kink i ryggen i går og saken ble ikke bedre av å sitte i en 738 med 189 seter i 3 timer.

Så resultatet var at jeg ikke kom meg opp av sengen, så nå blir det hjemmekontor i dag istedet.

Vel, ha en frisk dag forumister :)

God morgon från ekonomiska instutitionen på Uppsala universitet!

Veckan startade med projektarbete och nu sitter och och försöker kladda ihop en sammanfattning av en bok innan mina övriga gruppmedlemmar dyker upp strax efter lunch.

+1,4 grader och slask är vad Sveriges fjärde största stad kan bjuda på.

Grått i Krsand i dag, og kontordag. Skal bli en lang uke dette! Sukk!

BF:cool2

God formiddag fra sofaen

Her slo influensaen inn i går ettermiddag så nå poppes det parasett med har hånd. Så nå er det bare hvile, drikke og kjemi som gjelder så jeg blir frisk før Torsdagens avreise til New York.
Ønsker alle en flott dag

S

God dag! Her står et prosjektmøte for tur, så får vi se va det avstedkommer. Ellers har mobilnettet vært nede deler av dagen, ihvertfall her i Oslo, grrr :angry:

God dag blir det nå. Tilbake i Oslo etter en uke i Japan som ble avsluttet med middam med noen andre flygale reisende fra scanair.no og flyertalk. Japan er et spennende land som jeg virkelig vil anbefale. Jeg håper SAS kommer med flere langdistansetilbud med poeng. Jeg skal skrive en tripreport fra soloppgangens land. Den vil involvere ett stk leg med ANA som jeg ikke tror noen har skrevet om før.

Last edited:

God formiddag fra Flytoget. Da er jeg tilbake i Oslo, faktisk med bagasje(!), og er klar for møte om halvannen time. Deretter blir det et møte til, før det blir retur til OSL og avgang med DY1304 kl. 18:25. Ha en fin dag!

God dag fra Gamle Oslo. Da har jeg bidratt til at kyllingkjøttlageret i Norge er redusert med ca 150 gram. Får jeg statsstøtte nå? Vel - kvelden er ennå ung, jeg lever i håpet om at det kommer rapporter fra Bussines Class over dammen og rapport fra Tokyo i løpet av kvelden... :-)

God morgen fra Seattle.

Etter en meget god (og sunn visstnok:drunk:) kylling-middag igår så er det nå på tide å begynne å tenke på å komme seg ut til SEA.

Nå er kofferten nesten ferdig pakket, jeg skal gjøre ferdig det. Få sjekket ut og prøve å sjekke inn, på første flight, i resepsjonen.

Ha en fortsatt fin dag forumister

På en times tid skal nå Globen gjøres klar for gallamiddag for 1900 personer...imponerende etter 8 timers bruk som messe og forelesningsarena... Nå drikker vi - igjen!

Back