• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God mandag morgen fra SVG

Friske minus 3 grader på Ris - men godt og varmt inne. Kaffe, forum og NRK Stor Oslo - seigmennene er allerede spist opp. Arbeidsdagen venter og når jeg kommer hjem blir det litt maling av interiøret - kan det bli for mye blått? Ha en best start på uken!

Mumbai Calling,

Temperaturen börjar krypa upp mot 30 strecket nu och det är sköntn att ACn fungerar i mötesrummet. Näst sista dagen idag innan det blir fyra dagars ferie i ett nytt land. Ha en fantastisk dag!

God morgen fra Holmenkollen Park. Herlig bryllupshelg er unnagjort. Straks en runde i gymmet før frokost før vi begynner den lange reisen sørover. Denne gang med et hyggelig nattstopp i BCN. Ha en bra dag.

Morn fra OSL, her sitter man å venter på SK451 til CHP før SK953 skal ta oss til MIA.

Noen har bydd 113 725 poeng for upgrade til C. Ergo, de fortjener virkelig å fly C.

Litt av en fotballdag i går. Tipper mange ringer inn syk i dag. Jeg er ikke en av dem selv om jeg så kampen på pub, så gikk jeg pent og pyntelig hjem når kampen var ferdig. Fornuftig det. Ser ingen grunn til å ta helt av heller og må innrømme jeg flirer godt når hele Norge tror man kan vinne hele greia. De sa det samme på 90 tallet og , det endte jo i en fiasko. Vi kan med tur ta oss maks til en kvartfinale men plutselig sliter spillerne med varme etc. Å spille kamper visse deler av USA i juni-juli er ingen spøk. Da vil nok lag mer vant med slik varme kanskje ha en fordel.

Mornings fra kontoret. får jobbe litt, før det blir hjem å sørge for at barn kommer seg på hver sin trening, det skal spilles inn en podcast, og trenger få klemt inn en løpetur et sted mellom der. Ha en fin dag.

Morn frå TRD, snart på veg til TOS i ein stor-Dash. Dobbelt med propell i dag (eller kvadruppel??) fram til ANX rett før lunch. Ein liten time tidlegare enn behageleg dette, men effektiv rute er det. Andøya i november er alltid bra, badeshorts er pakka...

Ha ein bra dag!

God morgen fra kontoret. Litt god tid i dag tidlig så det ble en liten omvei gjennom byen når tenåringen skulle leveres.. For en herlig by. I kveld er FruS på to forskjellige turneringer i to idretter så da er det kosekveld med arvingene.

Mornings fra Tønsberg. Det skal hjemmekontoreres, og så må man gjøre et nytt forsøk på å leke sykkelmekaniker, da den ene slangen ikke overlevde mitt arbeid med å bytte dekk på sykkelen...

God dag fra kontoret. Litt sen i dag, men var på plass før 08.00. Ser at noen har fått en ekstra mellomlanding i Goose Bay i natt. Litt usikker på hva en gjør med 200 passasjerer et sånt sted. dagbladet melder at SAS har sendt en maskin fra CPH for å plukke dem opp.

Kontorereing og antageligvis ganske fri i kveld om en ikke blir ropt opp for å være mattelærer en time eller to.

God morgen fra Lillestrøm. Var skikkelig gøy med fotball i går. Overraskende også. Jeg er jo ikke noen stor fotballfan, men har fulgt landslaget omtrent så lenge jeg har vært her og det har jo oftest vært en relativt miserabel affære. Men i går var innmari gøy og jeg skal ærlig spise en virtuell hatt da jeg ikke hadde noe som helst troa på hverken Solbakken eller denne gjengen for bare et år siden. Da virket det som en gjeng prinsesser som bare ikke evnet å ville vinne - syntes jeg. Men så hadde jeg altså feil. Sånn som surmulende gamle gubber oftest har. :)

Nå bærer det inn på kontoret. Mandager betyr mye møter, så det er bare å glede seg til tirsdag.

Ha en fjong start på uka

• Like
Reactions: EB
God ettermiddag fra Ensjø,

Var sånn ganske ajour i dag tidlig. Nå, not so much, ramlet en del saker inn som helst skulle vært løst kjapt. Men tror jeg har sånn relativt grei oversikt.
Flymotoren til HYD er levert, så da er det vel en 737 som straks skal ut å fly igjen derifra....

Litt action i nabolaget i helgen. Gjengen som hadde raidet sølv i Bergen og tydelighvis parfyme på Kløfta ble arrestert i huset over gata. Så der var det full rassia på Fredag kveld.
Vi merket ingenting før det sto i avisen, naboen fikk besøk av politiet som gjerne ville låne LandCruiseren hans for å sperre veien. Litt artig at en annen nabo hadde sett flyttebilen for noen dager siden, og der klirret det veldig av eskene.....

God mandag og god uke ønskes

S

G'morgen ... null drama i nabolaget her annet enn at det bygges et nytt hus oppi veien ...

Men mandag betyr Mad Dog Monday, og N439AA (som ble bygd i 1987 og sendt til skroting i 2017) er her fortografert i Seattle i november 2004 ....

N439AA.webp

God dag fra sas loungen på OSL.

Skulle reist med DY til LGW nå. Istedenfor blir det SK til BGO. Årsak: Glemte Pass som ligger hjemme. Enda en flybillett på tapskontoen.

Det positive er at t/r OSL kom på 3750 poeng og 241.- hver vei for premium. Greit med kampanje.

Så tror Status matchen til DY reward ryker atter en gang pga ikke klart å fly de to turene på to mnd 😔

Litt nerdegøy er det jo at man dukker opp som registrert som ombord på FR24 nå om man klikker seg inn på SK953. Første gang jeg har sett det.

Back