Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ikke mange dagene igjen for denne i Norwegian, ser ut til å forsvinne ca 1 juliNorwegians svar på LN-RRG - hakket bedre men denne er veldig sliten og Eau de Toilette minner mere om Kirkeristen enn Paris. NSB la inn mere spenning enn fortjent med signal feil på Kolbotn - rakk 05:45 Flytoget med et skrik(genialt billettsystem)
Ikke mange dagene igjen for denne i Norwegian, ser ut til å forsvinne ca 1 juli
God morgen fra osl. Ble langspurt fra security til gate 11 da jeg trodde det stod gate closing. Burde skjønt at bare dy holder på med sånt tull 20 min før avgang. Stod fortsatt boarding da jeg var fremme hos SAS.
SAS 86.3% 6
Norwegian 89.6% 4
Jeg ser en sammenheng, og når gaten stenger 10min før STD skjønner jeg ikke helt hva det er å henge seg opp i, men SAS forblir vel de perfekte for dere uansett.
God morgen fra 6th ave 54th street, solen skinner inn vinduet og det tegner til å bli en varm dag også idag - planen er frokost 3 kvartaler lenger opp før man tar med seg pledd, musikk og lunch i central park
Gikk du på rute Finn Erik?!
Jeg ser en sammenheng, og når gaten stenger 10min før STD skjønner jeg ikke helt hva det er å henge seg opp i, men SAS forblir vel de perfekte for dere uansett.
Det er helt OK det, men jeg haaaaater å se Gate Closing og så se at man ikke en gang har startet boarding. Dette er imidlertid myntet på begge to - aner ikke hvem som er 'verst' til dette på OSL.![]()
Ikke mange dagene igjen for denne i Norwegian, ser ut til å forsvinne ca 1 juli
Det er helt OK det, men jeg haaaaater å se Gate Closing og så se at man ikke en gang har startet boarding. Dette er imidlertid myntet på begge to - aner ikke hvem som er 'verst' til dette på OSL. ;
Akkurat dette er jo en LHR klassiker, da. Der går de rett fra Go to Gate til Gate Closing.
Norwegians svar på LN-RRG - hakket bedre men denne er veldig sliten og Eau de Toilette minner mere om Kirkeristen enn Paris.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.