God mandag morgen - forumet lever!

God ettermiddag fra WIAS HQ, normal mandag med nok jobb :)

Langhelga her vært nettfri sone, og godt var det siden forumet har vært nede!
Har dog fått felt fire trær i hagen, kjørt bort nedfallet, bygd en aldri så liten støttemur og sånn smått begynt på planering til en liten hageflekk! Men siden snupp vil ha sandkasse blir det så lite gress at jeg kan klippe den med håndsaks på unde ti minutter ^_^

Ellers har jeg sånn smått begynt å glede meg til onsdagskvelden . . .

E!

God ettermiddag fra Scandinavian Lounge på OSL ( som jeg nesten frekventerer litt for myefor tiden..) En kjapp tur til Frankfurt med LH står på programmet denne uken, hvor det forhåpentligvis blir gode resultat ut av de møtene som skal gjennomføres i morgen.
Overnatting på Sheraton på flyplassen, så her blir det kjapt og effektivt til jeg reiser tilbake med LH i morgen ettermiddag.

God kveld fra Skottland,
Dagen tok til hjemme i Tananger og det ble morgenmaskinen over fjorden til ABZ med SK4611 og LN-BRM først denne uken på grunn av lang helg sist.
Fint vær halvveis over med noe mer skyet vær på øya.
Leiebil var bestillt for kjøretur ned til Edinburgh hvor møte finner sted idag og imorgen.
Tok A92 kystveien nedover fra Aberdeen for å få litt avveksling siden det var May Bank Holiday her over idag og lite biler på veiene tidlig på dagen.
Returen går imorgen eller onsdag litt avhengig hvor kjapt jeg blir ferdig.
Her i Edinburgh blåser det nå "stikker og strå" fra vest og ikke mye som minner om vår.
Vel, det er tid for mat og drikke før kvelden tar slutt.
Vedlagt følger noen images jeg for en gangs skyld fikk tid til å ta i ABZ og på vei over og med bil ned til Edinburgh langs kystveien.
Eastern dominerer bilde i disse dager på Dyce flyplassen som man ser.
Det er vår og rapsen har begynt å sette farge på det Skotske landskapet.
Det ser flott.
Ha en fin kveld alle forumister.

Attachments

• DSCN5897.JPG
    DSCN5897.JPG
    54.6 KB · Views: 190
  • DSCN5899.JPG
    DSCN5899.JPG
    69.5 KB · Views: 185
  • DSCN5906.JPG
    DSCN5906.JPG
    82.3 KB · Views: 183
  • DSCN5917.JPG
    DSCN5917.JPG
    122.8 KB · Views: 179
  • DSCN5923.JPG
    DSCN5923.JPG
    100.2 KB · Views: 169
  • DSCN5931.JPG
    DSCN5931.JPG
    95.6 KB · Views: 34
  • DSCN5935.JPG
    DSCN5935.JPG
    107.7 KB · Views: 38
  • DSCN5960.JPG
    DSCN5960.JPG
    85.8 KB · Views: 34
  • DSCN5968.JPG
    DSCN5968.JPG
    104.1 KB · Views: 24
  • DSCN5971.JPG
    DSCN5971.JPG
    84 KB · Views: 30
  • DSCN6000.JPG
    DSCN6000.JPG
    92.5 KB · Views: 34
  • DSCN6003.JPG
    DSCN6003.JPG
    119.8 KB · Views: 32
Og her i Chicago nyter man våren, tilnærmet norsk sommer. Parogtyve varmegrader, ingen fuktighet. Brodern fortsatt på besøk, i kveld blir det reinsdyrsteik og i morgen blir det Cubs kamp på Wrigley Field.

En flott aften ønskes alle

Det var blitt grønnere på de litt over tre måneder det har gått siden bildet under ble tatt.

Firth_of_Forth_bridges.jpg

Og du var vel oppe i venstre billeddel da du tok det siste bildet OJB?

Back