God mandag morgen - forumet lever!

jcnorway

Moderator
Medlem
Endelig er forumet på plass igjen :nor

Må si det har vært noen tunge dager uten :colgate:

Her er man godt i gang med arbeidsdagen. Solen skinner her i hovedstaden og snart er det lunsj.

Ha en finfin arbeidsuke folkens!

God mandag! Ja, jeg har vært skjelven hele helgen, lurte fælt på hva som hadde skjedd. Men, da er vi "back in business" :D

God morgon frå Trondheim :)

Ny veke, nye moglegheiter :) I gang med oppgåvene. Regntungt skydekke ute, så varm kaffi inne passer bra ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra FBU. Det var jo helt feil helg å ha forum problemer. Kan ikke ha det sånn i langhelger.

TGIM!!
Har vært på hyttetur i helga, så jeg har heldigvis ikke merket så mye til at forumet var nede, men jeg stusset jo litt i går da når jeg kom hjem og ikke fikk kontakt. Men nå er det back in bizniz!

Blir en travel kontoruke dette. Men det skal vel gå det au! Snart er det sommer! Og da drikker jeg!:drunk:

BF:cool2

God morgen. Back in business både her og der. Flott tur til Berlin og Krakow i helgen. AB var en fin erfaring.......og wow E-170 er definitvt det mest komfortable flyet jeg har fløyet på turistklasse. Rapport kommer i løpet av uken:)

Eller så er det tid for mitt comeback på fotballbanen etter 3 år som pensjonist. FK Dynamo Godlia har sin første kamp i historien og 2-divisjon (eller var det 3.?) i 7-serien.

Ha en fin dag

Beklager - jeg tar på meg all skyld og legger meg paddeflat (SÅ! da har jeg gjort det som alle politikere gjør - og dermed skulle jeg unngå noen som helst konsekvenser).
Tusen takk til PH-NDR, Gustav & Co som har fikset ting bak kulissene mens undertegnede har stått til knes i bæsjebleier, grøt og klesvask! Sånn er det å være hjemmepappa! Neste uke er jeg tilbake i full jobb, så da skal det endelig bli tid til litt forumering igjen! Puh! Det har vært superhelig, men litt slitsomt også. Men, om jeg kunne tatt fire uker til hadde jeg gjort det med glede! Men, nå skriker Sjefen, så jeg må gi han littoppmerksomhet. Må vel ta oss en tur ut i hagen - sandkassen venter!

Fint at forumet er nede i perioder. Da blir man mer effektiv - og så blir det enda hyggeligere når det er tilbake! Ha en god dag!

Jeg vil også bruke denne tråden til å uttrykke min store glede over at forumet er oppe og går igjen. Det har vært en lang helg uten.

Ellers er det en god formiddag i Bergen. Jeg sitter i et klasserom med utsikt til Vågen. Rundt meg sitter 25 røde russ og skriver norsktentamen. Det er ikke mer å passe på enn at forumet og flyradaren er god adspredning.

Vel uvitende om hva som var årsaken til nedetiden har jeg nå funnet ut hvor avhengig jeg er blitt av dette forumet, så dermed får jeg også kaste meg på disse god morgen trådene, jeg leser de jo hver morgen! :)

På plass i Oslo sentrum etter en langhelg som flyttehjelp, vondt i kroppen, men hodet er klart og det trengs på jobb! Ha en god dag :)

Ellers er det en god formiddag i Bergen. Jeg sitter i et klasserom med utsikt til Vågen. Rundt meg sitter 25 røde russ og skriver norsktentamen. Det er ikke mer å passe på enn at forumet og flyradaren er god adspredning.

Her kan du sitte å sikle på søte russepiker, og du foretrekker forumet og flyradar? Hva slags "fil" er du? Aerofil??:colgate::colgate::colgate:

BF:cool2

Mer info om nedetid kommer etterhvert. Vi er på midlertidig løsning nå, så det kan gå være litt ustabilt. Vi jobber hardt med pisking av CK og å få ting stabilt.

Det har vært en lang helg med tilløp til forumabstinenser.
Men man fikk gjort noe mer enn vanlig. En cabriolettur til Brandbu og en lang spasertur langs den gamle kongeveien med natur- og kultursti i nydelig vær. Ble faktisk nesten solbrent!
Luket årets første løvetenner (3 stk) og igår var det skjortestryking til krampa tok meg. Idag er det standby frem til kl. 16 og klubbmøte i kveld.
Ha en fin dag!

:nor Det bør flagges! Det var da endelig godt at forumet var tilbake igjen. Takker så mye ! :nor

Skal få lagt inn en Air Berlin-rapport i morgen. Det var en kjempetur, det, altså ! :D

Endelig kan vi starte mai måned på forumet også... Flott vær over hovedstaden - men jeg sitter inne i en bunkers og jobber med et prosjekt. Til kvelden blir det Sancerre på terrassen...

Ja, endelig er forumet på plass. Med strålende vær på Østlandet i helgen så ble det mye ute-tid og over fem timer logget i luften med "egne vinger". Det er langt fra grønt over alt, og fremdeles ligger det snø på skyggesidene og is på vannene i høyden.

Nå er det kombinasjon av hjemmekontor, klesvask og diverse som står på programmet. Ha en fin ukestart!

Attachments

• 01052009231.jpg
    01052009231.jpg
    82.8 KB · Views: 386
God mandag! Da er vi i gang med årets runde med sykle til jobben. Bilen blir forhåpentligvis brukt til annet enn å kjøre matpakker i tiden fremover. Regn og dårlig sykkelkondis gjorde dagens tur til en tøff opplevelse. Om ikke annet får vi tro at været bedrer seg utover våren/sommeren... :p

Og ja, det er fint at forumet er oppe og går igjen!

G'morgen fra Alpharetta! Har benyttet forumpausen til aa skifte kulisser, og naa er 'kom mai du skjoenne milde' byttet ut med 'kom mai du plaskvaate, hete og kvalmende fuktige'. Som dere skjoenner, et brutalt moete med Sydstatene som er i sommerlege med regn, torden, tornadovarsler og hete.

Turen hjem gikk greit - alle fem flighter i rute eller foran .. SAS Business skuffet ikke over dammen, og jeg fikk ogsaa proeve F i en CRJ-900. Nesten som aa fly MD-90!

Men naa er det tilbake til hverdagen. Guttungen skal til skolen, og saa baerer det igang med ukens arbeide ..

God "morgen" fra Forus. Da var vi endelig tilbake (for en stund siden). Tok totalt 2 timer å få omregistrert bilen, og SR-Bank imponerte meg (NOT)
9000,- x 2 ble to "uttak" på tilsammen 18.000,- som jeg ikke fikk, som som så ble "trukket" av kortet mitt! Og SR-Bank kunne ikke hjelpe. Sløvt.

Men nå er det iallefall i boks.

Ha en fin dag da forumister! :)

Godt at forumet er oppe igjen!! Her er man tilbake i København etter en weekend i Oslo - og skal igjen gjøre et forsøk på å "lese hjemme". Nu vel.

Ha en strålende dag!

Back