God mandag fra Trondheim

LN-FHU

Superflyer
Da var det endelig mandag , og jeg venter på at kiropraktorklinikken min skal åpne så man får seg en hastetime....røten rygg er ikke en god ting.

Utover det vil mandag være normal for min del. Ha en fin en godtfolk :) :) :)

Mornings fra Oslo. 1-2 plussgrader og foreløpig null tegn til den varslede snøen. Ellers godt fornøyd med at jeg prioriterte søvn fremfor landskampen i går. Ha en fin dag

Hei og sprett fra Oslo nord. Da var null punktet nådd - det var glatt enkelte steder fordi det har vært veldig rått - nå frøs det på bakken. Det er meldt om drittvær i dag - så hold deg inne.

Ha en flott dag videre.

Jan

To trøndermorgenhilsninger på rappen! Her venter ei fin arbeidsuke, og mandags morgen med stjernehimmel og vindstille rundt nullpunktet er en bra start. God mandag til alle!

Morn! Ventar på flytaxi som skal ta meg til Værnes. Så blir det tur til Andøya nokre daga.

God morgen fra Sola!

Køen fra H***** i dag på vei til jobb, men på kom man, men da med litt mindre margin enn det man er komfortabel med. Været? Ja, det er 10 grader og det kommer bøttevis med regn sidelengs! Glad jeg ikke jobber ute!

Ha en fin en forumister!

God dag fra Hamilton, Bermuda, for et sted ...^_^ Finns knapt mere laidback, vakkert... Landet har kun vel 60.000 innbyggere .Hjem i morgen..

God morgen fra Skaun!

Ser at vi trøndere er tidlig oppe ja. :)

Først et par dager hjemme, så Oslo igjen torsdag. Vanlig arbeidsuke her, skal også få bygd ferdig garasjen før snøen kommer i for store mengder... (Les: byggefirma.. :))

Ellers deilig å tenke på at satsingen på å ikke planlegge Frankriketur til EM gikk inn, og dermed heller se på Tv og dra på ferie etterpå!

Såååånn går no dagan!

Kim

God morgen fra Bergen. Makan til drittvær, godt jeg skal tilbake til sivilisasjonen i ettermiddag. Spent på hvordan sykkelføret vil være fra stasjonen

God mårnings fra Sola, også på disse kanter har vi et skikkelig møkka vær, vi har et slikt bortover regn-vær. Vell, ukas første kaffeslabberas er over og en har funnet seg godt til rette på kontoret, har også fått betalt julebordet og gleder meg til det.
Har nada reisevirksomhet på planen denne uka og det føles egentlig greit, så da hilses det en super uke herfra :)

God dag fra Akersgata. Snøen kom akkurat i det jeg gikk ned Schweigaards gt for å mate duene - eh - vel, på vei til jobb... Var litt ruskete over Egertorget, men det virker å ha gitt seg nå. God at NRK og Aftenposten fortsetter sin gravene journalistikk og forteller at det snør. Ellers er det en vanlig dag på jobben. Ha en fin-fin mandag !

God mandag fra Snillfjord! :)

Må dessverre meddele at det ligger snø på fjelltoppene her også, har visst kommet gjennom natten, og det kan visst komme mer ila uka. Gårsdagens fotballkamp snakker vi ikke mye om, finnes ikke mye å si. Men jeg er en ukuelig optimist ( som ofte blir skuffet ) og satser på ny giv mot neste kvalifisering, heldigvis er det en viss cupfinale å glede seg til enda. Dagens planer er å planlegge litt innkjøp til jul, få ryddet hus og kjørt vekk søppel. Deretter middag hos modern og lillesøster før kvelden avrundes med ''Dubai-Den Ultimate Flyplass'' på NatGeo kl 21.00.

Ha en fortreffelig mandag forumister! :)

Last edited:
God formiddag fra Stavanger. Jeg har kontordag i dag og når jeg våknet i morges og hørte uværet utenfor bestemte jeg meg likeså greit at jeg starter dagen med hjemmekontor. Men jeg må nok rusle bort på kontoret en tur om ikke så lenge. Gjelder vel bare å pakke seg godt inn. Må bare komme meg til bunns i kaffekoppen først.

God morgen fra PHL. Skal, sannsynligvis, for siste gang ut og fly med dette livery'et.

Sov 10 timer i natt, men allikevel kunne jeg tenkt å sove mer. Men neida - Toronto og arbeid er neste.

Ha en fin en!

Back