• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra The Airport Hotel

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Praktisk å ha hotell inne i internasjonal sone. Har allerede idag fått meg noen runder i svømmebassenget. Og så går turen snart nordover igjen.

attachment.php

Ha en god en alle som har tenkt ta seg vann over hodet på en flyplass.

Attachments

• doha.jpg
    doha.jpg
    81 KB · Views: 703
God morgen fra Sola!

Skikkelig drittvær i dag, og i dag er det dessverre en mulighet for at man må ta på seg en kjeledress og vernesko....

Nuvel, kaffe har man, og PC har man, så man skal ikke bare klage.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Oslo nord - minus 3 garder og ikke noe vind - herlig morgenstund med lufting av hund og frokost inntatt.

Jan

Mornings. For første gang på i hvertfall 5 år kan jeg våkne og konstatere jeg har feber. Foreløpig går den nye dietten ut på Paracet og tørre kjeks, så det hjelper sikkert mot noe. Ser ut som sjefen fikk rett om at ferie er usunt :p

God morgen fra kantina på OSL. Prøver å vekke meg selv før SK455 tar meg til CPH før 5.10 connection for så å reise med SK2751 til WAW og skolebenken igjen.

Noen som har noen tips til hva en kan bedrive tiden med i København i 3-4 timer?
Lenge siden sist jeg har vært der.

Tor-H

God morgen fra en regntung Bergen. Enn så lenge ikke booket noe for 2015:drunk:. Håper det endrer seg iløpet av kort tid

Mornings. For første gang på i hvertfall 5 år kan jeg våkne og konstatere jeg har feber. Foreløpig går den nye dietten ut på Paracet og tørre kjeks, så det hjelper sikkert mot noe. Ser ut som sjefen fikk rett om at ferie er usunt :p

Like sikkert som vinteren kommer influensaen. Her er man frisk i det minste. Tja og man har fortsatt ferie ei uke til. Hva gjør man med det tro? Begynner å bli litt lei ferie.

Riktig god morgen fra Trøndelag! :)

Dro seg til alt overmål opp klokka 07.30 i dag, det får en si er bra for en som godt kan sove til 10.00 og litt til. Nytt år og nye muligheter er følelsen denne første ordentlige ukedagen i 2015. Ellers ligger snøen så langt en ser, men det ryktes at den nok en gang skal forsvinne mot slutten av uka..;) Dagens vær: Overskyet opphold og ca -1 til +1 for øyeblikket.

Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag!! :D

God morgen fra kantina på OSL. Prøver å vekke meg selv før SK455 tar meg til CPH før 5.10 connection for så å reise med SK2751 til WAW og skolebenken igjen.

Noen som har noen tips til hva en kan bedrive tiden med i København i 3-4 timer?
Lenge siden sist jeg har vært der.

Tor-H

Ta Metroen til Kongens Nytorv og spis/shop/kos deg der!

God dag fra LHR T5. Akkurat ankommet fra NAS, og nå blir det 5 timer med venting på BA760 til BGO. Dermed er det mye som tyder på at ferien er over for denne gang. Nå skal det i grunnen bli godt å komme seg hjem igjen, og komme i gang med å hente meg inn igjen etter 2 uker borte. Siden det har vært jul/nyttår, så antar jeg det er fort gjort...

Back