• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra Stavanger!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God mandag! Her går det faktisk mot slutten av noe som en sjelden nattevakt. Makan! Det er faktisk en god del år siden jeg jobbet en nattevakt sist. Men siden det var "krise" og sjefen spurte veldig pent etter at han sikkert hadde løpt rundt i stua og veivet litt med armene så ble det nå slik.

Kjenner det skal bli gudd å krype til køys om en times tid og krysser fingrene for at det blir en god stund sjefen ringer på en søndags ettermiddag...

Glad feriemandag:-) På vei til Oslo tingrett og kanskje den siste innsatsen som meddommer...synes 12 år holder,så fra nyttår har jeg bedt om avløsning. Ellers skal det vel bare nytes at julen nærmer seg og vi på en eller annen måte har fått full kontroll.

God morgen fra havet, rundt Gullfaks feltet.

Min gjesteopptreden på en av selskapets andre enheter nærmer seg slutten. Fikk nattskiftene og det er veldig greit med tanke på betaling når det kun er en 5 dagers tur.

Nå er det meg og Agnes som kompanjonger oss frem til i ettermiddag.

Sov godt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen!
Snart frokost te her, luke 21 er åpnet, og det er et valg som passer bra da junior skal feires i kveld. Luka viser nemlig først gang han fikk se en jumbojet, og dengang var han 10 år gammel. Han husker det fortsatt fortalte han meg i forrige uke :)

Han en god dag, juletre ble kjøpt i går, så i dag er det andre ting som må ordnes.

God morgen. Barna er levert på skole/barnehage, og arbeidsroen kan senke seg. Et par møter, dog har jeg fått tildelt endel au-pair plikter. Ha en fin dag

God morgen fra hjemmekontoret. Her har man fått hengt opp julenissen øverst på forumet så da kan man snart ta juleferie. God jul alle sammen!

Morn fra Kolsås. Jobb driver man ikke med om dagen så da blir det sløvemorgen. Må pakke inn resten av gavene, samt pakke baggen før man setter kursen til Sandefjord i morgen, for en tur i svømmehallen (det har man lov til der, hun med stor mage og vonde ledd gleder seg stort) etterfulgt av pinnekjøttet. Onsdag setter man kursen tillegg fjells for julefeiring

God fortsatt formiddag fra Sas-loungen på OSL, rolig her. Ingen stemmer, max 5 stk der alle reiser alene og ingen snakker i telefonen, ganske så fint. :)
Forlater gamlelandet for i år, satser på snø når tilbake i januar.

Trallala og god morgen! Starter uka med et par fridager. Må en tur i banken, ellers lite på programmet.

Men nå ... mer kaffe.

God formiddag fra hjemmekontoret. Har også åpnet julekalenderen, og der ventet en Tropical Milkshake IPA fra Brewdog, som skal testes om noen timer ved siden av gårsdagens Spiky India Pale Ale fra samme produsent. Her har juleferien i teorien startet, men har ikke helt blitt slik, men det kommer seg tenker jeg.

Hei fra skogkanten. Ble en gåtur ned til Slemdal med barna for å hente noen pakker og det var vel dagens innsats. Nå er det kos foran peisen før D kommer hjem og tar med barna på tante-treff. Da skal far kose seg alene hjemme med film og chips.

Her har man fått hengt opp julenissen øverst på forumet så da kan man snart ta juleferie.

Gåtta baaaan. Det tenker jeg var greit å få gjort. :)

God mandag fra Gaustad og bortekontoret. Her er det egentlig litt mas siden jeg i dag fikk registrert et nytt regnskaps og salgssystem for bolaget og som skal kunne brukes fra i hvert fall 3 land. Litt sent å gjøre det beslutet den 21/12 kanskje når det skal brukes fra 1/1. Men nå vet i hvert fall jeg og en kollega hva vi skal drive med de neste dagene.

Ikke nok med det... Dørstoppergrisen skal avspassere de neste to dagene, så etter jobbing på kontorets champagne-avslutning i ettermiddag reiser han på farmen. Nå forhandler han med elefanten om julebonusen. Alle andre her inne har fått og grisen skal også få.

Hva mer? Jo.

Ha en snabla fjong dag

Særdeles rolig på Kastrup. Flighten fra Oslo ble sluset inn til passkontroll i C-piren.
I loungen følges Lufthansas eksempel: kun litt snacks og drikke som ikke kan nytes før en har forlatt loungen.
Første gang det ikke er en A340 eller annet 4-motors å se, men ett og annet interessant likevel, Icelandair B767med winglets, Sas ATR i nye fargene, Egyptair, og ikke minst DAT´s MD-83 med businesseter som står klar for ettermiddagsavgangen til Ålborg. :)

Attachments

• IMG_4262.jpeg
    IMG_4262.jpeg
    99.5 KB · Views: 140
  • IMG_4258.jpg
    IMG_4258.jpg
    113 KB · Views: 138
  • IMG_4255.jpg
    IMG_4255.jpg
    129.2 KB · Views: 136
Back