God mandag fra Lørenskog

Hypern

ScanFlyer Rusty
God mandag fra Lørenskog

Eller ikke helt Lørenskog sentrum da, men Ahus. Nattevakt pågår og det er dørgendes stille. Bank i bordet at det forblir sånn de siste få timene før dagvaktene tar over showet. Jeg gleder meg veldig til å ta bussen hjem i 8 rushen (ironivarsel). Det viktigste er å få en sitteplass. Ha en fin mandag der hvor dere er.

Re: God mandag fra Lørenskog

Best mandag med en følelse av torsdag fra Ris. Kan ikke annet enn å elske uker hvor første are idsdag også er ukens nest siste… Nå venter morgenmøte i Bjørvika før det blir ansettelse av en ny selger i ettermiddag. Mandagen byr som alltid på en treningsøkt også. Strålende dag ønskes!

God morgen fra kontoret. Litt forsinket av både sykdom og kald vår, men kom endelig i gang med litt sykling til jobb i dag. Da smaker espressoen bra etterpå. Ha en fin dag

Morn fra kontoret. Her startet sykkelsesongen etter påske, da det gjelder å utnytte det faktum at man har 16km til kontoret, da det etter sommerferien blir 107km i følge Google. Det gjør det litt vanskeligere med sykkelpendling.
Passer egentlig utmerket med en to-dagers arbeidsuke, etterfulgt av to dager helg, en dag jobb og to dager helg igjen.

God morgen fra bortekontoret.. Farlig å bruket toppkarakter, men den helgen der ble vel en strøken sekser. Selv tusenfryd var en glede og ungene lærte fort at de arabiske barna i Norge er litt hissigere en de nede i midtøsten. Junior prøvde å stoppe tre av dem fra å snike og da ble det ganske iltert.

Deilig med kort uke, men ikke når man har egentlig behov for seks dager for å komme seg gjennom alt.. Våre kunder i utlandet har ikke noe ord for "inneklemt dag" osv.

God morgen, Hjemmekontorering på formiddagen før turen går til Trondehim i kveld. Det går fly 16.20 og 20.30, så tydeligvis lite trafikk å hente en slik kort arbeidsuke.

God morgen fra kontoret ved en en større flyplass rett utenfor metropolen Jessheim.

Ryktene sier at høvdingen skal innom, så da kommer vel også en annen kollega og beærer med sitt nærvær.... så det blir vel full rulle igjennom dagen.
Sånn sett godt timet at jeg må løpe rett over 16 for å levere poden til frisøren.
Han "krever" å klippe seg hos min faste frisør, og det ble litt mer krevende når hun byttet salong og nå holder til i byen....

Får håpe at EB har kvalitetssikret KJ/SJ lyder hos nyansettelsen ;) Viktig at man har alt på stell der...

Nå er det bare å dykke ned i mailboksen og se hva man får unna før folket kommer

Ha en strålende dag

S

God morgen fra Kongsberg. Stille og rolig her i dag. Kona er på jobb og ungene er på skolen. Jeg er litt usikker på hva min datter får ut av dagens skole siden de festet helt til morgenkvisten. Ellers startet dager her som den ofte gjør på mandager med blodprøver på Kongsberg sykehus. Senere i dag blir det en liten undervisningsøkt for en gruppe studenter som skal opp til muntlig neste uke.

Får håpe at EB har kvalitetssikret KJ/SJ lyder hos nyansettelsen ;) Viktig at man har alt på stell der...

Nå jobber vel han bare for ett hotell, og ikke en hel skj.. eh, kjede?

God morgen fra bortekontoret.

Startet dagen med å oppdage at jeg hadde litt dårlig tid da jeg våknet. Google Maps sa 43 minutters kjøring, og jeg hadde ca. 40 til jeg egentlig skulle være på jobb da jeg våknet. Og ikke våknet jeg klar, sittende i bilen heller.
Heldigvis har man to typer ledere: De som har forståelse for at sånt kan skje av og til, og de som ikke har det. Jeg har heldigvis førstnevnte.

Heldigvis overkommelige mengder jobb (foreløpig), så ikke så høy stressfaktor uansett.

Ha en god en :)

Grompf ..

Ble vekket tidlig, og måtte ‘ordne’ en ulykke. Så ikke helt fornøyd. Men sånn er det med valp i huset. Dyttet henne inn i buret, så nå har roen senket seg på nytt. Burde la seg ordne en kjapp lur før frokost nå ..
Travel fridag hvor nevnte valp også skal introduseres til vår norske vetrinær.

Nå jobber vel han bare for ett hotell, og ikke en hel skj.. eh, kjede?

Ha en god en :)

Tja har jo tre hoteller og et spisested som alle er medlemmer i De Historiske…som jo er en kjede av uavhengige hotell og spisesteder. Den tjukke L`n som går fra Halden til Asker har jeg skjønt jeg har tapt…men KJ/SJ lyden har stoppet kandidater fra å gå videre hos meg før…

God morgen fra Gaustad. Nokså normal mandag her på bortekontoret. Schalat til lunkj og bare velstand.

Ha en verdens bekjte mandag med boljje å bruz

Aldri legg avtaler kl 11 etter en nattevakt. Sov over det gitt men var heldigvis uproblematisk å fikse nytt møte. Heldigvis bare et møte med en offentlig etat og ikke en Tinderdate. Beklaget veldig for det. Men nå må jeg vel faktisk stå opp for å ikke helt snu døgnet. Sånn går nu dagen

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Ettermiddag fra det Sørlandske!

Trøtt morgen i dag etter sen hjemkomst i natt etter å ha kjørt hjem til det Sørlandske fra Voss over Haukeli og ned Setesdalen. Fin tur og deilig med lys så lenge. Nesten ikke en bil på veien, så det gikk i racefart. Fortsatt mye snø i fjellet. Håper det går rett i vannmagasinene når det smelter så vi får litt lavere strømpriser.

Møtedag i dag, og er snart ferdig med det tredje for dagen. Tror jeg må ha en ettermiddagslur. Greit med 2 dagers uke da....

God mandag!

Aldri legg avtaler kl 11 etter en nattevakt. Sov over det gitt men var heldigvis uproblematisk å fikse nytt møte. Heldigvis bare et møte med en offentlig etat og ikke en Tinderdate. Beklaget veldig for det. Men nå må jeg vel faktisk stå opp for å ikke helt snu døgnet. Sånn går nu dagen

Avtaler kl. 11 er alt for tidlig uansett... (for meg som jobber mye kveld og natt)
Glad jeg jobber et sted hvor jeg normalt er hjemme før kl. 06 etter nattskift - det er en vesentlig forskjell i stedet for å jobbe til 08 om morran

God ettermiddag fra Forus,
Det ble en pokker så travel dag i prosjektet, slik er det når det bare er 2 virkedager denne uken. Fredag denne uka har alle "evakuert" siden denne dagen ble klemt inne mellom 2 fridager.
Rakk en rask tur ut til Sola i lunsjen for å avbilde BRAATHENS første A319 take-off til Larnaca. Kan sees på Facebook sidene til MOW.
I ettermiddag er det på ny møte i Valgkomiteen i lokallaget. Strategien finpusses før programmet går i trykken straks.
Ha en fin dag videre.

Back