• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra Stavanger

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Akkurat hjemkommet fra nattevakt på Forus. Nå skal det bli herlig å finne loppekassa! Ha en fin dag forumister.

God morgen fra Forus!

Noen kommer og noen går. Anyway, dagen er allerede godt i gang, så nå blir det litt tid til å skumlese forumet mens jeg venter på at jobber som er satt i gang skal gjøre seg ferdig.

Ha en flotters dag! :)

God morgen fra prærien! Minner mer om høst enn sommer utenfor husets fire vegger akkurat nå. Godt det snart er feire, eller...? :rolleyes:

G'day fra havet

Her er det bare å vente frem til hjulvispen kommer, for å plukke opp meg og 17 andre for så å flakse inn til BGO. Satser på å komme så pass langt frem i køen at man finner en en-seter på S-92en. Håper det ikke er for stor kø i sikkerhetskontrollen på BGO når man skal gjennom den.

Utenfor vinduet så er det et greit vær, ikke noe nedbør, men heller ikke noe sol. Håper det ikke er verre hjemme.

Ha en fin dag forumister :)

God mandag fra Trondheim
Satser på en normal dag.....men månedsavslutning tvinger nok gjennom overtid.
Ha en flott mandag :) :)

God morgen fra Gaustad. Panikken begynner så smått å bre seg ettersom det kun er 4 arbeidsdager igjen til ferie. Inkludert denne.

Utover det er det ikke så mye å si. Bare å snu lua bak fram og legge i vei, tenker jeg

Ha en fin en

God formiddag fra Oslo nord - 4 dager til ferieavvikling i mer solrikt og varmere strøk og fler fly av ulike flyselskaper og ikke så mange B737 som fartes på Norske flyplasser.

God dag i luken.

God mandag fra Sola, ikke det aller beste været her i dag men ikke det verste heller.
I dag er det knoting på PC som gjennomføres, i morgen blir det kanskje et lite oppdrag i skauen.
Ha en fin dag.

Morn fra studentbyen. Siste arbeidsdag før ferien idag for min del, men det er hovedsakelig fordi det er juli imorgen. Selve reisingen må nok drøye til søndag

God ettermiddag, diverse ærend som måtte gjøres, men noe av det fikk jeg ikke gjort grunnet at skolen ikke har lagt ut timeplanen for høsten. Ja de har lagt ut alle andre timeplaner unntatt for mine fag og sånn går nu dagan. Sommerjobb i morgen.

Back