• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra SK908

Hypern

ScanFlyer Rusty
Juks å starte tråd i lufta men her er man allerede utenfor kysten av Canada. Sas er trege. Fryktelig trege. På en nattflyging bør man være kjappe med måltidet. Kan akseptere litt treghet pådagflyging men nattflyging? Kommer nok uansett til å legge meg i horisontalen etter hovedretten . Ha en bedre mandag enn det jeg kommer til å få. Les nok alkohol ombord.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Re: God mandag fra SK908.

Glad morgen fra Ris. På tide å komme i gang med ukens oppgaver. Mandagen blir ikke den samme uten en treningsøkt - så den er også spikret. Ha en sprek start på uken du også.

God morgen fra Sandaker. Har planer om en skitur, men først må jeg få skyflet arvingen til barnehagen. Ha en fin dag

God morgon från Hafjell!
Ser inte ut att bli världens bästa väder idag men fortfarande fullt möjligt att åka skidor. Skall bli skönt att komma ut i backen och njuta av lite fjälluft.

Morn frå Trondheim. Formen er ikkje 100%, så held meg heime idag. Stort sett konsentrasjonsarbeid som skal gjerast, uansett, så kan godt jobbe heimanfrå... Samane blir feira på radioen, så eg får ta det som dagens kulturelle utdanning.

Skiføre er det ikkje, det kan vel hende at den sjansen er forbi for denne vinteren.

På onsdag blir det ut på tur, heilt til Oslo!

Ha ein knakande dag!

G`mornings fra Sola. Her er ukentlig statusmøte avlyst, så straks fikk en litt bedre tid.
Formen er imidlertid ikke på topp, er slapp og trøtt som den berømte strømpa.

Ha en kvikkere dag :)

God morgen fra Tenerife. Her er frokosten inntatt og vi skal snart ut og subbe ned til stranda. Der blir det vel en øl og så Tomas-toget opp igjen.

Hadde en skikkelig sub-par opplevelse på nye biffrestauranten her i går. Maten var helt fin, men servicen var helt på jordet. Sånt kaos som om de åpnet i går, eller drev en episode av Hells Kitchen. Etter 2,5 timer måtte vi gi opp forsøket på å bestille dessert. #luksusproblem etc... jeg vet. Men de charger jo det hvite ut av øya her. Så jeg skrev en forklaring på kvitteringen om at jeg var misfornøyd og hvorfor. Så tipset jeg røslig for å vise at vi ikke ville straffe kelnerne som sådan. Det var nok spesielt en fyr som var feil mann på feil plass, pluss en floor manager som ikke burde vært nettop det.

Anyway... I dag lå det brev fra restauranten under døra på hotellrommet. Der beklaget de og skrev masse bla bla bla. Jeg ble i det minste imponert over at noen hadde lest kvitteringen og brakt det videre. :)

Ha en fin en :)

God ettermiddag fra Snillfjorden. :)

En lang og tungstartet dag dette, men hva skal en forvente etter en lang natt. I seng klokken 05.30 og opp igjen 10.00, sikkert smart ja, kunne sikkert spandert på meg noen timer til kjenner jeg. Kampen endte ikke som ønsket, men det er bare å berømme New England for å komme tilbake.
Topplokket fungerer i det minste sånn noenlunde, så litt ymse plikter nå så blir det å slappe av så man er i water igjen i morgen.

Ha en fortreffelig en! :)

God ettermiddag fra Grønland. 4/5 av arbeidsuka unnagjort! Ellers tikket det inn noen Eurobonus-poeng i dag som sikrer gullstatus ett år til. Til og med 6 mnd før opptjeningsperioden er slutt. Ha en strålende uke, uansett status[emoji106]

Sent from my iPad using Tapatalk

Back