• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God mandag fra Sjølyst..

SudCaravelle

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra kontoret.. I dag var byen nydelig.. Frost oppe i høyden og nesten vårstemning på flata. Fant ut da jeg satt meg i bilen at jeg ikke har vært nær et kjøretøy siden bilen ble forlatt på fredag og det er deilig. I dag blir det middag med husstanden og pakking da man har blitt utkommandert til et par middager og en konferanse i Bergen (Hvor det som vanlig er meld sol)

God morgen fra Tananger,
Kaffe , morgennyheter , Forum innsjekk og deretter hjemmekontor her i sørvest.
Fra mitt hjemmekontor med utsikt mot vest ut over Risavika og havet ser det ut til å bli en bra dag.
Ha en fin mandag.

Mornings fra Lysaker. Bra show med Mario Adrion i går, men merker jeg var hjemme 01 og det ble mer enn bare en øl. Men solen skinner og espressoen strømmer på. Ha en fin dag

Glad formiddag fra toppen av byen. Jeg slapp Mario Adrion i går - men ektemannen var fornøyd - tror han sover fremdeles. Nå godt i gang med arbeidsdagen - som heller ikke i denne uken ser ut til å være i redusert tempo. Kjør på:-)

God morgen. Prøvde å skryte på meg godmorgenmelding fra Musk sitt nett hos sas, men hadde forumet trøbbel i dag tidlig? Stavanger denne uken dom foreløpig virker å være streikefri.

God morgen fra solkysten, også kalt Bergen.

Tidlig oppe i dag
Gratis Scandic frokost pga True Friend
Bilen vært i vaskehallen
Ferdig handlet på Kiwi.

Alt dette før kl 10,

hva kalles det? Blåmandag?

Nå, Power Nap 😴
Mulig Stolzen seinere i dag

God dag fra Drammen sykehus. Siste nå er at jeg blir her til fredag. Da skal det legges inn nytt dren. Infeksjonen jeg har må slåes tilbake før nytt dren legges, logisk nok. Om det er folk som bor i området så kom gjerne innom på besøk. Det blir litt ensomme dager her.

Heia fra gate 122 på concourse’n til T1 i ICN! Behagelig flytur med SAS, bagasje på båndet når jeg kom (gikk direkte dit), og der har virkelig BGO noe å lære. Skikkelig rundtur på ICN fra SAS til China Southern; tog til T1, så lang kø ved innsjekk som heldigvis ble svært kort med Business bestilling. Nytt tog etter security til concourse’n til T1, som hadde en greit begredelig «lounge». Maten helt grei, og de hadde vist dusj men ikke toalett, lite avslappende som er det jeg mener en lounge bør være/etterstrebe. Gikk derfor til gate hvor jeg sitter nå 1t før, og som forventet hører kineserene på mobilen med lyd; nesten så mye at de overdøver hverandre? Haha, jaja! Blir nok første og siste gang med China Southern, greit å prøve og eneste valg for å komme seg fra ICN-PVG samme dag som SK lander. Morsomt at en såpass stor aktør som CZ ikke er i noen allianse (som underbygger Someone sitt poeng om allianser)!

Forøvrig stappfull SK-maskin med en haug forskjellige nasjonaliteter, hørte minst 11 forskjellige språk ved innsjekk. Satser på SK tjener litt peng! 9 dager til jeg er tilbake på ICN, gleder meg allerede (merkelig hvordan man umiddelbart savner kidsa!) 😅🤣

CZ370 stiller med en ny A321neo, som jeg tror er ny flytype for meg? Gøy! Flyturen videre torsdag blir enda mer gøy, stay tuned☺️

God mandag fra Santiago. Første dag med noen dråper i luften siden oktober så høsten har definitivt kommet til den sørlige halvkule. Solen skal heldigvis komme tilbake i morgen. Straks trening før ærend og hjemmekontorering. Ha en bra dag.

God mandag fra Santiago. Første dag med noen dråper i luften siden oktober så høsten har definitivt kommet til den sørlige halvkule. Solen skal heldigvis komme tilbake i morgen. Straks trening før ærend og hjemmekontorering. Ha en bra dag.
Goo' mandag fra Malmö. Så holdte de Sydamerikanske tilstande ikke længere for denne gang. Jeg rejste retur med Avianca i tirsdag, hvor jeg forlod et Lima, som selv var på vej imod "høsten", idet at temperaturerne var faldet var 29+ hver dag og til 22+ med en køligere vind. Nu må jeg kigge frem imod November, når turen igen går sydover imod Svigerfamilien, og det smukke Perú <3.

Ikke høst, men markant temperaturdropp her i SC .. helt ned i 5 grader da jeg gikk tur, så berneren koste seg skikkelig. Jeg hadde gravd frem hoodie'n igjen, så jeg klarte meg også bra.

Må straks på ekspedisjon for å finne en 'butt torpedo', for de som vet hva det er. Ikke til meg, heldigvis ..... :)

Og siden det er mandag, må jeg vel frem med nok en Mad Dog .... For variasjonens skyld plukker jeg frem en tremotors. Og det var vel omtrent på denne tiden i 1999 bildet ble tatt ...

B-16110.webp

God mandag fra Santiago. Første dag med noen dråper i luften siden oktober så høsten har definitivt kommet til den sørlige halvkule.
Koste meg med å se alle posterne på vinduene i merkevarebutikkene i Bogota forrige uke. "Spring is finally here". Må føles ganske teit for dem som må henge dem opp.

Bedere dag fra Lillestrøm i dag. Ble skikkelig uggen av souveniren fra Bogota, men etter noen magiske hostekuler og Solvipect i natt er formen endelig på rett vei. Så da blir det nok bortekontor igjen i morgen. Mario Adrion skjønner meg meg derimot ikke på. Holder det ikke med Leif Juster lenger?

Ha en best mandag!

Koste meg med å se alle posterne på vinduene i merkevarebutikkene i Bogota forrige uke. "Spring is finally here". Må føles ganske teit for dem som må henge dem opp.

Bedere dag fra Lillestrøm i dag. Ble skikkelig uggen av souveniren fra Bogota, men etter noen magiske hostekuler og Solvipect i natt er formen endelig på rett vei. Så da blir det nok bortekontor igjen i morgen. Mario Adrion skjønner meg meg derimot ikke på. Holder det ikke med Leif Juster lenger?

Ha en best mandag!
Jeg sad selv 18 timer i Bogotá på tirsdagen i sidste uke i El Dorado. Mycket bra Avianca har en fin lounge der.

God ettermiddag fra solfylte Flesland. Nydelig dag med flinke folk ute i havgapet i dag, gode diskusjoner og mye moro. For meg som vanligvis kjører Berlingo, var oppgradering til Q6 E-tron som å gå ombord i et romskip... Snart hjemover med SK ett eller annet.

Jeg sad selv 18 timer i Bogotá på tirsdagen i sidste uke i El Dorado. Mycket bra Avianca har en fin lounge der.
Var i Avianca loungen selv, men ikke i Diamond delen siden jeg fløy KLM og ikke kunne vifte med Star Gold kortet mitt. Diamond delen så mye kjekkere ut.

Men 18 timer da mann... :)

Back