God morgen fra nok et stappfullt(!) Norwegian fly retning BGO-OSL [emoji847] Folk med taggs for å vise status syns jeg er rimelig teit; hva skal man liksom få ut av det? Og ekstra teit med SAS-taggs i dag [emoji23] Heldigvis flyr kun DY til BDU hvor turen går i morgen, så den billetten ble bestilt for leeeeenge siden [emoji28]
Ellers har jeg kjøpt en gammel kjøkkenvask, som skal bygges om til avlastningsbord til grillen, med integrert tappetårn. Må bare bestemme meg om det blir 2, 3 eller 4 fat jeg skal ordne plass til.
Tar du bestillinger og klarer å holde tett? Enklere å få tilgivelse enn tillatelse og alt det der :spin
Morn fra jobb, hvor nok en lang og hard arbeidsuke venter.
Kanskje man tar et malestrøk på onsdagen, komme igang med kontoret (les: gamingrommet) mitt hjemme
Kveldens mål er å få kjøpt en gressklipper, så da blir det sikkert noe montering. Ha en fin dag
.... kommer muligens en post i bildeforumet etterhvert ..
Minas Gerais? Da regner jeg med at du har skjønt at et er lurt å spille "Native Dancer" for å få salg.God kveld fra Belo Horisonte. I vanlig Brasil-stil går ikke alt helt etter de planene jeg har blitt forelagt. Når jeg tror jeg er ferdig for dagen er det alltid en "åh, men nei altså du skal holde en presentasjon til i dag". Akkurat. Men så er det fenomenale mennesker, og det veier opp![]()
Minas Gerais? Da regner jeg med at du har skjønt at et er lurt å spille "Native Dancer" for å få salg.
Hval og havørn i forrige uke, i dag er det en hyggelig svart bjørn som mumser bi kuber - mangler bare en elefnat så er livet i balanse her ute på øya. Ellers skinner solen, mener jeg kan høre en lokal IPA som roper på meg.....
Med et konservativt publikum tenkte jeg at et 44 år gammel utgivelse med en lokal storhet fra samme by ville passet.Minas Gerais, ja. Ble ikke noe Native Dancer. Det ble en rekke perler, og det mest lokale var DJ ALOK.
Dog mye konservativt pga nokså gammelt publikum. Men etter det formelle vanket det en del dub-reggea som åpenbart falt i smak
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.