God mandag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God mandag fra Røros

God morgen fra Røros. Klar for en arbeidsdag med kollegaer her flr Widerøe tar meg hjem i ettermiddag og rett på trening. Ikke ofte at været er bedre på Røros enn nord i Italia...men det har det vært denne helgen:-) Ha en bra strat på uken du også.

Re: God mandag fra Røros

God morgen fra Kvernberget. Her venter man på fakirflighten som tar meg ned til BGO, før snuten settes mot ABZ og så videre med ett fly og ett helikopter...

Mornings fra Hvalstad. Dagens avreise mot L1 er utsatt da jeg sitter her å venter en elektriker som må finne ut av hvorfor en av varmekablene i huset ikke virker. Så jobb etter det. Kveldens mål er å få kjøpt en gressklipper, så da blir det sikkert noe montering. Ha en fin dag

God morgen fra nok et stappfullt(!) Norwegian fly retning BGO-OSL [emoji847] Folk med taggs for å vise status syns jeg er rimelig teit; hva skal man liksom få ut av det? Og ekstra teit med SAS-taggs i dag [emoji23] Heldigvis flyr kun DY til BDU hvor turen går i morgen, så den billetten ble bestilt for leeeeenge siden [emoji28]

God morgen fra nok et stappfullt(!) Norwegian fly retning BGO-OSL [emoji847] Folk med taggs for å vise status syns jeg er rimelig teit; hva skal man liksom få ut av det? Og ekstra teit med SAS-taggs i dag [emoji23] Heldigvis flyr kun DY til BDU hvor turen går i morgen, så den billetten ble bestilt for leeeeenge siden [emoji28]

Navnet står på den, samt er det digg å terge opp de uten tagg og status. Monkeyklass folka har også mer forståelse når jeg brøyter meg gjennom køen
Bruker en tagg i A4 format selv. Helt høvding!

Heisann fra jobben. Ikke mindre enn en halvtime sen fordi et par store kjøretøy bestemte seg for å slutte å virke midt på djupdalstoppen og trengte hjelp til å komme seg derfra. så når fire felt med trafikk må loses inn på ett, blir det køøøøøøøøøøøøøøøøøøø.

Også i dag hvor det ikke passet i det hele tatt å bli forsinket. Andre har visst ferie

Nuvel. God mandag og uke ønskes.

God morgen fra Trondheim!
Har brukt helgen til å skru noen planker på sokkelfasaden samt lage en liten jordbæråker (med hele 20 planter) og krydderhage. Så et stort fly (en 777) farte over hodet mitt og det viste seg å være på vei fra SFO-TLV. Kunne tenkt meg å være på den heller enn å være på bakken, men men.
Ellers har jeg kjøpt en gammel kjøkkenvask, som skal bygges om til avlastningsbord til grillen, med integrert tappetårn. Må bare bestemme meg om det blir 2, 3 eller 4 fat jeg skal ordne plass til.

Ha en flott uke!

Ellers har jeg kjøpt en gammel kjøkkenvask, som skal bygges om til avlastningsbord til grillen, med integrert tappetårn. Må bare bestemme meg om det blir 2, 3 eller 4 fat jeg skal ordne plass til.

Tar du bestillinger og klarer å holde tett? Enklere å få tilgivelse enn tillatelse og alt det der :spin

Morn fra jobb, hvor nok en lang og hard arbeidsuke venter.
Kanskje man tar et malestrøk på onsdagen, komme igang med kontoret (les: gamingrommet) mitt hjemme

Tar du bestillinger og klarer å holde tett? Enklere å få tilgivelse enn tillatelse og alt det der :spin

Morn fra jobb, hvor nok en lang og hard arbeidsuke venter.
Kanskje man tar et malestrøk på onsdagen, komme igang med kontoret (les: gamingrommet) mitt hjemme

Regner med du snakker om innholdet og ikke selve "avlastningsbordet". Da er svaret: Nei og ja :p
Foretrekker å holde meg på den rette og trygge siden av lovverket.

Men kom gjerne innom en dag, så får du smake. :drink

Jobbsøking er trege greier, så ikke på veg til jobb denne uka heller

Helga ble brukt til hjemmebrygging, eller nærmere bestemt organisering av det. Årets beste, norske hjemmebrygg ble kåret og masse bryggere var samlet til festligheter.

God litt over lunsj fra det Sørlandske!

Det er jo typisk at mandagen opprinner med sol og pent vær etter at det bare har regnet hele helgen. Da er det ikke rart at man drikker.

Full fart på kontoret og heldigvis ingen reiseplaner denne uka. Deilig også med en fridag midt i uka. Hvorfor har vi det ikke sånn hver uke??

Jaja! Stau nau pau som det heter oppe på indre vestlandet!

G’morgen Herfra .. Allerede 20 grader ute og skal bli opp imot 30, sier’em ... Bah ..

Fikk meg en tur til Nærflyplassen i går. Ble en del brukbart av det, selv om jeg ikke fikk Dronningen til Virgin. Et par andre dronninger ble det ihvertfall. Ligger noen bilder på Fjasboka, kommer muligens en post i bildeforumet etterhvert ..

Fri i dag, så da må det nok trås til litt på eiendommen. En del ugress som prøver å overta, så da må man nok til med litt gift. Ikke favoritten, men når man bor der man bor, har man få alternativer. En runde på gressklipperen må også til.

Ha en fjong mandag ..

God midt på dagen fra Eidsvoll.
Her har vaskemaskinreperatøren vært innom og stripsa fast en styringsboks som lå løst langt inne i maskina et sted, så nå går ting så meget bedre.

Kontorrotte fram til fredag, så får vi se om SAS pilotene og ledelsen har blitt enige, ellers sa WF sin eminente chat at jeg kunne få lov til å bli hjemme den dagen.

Kveldens mål er å få kjøpt en gressklipper, så da blir det sikkert noe montering. Ha en fin dag

Automower!

God kveld fra Belo Horisonte. I vanlig Brasil-stil går ikke alt helt etter de planene jeg har blitt forelagt. Når jeg tror jeg er ferdig for dagen er det alltid en "åh, men nei altså du skal holde en presentasjon til i dag". Akkurat. Men så er det fenomenale mennesker, og det veier opp :)

Opp kl 03 i morgen tidlig for å rekke flyet til Sao Paulo for å gjøre ca 3 presentasjoner der i morgen. Ihvertfall er det det jeg har blitt fortalt.

Ha en fin en

God kveld fra Belo Horisonte. I vanlig Brasil-stil går ikke alt helt etter de planene jeg har blitt forelagt. Når jeg tror jeg er ferdig for dagen er det alltid en "åh, men nei altså du skal holde en presentasjon til i dag". Akkurat. Men så er det fenomenale mennesker, og det veier opp :)
Minas Gerais? Da regner jeg med at du har skjønt at et er lurt å spille "Native Dancer" for å få salg.

Hval og havørn i forrige uke, i dag er det en hyggelig svart bjørn som mumser bi kuber - mangler bare en elefnat så er livet i balanse her ute på øya. Ellers skinner solen, mener jeg kan høre en lokal IPA som roper på meg.....

Minas Gerais? Da regner jeg med at du har skjønt at et er lurt å spille "Native Dancer" for å få salg.

Minas Gerais, ja. Ble ikke noe Native Dancer. Det ble en rekke perler, og det mest lokale var DJ ALOK.

29d503491e7e9020dd9daebf7cd4bbbe.jpg

Dog mye konservativt pga nokså gammelt publikum. Men etter det formelle vanket det en del dub-reggea som åpenbart falt i smak

Hval og havørn i forrige uke, i dag er det en hyggelig svart bjørn som mumser bi kuber - mangler bare en elefnat så er livet i balanse her ute på øya. Ellers skinner solen, mener jeg kan høre en lokal IPA som roper på meg.....

Elefnaten tar når som helst ferga ut til øya igjen. Helst i følge meg meg og Storsmurfen.

Last edited:

Vi må få en ferge Lillestrøm - Bainbridge kanskje det er en hemmelig tunnel (Black Hole) ved Flateby

Minas Gerais, ja. Ble ikke noe Native Dancer. Det ble en rekke perler, og det mest lokale var DJ ALOK.

Dog mye konservativt pga nokså gammelt publikum. Men etter det formelle vanket det en del dub-reggea som åpenbart falt i smak
Med et konservativt publikum tenkte jeg at et 44 år gammel utgivelse med en lokal storhet fra samme by ville passet.

Back