• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen og tredje kaffekoppen i kroppen. Nå er hjemmekontoret åpnet og det stenges vel ikke før 16:30. Trening i kveld. Ha en bra start på uken.

Mornings fra Hvalstad. Første morgen med temperaturer under 10 grader på lenge. Flere i huset med forkjølelsessymptomer, så da er det et barn hjemme og hjemmekontor på både kona og jeg. Så får jeg se om jeg får presset inn en løpetur til lunsj eller om jeg drøyer til i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra skogen. Drage og arvinger er sendt av gårde og hjemmekontoret er i gang. I dag skal det flys litt, men en komfortabel kveldsflight så man rekker å handle inn til gjengen og en liten tur rundt Sognsvann.

Ha en fin uke.

God morgen fra Gardermoen

Rakk en morgenkaffe i heimen før avreise, så en ikke er helt Zombie på kontoret. Men føles ikke så langt unna. Er ennå alt for dårlig til å komme meg i seng på kveldene, som gjør at morningen innimellom er små vond...

Hektisk uke ventes i heimen, datter skal konfirmeres på Lørdag. I tidens ånd er det heldigvis ikke mange gjestene. Vi så litt hvorlandet lå tilbake i Mai, så vi tok en avgjørelse om å markere dagen med nærmeste besteforeldre, og utsatte det store selskapet til neste år hvor det kanskje er mulig å gjennomføre på en alright måte.
Fikk litt hoderist og meninger om at det var da undøvendig. Men det har snudd og vi ser at mange har måttet ta samme avgjørelse nå.

Men få eller mange, det blir uansett litt hektisk og en del som skal på plass innen Lørdag. Så tror uka går fort...

For å toppe det litt så ble det plutselig to fotball kamper på JR denne uka. Luckily på hjemmebane så ikke så langt avgårde.

Med ønske om en trivelig dag!

S

Hu hei ... slutt på ferien, men myk overgang med fridag i dag. Men blir uansett ikke pendling lenger enn opp trappen og til høyre. Ja, til høyre. Burde valgt rommet til venstre, men slikt var ikke i tankene da vi flyttet inn. ;)

Fortsatt 23 grader ute og ingen tegn til lavere nattetemperaturer på en stund. En trøst får være at dagtemperaturene ser ut til å holde seg under 30 fremover. Tomatplantene ser ut til å klare seg selv i dag også ..

Kveldings fra Lillestrøm. Var litt deilig å ha vært på tur igjen må jeg si. Selv om det er litt so-so å reise om dagen. Om ikke Tyskland blir rødt denne uken kan det faktisk gå mot en minitur til DUS om en uke også. Men fremdeles litt usikkert.

Nå skal det enten gåes litt tur, eller daffes noe innmari. Ha en fin en

Hei fra Forus. Tok en kveldsøkt her for en gang skyld. Som takk for hjelpen blir det fridag i morgen. To timer igjen av vakta. Ellers ble tannlegen avlagt et besøk i dag. Null hull og snakkes om et år. Greit for meg. Kjenner det jo litt i lommeboka. Og apropos lommebok var vi og kikket på et hus på landet i dag. Mye hus for penga, men det må eventuelt bli en bil nr. 2. Får se om vi hiver oss på budrunde i morra.

Back