God morgen fra jobben.
Ble et ørlite hakk lengre og dyrere tur hit i dag. Litt for mye trafikk i feltet til høyre for meg, så jeg klarte for første gang å miste riktig avkjøring på E6. Noen ekstra kiomter og bompenger, der altså.
Ellers ser det ut til å være nok å gjøre denne uka også. Kjenner at det ikke blir feil med fri på torsdag, dog ørlite mer feil å jobbe på fredag. Om de hellige skriftene kan være feiltolket, og at det egentlig var på fredag det skjedde?
Ha en god en, med eller uten omveger til jobb.
Fredag etter kristi himmelfart er jo en av de dagene folk flest avspaserer. Men men er ikke alle som har den muligheten.
Ja, jeg vet. Har dessverre ikke mulighet. Hadde jo vært mye mer praktisk om den helligdagen hadde vært på en fredag.
God morgen fra jobben.
Ble et ørlite hakk lengre og dyrere tur hit i dag. Litt for mye trafikk i feltet til høyre for meg, så jeg klarte for første gang å miste riktig avkjøring på E6. Noen ekstra kiomter og bompenger, der altså.
Men, kom du for sent til jobben er vel mer viktig?? :wow:
For hvis du kom 30 til 60 minutter for sendt, da blir det vel straffe jobbing?
Omvegen ble på ca. 5,4 km, og tar 6 minutter i følge Google Maps.
Jeg stemplet inn på stemplingsklokka i resepsjonen på jobb akkurat klokken 8.
Har heldigvis ikke en sjef som står og ser på klokka og er sur om man dukker opp litt over heller. Men jeg har hatt det. Anbefales ikke.
Kjenner at det ikke blir feil med fri på torsdag, dog ørlite mer feil å jobbe på fredag. Om de hellige skriftene kan være feiltolket, og at det egentlig var på fredag det skjedde?
Har vel ingen ting å si hva Google Maps sier, hvis du brukte 20 minutter ekstra.
Veldig bra at du stemplet inn kl. 08:00![]()
Nei, altså, jeg tok ikke tiden, men poenget var at jeg fikk en ca. 6 minutters omveg. Tok den 5? 7? Aner ikke. Jeg stemplet som sagt inn 8, og hadde jeg evt. stemplet inn 08:05 så hadde det ikke betydd noen ting.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.