God mandag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny uke, nye muligheter. Nespresso og nyheter før hjemmekontoret åpnes. Satser på å få gått nok skritt i løpet av dagen i dag også....kanskje klarer jeg et teamsmøte i marka. Ha en bra mandag der du er.

God morgen fra Groruddalen - godt å stå opp tidlig med frokost og et par kopper med Evergood. Nå må hjemmekontoret åpne og ta fatt på nyheter og et par telefoner til alle kunder er på plass osv.

Ha en god dag etter gårsdagen :)

Jan

Morn fra KSU

Faktisk så går det i Evergood her også. Skal forsøke å brenne timer fra timebank denne uken.

Mornings. Her nytes noen minutters stillhet mellom barnehagelevering og jobbing. I dag går det faktisk helt fint an å sitte i kortermet ute i solveggen med min espresso. Ha en fin dag

God morgen fra jobben.

Ble et ørlite hakk lengre og dyrere tur hit i dag. Litt for mye trafikk i feltet til høyre for meg, så jeg klarte for første gang å miste riktig avkjøring på E6. Noen ekstra kiomter og bompenger, der altså.

Ellers ser det ut til å være nok å gjøre denne uka også. Kjenner at det ikke blir feil med fri på torsdag, dog ørlite mer feil å jobbe på fredag. Om de hellige skriftene kan være feiltolket, og at det egentlig var på fredag det skjedde?

Ha en god en, med eller uten omveger til jobb.

God morgen fra jobben.

Ble et ørlite hakk lengre og dyrere tur hit i dag. Litt for mye trafikk i feltet til høyre for meg, så jeg klarte for første gang å miste riktig avkjøring på E6. Noen ekstra kiomter og bompenger, der altså.

Ellers ser det ut til å være nok å gjøre denne uka også. Kjenner at det ikke blir feil med fri på torsdag, dog ørlite mer feil å jobbe på fredag. Om de hellige skriftene kan være feiltolket, og at det egentlig var på fredag det skjedde?

Ha en god en, med eller uten omveger til jobb.

Fredag etter kristi himmelfart er jo en av de dagene folk flest avspaserer. Men men er ikke alle som har den muligheten. God dag fra Oslo - her er man passe groggy i kroppen - tror ikke kroppen er konstrurert for å drikke alkoholholdig drikke en hel dag. Men man overlever jo det også.

Fredag etter kristi himmelfart er jo en av de dagene folk flest avspaserer. Men men er ikke alle som har den muligheten.

Ja, jeg vet. Har dessverre ikke mulighet. Hadde jo vært mye mer praktisk om den helligdagen hadde vært på en fredag.

Ja, jeg vet. Har dessverre ikke mulighet. Hadde jo vært mye mer praktisk om den helligdagen hadde vært på en fredag.

Ser at jeg er satt opp som eksamensvakt da for privatister. MAKAN! Men nei alt som kan være jobberetta aktivitet er jo greit - brukbart betalt er det jo for en jobb som ikke er kjempestor.

G’morgen! Her har man fått litt regn i løpet av natten, og mer skal det bli, så da slipper jeg å vanne grønnsakhagen i noen dager.

Frokost er inntatt, dagens andre ..... (avbrutt)

Og der plinget svigerbeistet, 45 minutter før pleiersken ankommer, og morgenfreden gikk ut vinduet. Og nå, over to timer senere får jeg endelig satt meg ned med kopp nummer to. Men nå er helgens søppel kjørt bort, brødet er i ovnen og resten av dagen skal brukes til minst mulig.

Hei fra knausen.. Ble en liten gåttur ned til Frogner i dag for en kompis-kaffe.. Kjenner sterkt på kroppen i dag at å avslutte gårsdagen med store mengder japansk whisky på toppen av en ganske amibisøs blanding av druer og malt var dumt..

I kveld skal det mekkes indisk mat igjen og godt blir det.

God ettermiddag fra Bergen. Om en time går turen til BGO og WF til TRF. Kort uke er fint og retur med rødøye flyet kl. 06:10 på torsdag. Skal bli fint med langfri for en gangs skyld!

God morgen fra jobben.

Men, kom du for sent til jobben er vel mer viktig?? :wow:
For hvis du kom 30 til 60 minutter for sendt, da blir det vel straffe jobbing?

Men, kom du for sent til jobben er vel mer viktig?? :wow:
For hvis du kom 30 til 60 minutter for sendt, da blir det vel straffe jobbing?

Omvegen ble på ca. 5,4 km, og tar 6 minutter i følge Google Maps.
Jeg stemplet inn på stemplingsklokka i resepsjonen på jobb akkurat klokken 8.

Har heldigvis ikke en sjef som står og ser på klokka og er sur om man dukker opp litt over heller. Men jeg har hatt det. Anbefales ikke.

God kveld

Kan melde av vi gjenåpner Fornebuhistorisk museum kommende søndag for besøkende, innenfor de rammene smittevern-reglene tilsier. Velkommen:)

Omvegen ble på ca. 5,4 km, og tar 6 minutter i følge Google Maps.
Jeg stemplet inn på stemplingsklokka i resepsjonen på jobb akkurat klokken 8.

Har vel ingen ting å si hva Google Maps sier, hvis du brukte 20 minutter ekstra.
Veldig bra at du stemplet inn kl. 08:00 :)

Har heldigvis ikke en sjef som står og ser på klokka og er sur om man dukker opp litt over heller. Men jeg har hatt det. Anbefales ikke.

Det anbefaler ikke jeg heller.

Kjenner at det ikke blir feil med fri på torsdag, dog ørlite mer feil å jobbe på fredag. Om de hellige skriftene kan være feiltolket, og at det egentlig var på fredag det skjedde?

Det var et godt forsøg Martin, men desværre: Lige netop den afgang var helt ifølge “schedule” :p

Har vel ingen ting å si hva Google Maps sier, hvis du brukte 20 minutter ekstra.
Veldig bra at du stemplet inn kl. 08:00 :)

Nei, altså, jeg tok ikke tiden, men poenget var at jeg fikk en ca. 6 minutters omveg. Tok den 5? 7? Aner ikke. Jeg stemplet som sagt inn 8, og hadde jeg evt. stemplet inn 08:05 så hadde det ikke betydd noen ting.

Nei, altså, jeg tok ikke tiden, men poenget var at jeg fikk en ca. 6 minutters omveg. Tok den 5? 7? Aner ikke. Jeg stemplet som sagt inn 8, og hadde jeg evt. stemplet inn 08:05 så hadde det ikke betydd noen ting.

Bra :) :) :)

Back