• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra L1

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Kontoret kaller og når jeg kaller inn til møte 07:30 så får jeg møte opp selv også. Ellers tror jeg det er lite sprell planlagt. Ha en fin dag

God morgen fra L12, 20 minutters forsinkelse pga sneglefart mellom Drammen og Asker. Ingenting spesielt planlagt denne uken, kona er i praksis, og men hovedansvaret på hjemmebane så er jeg "grounded" på kontoret denne uka.

Ønsker alle en fin og åpen uken, enten man er i lufta eller på skinnegangen.

God morgen fra Forus. Helgen er over og denne uka byr sikkert på nye utfordringer. Venter leveranse av et ukjent antall flatpakker og en benkeplate fra Ikea i løpet av ettermiddagen så da ligger det vel an til litt monteringsarbeid på fritiden. Ha en fin en!

Kom ut av huset i Asker i dag og ble møtt av jetdur som er høyere enn hva det pleier å være. På FR24 så jeg en KLM Ejet TRD-AMS som lå på 7000 fot med retninhg OSL. En eller annen diversion.

Kom ut av huset i Asker i dag og ble møtt av jetdur som er høyere enn hva det pleier å være. På FR24 så jeg en KLM Ejet TRD-AMS som lå på 7000 fot med retninhg OSL. En eller annen diversion.

Ganske god descend-rate på den, har muligens hatt det travelt med å komme seg ned. Medical?

Kraftig jordskjelv på Kreta. Har ikke forumet minst en utsending der nede for tiden? Håper alt er vel.

Hei fra gode gamle gullstua. Rart å være tilbake over et år etter den stengte.
Nå vanker noen dager med grunn-farging i Altea før man drar opp og henter familien ned til Marbella senere i uken.

Fra ramle ut av bil på P10 til man gikk inn i loungen (med manuell innsjekk selvf.) tok drøye 20 minutter - innafor.

816A1CA0-783C-460E-8A60-3FEB141545F4.jpg

Hei fra gode gamle gullstua. Rart å være tilbake over et år etter den stengte.
Nå vanker noen dager med grunn-farging i Altea før man drar opp og henter familien ned til Marbella senere i uken.

Fra ramle ut av bil på P10 til man gikk inn i loungen (med manuell innsjekk selvf.) tok drøye 20 minutter - innafor.

View attachment 50298

SAS tar vare på kundene sine. Oppgradering ble denied, men med blokkert midseter (på smekkfult fly), nødutgang og gratis drekke så er det jo riktig så koselig. (Faktisk så lot de også maten "være på huset")

Last edited:
Agurk? #fail

G’morgen .. her paraderer skolebussene forbi. Stor mangel på sjåfører her også, men vi får håpe unga kommer seg avgårde på tid. Men bryr meg egentlig ikke så veldig mye..

Pleiersken er tilbake etter helgefri. Så siste fridagen skal nytes. Et par fuglehus skal henges opp, det er alt. Også må jeg på renseriet for å hente penbuksa som ikke har vært i bruk siden jeg var i Norge sist. Og det er jo nesten to år siden ..

Ha ein framifrå ein og ikke pust på sidemannen.

God ettermiddag fra Forus,
En usedvanlig travel start på dagen denne uken. Det drar seg til med vær ute i havet på denne årstiden og det gir omrokkeringer i fartøyprogrammet ute på feltet som førte til at dagen ble et eneste møtemaraton.
Vel , det er tid for å skeie ut. Neste prosjekt blir å følge opp de elektriske installasjons arbeidene med DC-6ern vår i Sømmevågen.
Flombelysning er montert og overvåkningskameraer er satt opp. Strøm legges opp inne i flyet også for utstillingen.
Ha en fortsatt fin ettermiddag.

God mandag fra Lillestrøm. Tilbake hjemme etter noe som føles absurd etter så lang tid. Live konsert inne med 100 gjester og øl fra trillebår. Kurs for like mange i dag.

Sliten men Makan altså. Det var Bra!

Ha en fjong dag

Back