God mandag fra kontoret

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra kontoret. Minus 10,5 hjemme, og såvidt jeg kunne se av Yrs historikk, den kaldeste hittil i 2022, etter en heller varm vinter i år. Og etter rutekartet ble fornyet i helgen, etter Follobanen åpnet, har L1 fått ny farge på kartet og gått fra lilla til grønn. Ha en fin dag

God morgen fra OSL. Da er det tid for retur fra julebordet. Bedre seint enn aldri.

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

God morgen fra bortekontoret, Evergooden putrer borte i byssa. Det var "feels like -16" oppe i lia i dag og kabrioleten hadde stårr ute siden torsdag - det er kaldt det.

Nå finpussing av presentasjoner som skal holdes i Bergen i morgen, men først nok en fordømt rotfylling i gode gamle BMX-tannen.

God morgen fra Kongsberg sykehus

Formen kjennes fin ut så får vi håpe prøvene også er enig i det, Jeg regner med jeg får vite litt mer om hvor lenge de vil meg her i løpet av dagen. Jeg skulle egentlig vært i Porsgrunn i dag og senseurt muntlig eksamen, men det ble det naturlig nok ikke noe av.

God morgen fra 0970 :)
Grålysningen er i gang, teen er snart klar og jeg skal på kontoret men det har ingen bråhast i dag.

Styremøte med MAF Norge i kveld :)

God morgen fra Lillestrøm. Her er det tydeligvis litt togkaos igjen pga sporveksler på Oslo S, så dermed hjemmekontorerer jeg litt mens jeg venter på at biltrafikken skal roe seg.

I kveld er det på'n igjen med middag og kino med svigers.

Ha en stilig dag

God morgen fra kontoret

Startet dagen kl 0200 med at JR kom tuslende inn på soverommet og meddelte at han hadde kastet opp. Så da var det en rask opprydning og vask før horisontalen ble inntatt igjen. Som den gode tenåring poden er så synes han Monster er kjempekult. Men vi som kjenner'n vet at hvis han drikker mye av en slik boks så blir han dårlig... og tror han forsto det selv også nå... drikke Monster på kvelden er ikke lurt for den lille mannen....

Og når jeg kom opp på kjøkkenet før avreise til kontoret så hadde begge kidsa gjort en hedrlig insats med å rote til skikkelig. Så da ble det brumming helt til jeg gikk ut døra.

Toppet seg når jeg kom til kontoret og innså at jeg glemte å ta med skjermbrillene.
Så langt en skikkelig blåmandag, satser på at det går oppover nå :)

S

Hei fra Sandnes. Kjennes ut som man har pådratt seg en lei ørebetennelse eller noe sånn for det gjør sinnsykt vondt. Så om litt blir det en tur til legen for å få tak i antibiotika. Og så var planen å handle litt julegaver? Vi får se, vi får se.

God mandag fra Oslo. Ikke så mye spesielt på tapetet. Kanskje julegaver ikke er en så dum ide? Og god bedring til Twin Otter, men det er nå absolutt ingen automatikk i at man får utskrevet antibiotika her til lands (heldigvis kan man si). I såfall bør nå CRPen sjekkes, heldigvis er nå det enkel test som man kan se resultatet på i løpet av en 10 minutters tid.

Og om man skal få antibiotika viktig at legen skriver ut nok til hele kuren. Det skjedde meg en gang at jeg ikke fikk utskrevet nok til hele kuren. Styr og mas og dette var i mars 2020 hvor ting var litt vanskeligere enn normalt pga et visst virus.

Last edited:
G'morgen fra 30040 .. Tåka ligger tungt men det loves sol i løpet av dagen.

Mandag er som vanlig beste dagen i uka, og denne er intet unntak. Det er også Mad Dog Monday, så må nok grave frem et spesimen til den beste Facebookgruppa etterhvert .. ;)
Kanskje over neste kaffekopp?

God mandag fra Oslo. Ikke så mye spesielt på tapetet. Kanskje julegaver ikke er en så dum ide? Og god bedring til Twin Otter, men det er nå absolutt ingen automatikk i at man får utskrevet antibiotika her til lands (heldigvis kan man si). I såfall bør nå CRPen sjekkes, heldigvis er nå det enkel test som man kan se resultatet på i løpet av en 10 minutters tid.

Og om man skal få antibiotika viktig at legen skriver ut nok til hele kuren. Det skjedde meg en gang at jeg ikke fikk utskrevet nok til hele kuren. Styr og mas og dette var i mars 2020 hvor ting var litt vanskeligere enn normalt pga et visst virus.

Takk for omtanken. Har fått øredråper med antibiotika og kortison. Har funket fjell tidligere og funker forhåpentligvis like bra denne gangen også.

Back