God mandag fra Hell

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Scandic Hell. Snart frokost før vi skal ut å fly med de små grønne rett til Fly&Kaffe med LN-MOW. Ellers klar for noen dager med bra kollegaer i De Historiske. Ha en bra start på uken du også.

Tror det er en god morgen. Funnet ut hvordan vi skulle få liv i gulvbåren varme, så da blir det iallfall en varmere mandag. Planen er å få to jenter på skolen, en tur til helsesøster, løpetur og kanskje lese ferdig RonjaRøverdatter på ettermiddagen.

G'morgen! Ja, blir fint besøk her i dag gitt. Får ta ham med på Unami. Han får forøvrig gleden av å fly det gamle kalibreringsflyet LN-ILS.

Ser ut til å bli en grå og fuktig dag. Ikke noe spesielt annet på skjemaet i dag annet enn det vanlige.

Last edited:
God morgen fra L12 til OSL. Først et lite møte i Tysvær kommune, før man i ettermiddag setter nesa mot TOS og møter i Balsfjord. Ha en flott dag enten du farter landet på kryss og tvers og møter med kommuner, eller bare er hjemme!

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk

"God mandag fra Hell" trigget en Stjørdaling. Tror det blir en ok flydag, sjekket med SAS i sted, har opptjent 79983 så langt i opptjeningsperioden, da kjennes det greit å skulle sette seg ned og bestille TRD-BRU og DUS-TRD. Lover bra for edelstein en periode til.
God mandagsmorgen til folket!

God morgen fra Color Magic. Ute er været rimelig stusselig men men merket knapt noe av sjøen så Skagerak og Kattegat holdt seg i ro. Satser på at regjeringen skroter forslaget om å sette folka her på land. Men jeg er jo ikke overrasket- er jo typisk høyrepolitikk

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Mornings fra L1. Relativt grått ute, men skjermen lyser vel opp. Antar kaffemaskinen på jobb ikke har blitt noe bedre i løpet av helgen, så blir minst en tur ut for å få tak i noe drikkelig. Ha en fin dag alle som har sine særheter [emoji13]

God mandag fra Oslo. Sjekket inn for morgendagens flight til TRD, kaffe i koppen og generelt sett god stemning. Ha en fin dag!

God morgen fra det grå Sørland!

Her er man kommet seg på kontoret etter en slapp helg. Egentlig kunne jeg godt tenke meg en fridag i heimen, men den gang ei. Her er det mange oppgaver som skal løses. Heldigvis ikke av de mest hektiske ukene, med bare en enkelt dagstur til hovedstaden.

Vi får ta det som det kommer. Frysen er full av iskrem iallefall, så det er da enda noe å glede seg over....

God mandag og god uke ønskes!

God morgen... eller dag, fra Singapore. Venter på boarding med Garuda videre til Jakarta.

35K på Garuda, så det lukter protester og smusstillegg lang vei. Håper i det minste det ikke tar 2 timer å kjøre til hotellet igjen slik det ofte gjør. Da vanker det isåfall en trippel-makan

Ha en fin en

Da hadde EB dobbelbooket, og som straff fikk han en times delay. ;) Prøver igjen onsdag.

Back