-det er ein trøtt måte å sei "Forus" påps: Hvor er Frous ?![]()
Tror en må være ansatt i flyselskap for å synes det er helt greit å fly jorda rundt med to rosa Post-it og en papirbillett som reisebevis.
- Gin Tonic, please
- Gin ææææ... toonich? I will ask
***venter***
- Gin and vodka, yes?
- no, no, no, no. Gin & Tonic. Very famous drink
- Gin aaa tonnach? Tomik? Tamach?
- No, no... Tonic. T O N I C. GT, G&T, Gin Tonic
- Nooooo, neva hørda dis drink. Maybe not so famous, ha???
- Never mind. One Tsingdao.
Ja... Da er man altså en natt i Kina. Følte alt gikk på skinner og at jeg hadde fått et knall hotell. Alt så bra ut og jeg kastet meg ned på senga.... KLONK! "Aaaaauuuuu". Maybe not so perfect. Så jeg gikk ned i baren for å bestille en GT. Vel, vel...
God kveld fra Guangzhou. En kort presentasjon imorgen og så er det tilbake til Hong Kong. Takk og pris.
Ha en fin en godtfolk.
- Gin Tonic, please
- Gin ææææ... toonich? I will ask
***venter***
- Gin and vodka, yes?
- no, no, no, no. Gin & Tonic. Very famous drink
- Gin aaa tonnach? Tomik? Tamach?
- No, no... Tonic. T O N I C. GT, G&T, Gin Tonic
- Nooooo, neva hørda dis drink. Maybe not so famous, ha???
- Never mind. One Tsingdao.
Ja... Da er man altså en natt i Kina. Følte alt gikk på skinner og at jeg hadde fått et knall hotell. Alt så bra ut og jeg kastet meg ned på senga.... KLONK! "Aaaaauuuuu". Maybe not so perfect. Så jeg gikk ned i baren for å bestille en GT. Vel, vel...
God kveld fra Guangzhou. En kort presentasjon imorgen og så er det tilbake til Hong Kong. Takk og pris.
Ha en fin en godtfolk.
Fantastisk!!! Maybe not so famous, ha??
Og jammen gjennom den kinesiske datamur også? Impressive!
Tror en må være ansatt i flyselskap for å synes det er helt greit å fly jorda rundt med to rosa Post-it og en papirbillett som reisebevis.
Og jammen gjennom den kinesiske datamur også? Impressive!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.