God morgen her fra Frankrike. Kaffe i koppen og barna er alt i bassenget. Snart klart for morgenens ekspedisjon til bakeren. Planlagt en lunsj i nabobyen: Vence. Dessuten må de provianteres på den lokale E.Leclerk. Ha en fin dag.
God morgen fra kontoret.. Deilig lite trafikk til jobben i dag og sommerkledde folk allerede oppe og på vei til jobb. Det ble litt for koselig å komme hjem i går, og hadde glemt at Zinfandelen inneholdt 15 hester.. I kveld er det skikkelig grilling på gang.
God morgen fra Diamanten på FBU. Rolig langs ring 3 selv om fellesferien er over. Det er undervurdert å jobbe i juli. Ingen spesielle ting på plakaten i dag annet enn å passe butikken, så blir det vel noe godt å spise i kveld når man er tilbake på Sinsen.
Stort sett bare passiv leser her, men sjekker inn med familie (og svogerfamilie) like sør for @Someone i morgen. Nærmere bestemt Roquefort-les-pins.
Ha en fin en!
Morn fra Fevik. Her skal siste rest av sommer nytes og man satser på å rekke både strand og båttur før man fyrer opp grillen.
Om to uker starter arbeidslivet igjen, kan ikke akkurat si at det føles ut som om det er fem måneder siden sist jeg drev med slikt.
God morgen fra Majorstuen. Trening unnagjort og nå litt ærend før SK tar oss til Athen i ettermiddag. Håper det går bra siden maskinen som etter planen skal fly oss akkurat har diverted til LHR på vei til AGP.
Mornings fra kontoret. Kort arbeidsuke, skal ferie litt igjen fra og med i morgen ettermiddag. Litt flere folk på kontoret i dag, og har faktisk to Teams-møter.
Ellers savner jeg Tapatalk, litt høyere terskel for å følge med på forumet nå kjenner jeg... OK når man sitter på kontoret foran PC-skjerm, men på mobil og pad er det krøkkete. Får håpe det utmerkede tech-teamet får ting på stell etter hvert
God morgen (formiddag) fra solfylte Oslo. Setter kursen nordover for en lang sykkeltur om noen dager, i mellomtiden deilige sommerdager i byen. To av tre «barn» er hjemme om dagen, så i dag blir det middag ute et sted.
Etter å ha kommet meg gjennom rebusløpet, vil Flyprat at jeg skal beundere Karoline Leavit i bikini .. Tja ...
Eller så ble det jaggu 40 i går. Effektiv temperatur enda høyere .. Men nå ser det ut som at det sakte går rette veien. Men ikke tid for hettegenser riktig ennå.
Svigerbeistet har legekontroll på morran, men heldigvis virituelt så trenger bare å plante henne foran ipaden.
Vi må oppgradere forumet - vi trenger støtte for lyd ! I dag er det i tillegg til broder EBs bursdag - 90 år siden Boeing Model 299 tok av fra Boeing Field for en 90 minutters test flight - reg var X13372. Model 299 er kanskje bedre kjent som B-17 og dagen markeres med B-17 og andre historiske maskiner med meget god motorlyd. Jeg hører disse men de flyr lavt så har kun sett en av B-17 så langt
God (lang) mandag fra Vancouver. Mandagen starta vel for sånn 24 timer siden for min del, på Fiji Marriott Momi Bay. Og ender nå med en ettermiddag og kveld på Radisson Vancouver Airport Hotel. Herlig flytur med Fiji Airways hit i dag, litt forsinka og en del turbulens i starten av flyturen. Men får vel skrive litt mer på tripreporten senere. Nå skal vi ut og finne noe mat før det blir natta og så fly videre i morgen. Mor og far tilbake til Norge (via ORD og CPH) og jeg skal direkte til YYC. Norge venter først neste uke, med KLM B787-10
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.