• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra Frankfurt

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God morgen fra LH573 på vei inn mot Frankfurt. Trøtt...

Ha en super mandag

6d06c137de60c956903fabb79fa97ed6.jpg

God morgen fra Losby Gods…Klar for en dag med bra kollegaer fra hele landet. Mandag betyr trening i kveld og pakking av ny koffert før tur til Røros i morgen. Bring it on!

Siste leg på gang. FRA-OSL. Blir greit nice å komme inn hjemme etterpå.
2cacc30797114d12b504459b9bb0bd5f.jpg

God morgen fra L1. Ble en dobbeltlevering i barnehagen i dag, da jeg på første forsøk hadde glemt alt av både regntøy og utedresser. Tror dog jeg husker ungen
Full og kraftig forsinket SK819 hjem fra DUS i går, så ble midnatt innen jeg var hjemme. Rett på matpakkesmøring og unger som skal leveres i bursdag i dag. Ha en fjong dag

Hola fra bortekontoret.. Her er det full rulle som om det ikke har vært noe helg.. Shipping sover aldri.

For en nydelig helg tross massiv hotell-virksomhet.. Bortimot 30 egge har blitt stekt og ca 2 kilo bacon grillet. Var på SAS museet i går.. For en fantastisk sjappe.. Herlige de som jobber der og det vekkes ufattelig mye gamle minner, samt at man drar på seg en voldsom reisefeber. Junior prøvde simulatoren med en herlig pensjonert DC10 kaptein som instruktør - Junior landet faktisk, og alle kom levende fra det.

I dag var det afroamerikansk rime-musikk på spellern på vei til jobben. Rart med det, så lenge det er bra laget så er sjangeren helt uvesentlig. Kun to av disse E-Tronene som har prøvd å kjøre på meg i dag, som tyder på at dette kan bli en fin en.

God morgen fra Kongsberg. Da har kone dradd på jobb og ungene til skolen så da har far huset for seg selv. Skal prøve å jobbet litt i formiddag før det blir et møte etter lunch og deretter trening med fysioterapeuten. Det trengs, den fysiske formen er ganske redusert etter siste operasjonen.

I kveld får en vel se på Brann - Skeid på fjernsynet. Regner med at Brann valser opp med Skeid på hjemmebane.

God morgen fra Forus,
Another day in Paradise...........full fart og god start på ny uke i prosjektet.
Som vanlig står de tekniske oppgavene i kø , men det tar man på strak arm.
Hodet er "re-satt" etter en trivelig helg og godt party med eks.-kolleger i Norway Airlines lørdag/søndag.
Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg. Da har kone dradd på jobb og ungene til skolen så da har far huset for seg selv. Skal prøve å jobbet litt i formiddag før det blir et møte etter lunch og deretter trening med fysioterapeuten. Det trengs, den fysiske formen er ganske redusert etter siste operasjonen.

I kveld får en vel se på Brann - Skeid på fjernsynet. Regner med at Brann valser opp med Skeid på hjemmebane.

Det er vel lov å håpe at Brann roer seg ned litt når de alt har rykket opp og vunnet OBOS ligaen? Skeid trenger nemlig de poenga de kan få. Hilsen en som spilte fotball på Skeid i guttedagene. :rolleyes: Håper din fysiske form blir bedre etterhvert.

God formiddag fra Oslo. Her er min psykiske form (ja om det er lov å si det på den måten) fortsatt ikke helt bra. Får kanskje prøve meg på et par vakter denne uka - jeg får se. Jeg får komme meg ut en tur selv om det er høstlig i lufta. Å sitte hjemme og kverne hodet er iallefall nokså lite konstruktivt.

God formiddag fra OSL.
Denne her landa nettopp, noen som har peil ?

Attachments

• Gullivar.jpg
    Gullivar.jpg
    9.2 KB · Views: 222
Det er vel lov å håpe at Brann roer seg ned litt når de alt har rykket opp og vunnet OBOS ligaen? Skeid trenger nemlig de poenga de kan få. Hilsen en som spilte fotball på Skeid i guttedagene. :rolleyes: Håper din fysiske form blir bedre etterhvert.

Spiller Brann som mot Mjøndalen så kan Skeid godt slå dem. Men vi får se. Jeg vil tippe de skjerper seg etter fadesen mot MIF. Nå har Brann Fredrikstad neste helg, så da skal dere få bistand til å holde plassen.

Formen blir gradvis bedre og den er mye bedre nå enn for et par uker siden heldigvis, så vi får tro det går riktige veien. Det var en svært omfattende operasjon jeg var gjennom, så det er ikke unaturlig at det tar tid å komme til hektene igjen. :)

Ahh .. Skeid. Med Trygve Bornø. Norges svar på Billy Bremner. Det var en bra gjeng den gangen.

G’morgen! Litt pusling i heimen før det blir avreise til Elijay, hvor vi har leid en hytte for noen dager. Skal bli fint med litt avveksling, selv om det bare er en drøy time unna. Burde være suverent fine høstfarger der oppe ihvertfall. Fiskevann er det der også. Blir bra!

Ahh .. Skeid. Med Trygve Bornø. Norges svar på Billy Bremner. Det var en bra gjeng den gangen.

G’morgen! Litt pusling i heimen før det blir avreise til Elijay, hvor vi har leid en hytte for noen dager. Skal bli fint med litt avveksling, selv om det bare er en drøy time unna. Burde være suverent fine høstfarger der oppe ihvertfall. Fiskevann er det der også. Blir bra!

Vant ligaen i 1966, men det husker du vel :colgate:

God ettermiddag fra Stavanger. Her har en vert innom gamlekontoret for litt kontorering og sjekk av Mail. Nå går det i hjemmekontorering men tenker det snart er slutt for i dag.
Ellers er nedtelling igang og det skrives T-16 i dag.
Ha en fin fin mandag :)

1. divisjon het det den gang .. ;)

Biografien til Kjell Kaspersen var favorittboka som guttunge. :up:

Vår gamle landslagskaptein Toro var jo også sentral på Skeid i mange år, men han var nok for ung til å få med seg seriegullet i 66. Moderen studerte for øvrig fysioterapi sammen med Kjell Kaspersen for snart 60 år siden.

Back