• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra FRA

Endelig mandag… Tykt lage med tåke over byen i dag og solen presser seg sakte frem.. Nok en aktiv dag på programmet med helsekveld som består av svømming, sunn mat og null edle dråper ^_^

10mars.jpg

God morgen fra Oslo. Grått, men det regner i hvertfall ikke, hvilket heller ikke er noe stort behov for når man ser på Akerelva.
Kona har bursdag så da blir det først å se på ymse babyutstyr før det blir middag på Sawan. Men først en tur til Skogen

2e4ahuqa.jpg

G'morgen fra Mosjøen. Begynner såvidt å lysne og det ser ut til at været har roet seg noe. Men fortsatt grått og sneen som kom før helgen er vekk her nede.

Her kaller snart arbeidet - men føøøøøørst - en stor kanne Peet's Coffee .....

*gjesp* Starter dagen med en tur til Danmark. Hente litt poste restante, billig mat og noen brett med cola zero. Så får vi se hva Ålborg/bilka har å by på idag. På jakt etter ny tvbenk. Ha en topp dag folkens!

esanadam.jpg

Bangels på radioen, og eg er klar til innsats frå heimekontoret. Blir admin/rive/bestille/tenke-dag idag, tenkjer eg.

Have fun!

. Begynner såvidt å lysne og det ser ut til at været har roet seg noe.

Var kansklje litt rask der ... morraflyet kom seg ikke ned og nå hyler det langs hushjørnene igjen .. velvel - slik går no dagan ...

God morgen fra L14 eller hvilket magisk navn denne linja har. Fortsatt ikke helt i form, men det kommer seg nok helt plutselig.

Ha en fin dag

Mårn fra et regnfullt trøndelag
Så ble det bløtt her i omegn også....Ja ja - you can't win 'em all

Ha en fin en :D :D :D

God morgen fra EWR , hjem med 38 i kveld. Smekk full bak, men har foreløpig ledig midtsete på rad 21. Forresten herlig Rock of Ages i går... Følte meg 30 år yngre:p

Ikke så værst vær her i Glasgow, håper på at det ikke er noe dårligere hjemme når jeg kommer dit i kveld.
my4ubepe.jpg

God kveld fra Aberdeen,
Lang dag med møter i prosjektet her over. Startet dagen med et par tidlige morgentimer på Forus kontoret før turer gikk med WF364 og LN-WDL , Vestfold, over sjøen til øya i vest. Første dagen dette året med nydelig vær hele veien. Det gikk til og med an å fotografere Sleipner feltet fra cruise høyden midtfjords idag.
Vi kom inn over Grampian i flott vårvær og for første gang på lenge ble flighten klarert for visuell innflyging så det ble en kort og fin tur.
Vel, noen innkjøpte (fly)magasiner skal få omdreiningene i skallen ned på et normalt nivå før jeg tar kvelden her på hotelleriet.
Returen går med SK4616 som vanlig i morgen.
Ha en fin kveld for det som er igjen av den.

Attachments

• DSCN7182.jpg
    DSCN7182.jpg
    67.6 KB · Views: 56
  • DSCN7202.jpg
    DSCN7202.jpg
    19.6 KB · Views: 56
  • DSCN7211.jpg
    DSCN7211.jpg
    27.7 KB · Views: 56
  • DSCN7224.jpg
    DSCN7224.jpg