God mandag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Kan ikke påstå at man er i 100% form i dag gitt. Har en forkjølelse som ikke riktig vil gi seg, selv etter å holdt seg hjemme i to dager. Men på jobb må man, orker ikke sitte hjemme å stirre i veggen heller.

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

Mornings. Litt grått her i hovedstaden på morgenkvisten. Jobben kaller, før det blir fotball med noen kolleger. Ha en fin dag

God mandag fra OSL.
Like mye folk i FastTrack som på vanlig i dag. De må virkelig fikse en større dynamikk der borte når så mange har tilgang.
SK330 oppover i dag til litt møter i barteby.

God morgen fra Kristiansand.

Det ble tidlig opp for å kjøre til Kjevik, så blir det bestilling av ny pc. Milage run må også bestilles hit og dit, begynner å haste (Var det ikke 18 mai som frist for å bestille tur med 100% ekstrapoeng?).

Game of thrones skal vi også få skviset inn (er på sesong 1!)

Ha en fin dag!

God morgen fra Forus,
Litt tåke på morgenkvisten her over i sørvest. Det ser ut som den letter nå.
Alminnelig travlet her i prosjektet idag.
Billett er kjøpt med Nordsjøbussen i ettermiddag over til øya i vest med SK4615.
2 dager med møter og aktiviteter i Aberdeen videre i uken.
Det ligger an til en interessant uke.
Ha en fin dag folkens.

Heisann!

Mandagsmøter og masse "faste" ting som må gjøres i dag. Der pep det akkurat inn en mld om innsjekk på SK345 i morgen tidlig, så da tyder ting på at det blir en dag i Oslo i morgen gitt.. :)

Endelig ferdig med alt av konfirmasjoner her nå, konsentrasjon mot bryllup 1 August i stedet for.. hehe.

Ha en flott dag folkens! :)

Kim

God morgen fra München! Her er ei "natt"forelesning allerede unnagjort - tidlig på an for et kronisk C-menneske med andre ord. Kjenner det er behov for påfyll av kaffe snart hvis noe produktivt skal komme av dagen. Forhåpentligvis har det kommet en ny episode av GoT i løpet av natten som skal nytes i kveld.

Ha en fin dag!

God dag. Flyet mitt fra MOL-BGO ble selvfølgelig kansellert, så de satt flyet fra KSU til å mellomlande i Molde. Det de ikke opplyste om før etter litt var at 12 personer ikke fikk plass og må ta buss til KSU.. Jeg var selvfølgelig en av de, så nå har vi en hel buss for oss selv og 200 kroner i matkuponger.. Livet!

God ettermiddag fra Trondheim
Da var jeg innehaver av en motorsykkel, så nå blir det ut på tur hver dag :)
Forresten....ikke de nærmeste dagene da jeg er alene med kidsa...damn it !! :(

Nåvel....kanskje litt kjøring da... ;)

Ha en strålende dag :D :D :D

G'morgen .. akkurat jagd guttungen avgårde på skolevei, så da er det tid for kaffe og litt oppdatering ..

Arbeidsmandag i dag .. fridag i morgen .. så tre nye arbeidsdager for frilørdag og arbeidssøndag. Jaja - slik går no dagan.

Allerede over 20 grader og Nirvana på radioen ... Life is quite ok ... 'Polly has a cracker'

God klissvåt mandag fra Bayswater. Dagen startet med hodepine etter at jeg røk på en GT-smell igår, nå avslutter jeg den med mat fra en verdensomspennende gourmetrestaurant som har spesialisert seg på hamburgere og klovner. Oslo imorgen!

Fortsatt god kveld!

Da er det på tide å ta kvelden etter en bedre middag med kolleger.
Flott vær her over idag.
Sommeren er nå endelig over oss.
Rapsåkrene i Skottland står nå gule og flotte som er et sikkert tegn på at forsommeren er her.
Noen motiver tatt fra OY-KKS på ettermiddagens flight legges ved.
Innflyging til Dyce som vanlig over Peterhead.
En fin tid på året.
God natt.

Attachments

• DSCN7914.jpg
    DSCN7914.jpg
    50.5 KB · Views: 54
  • DSCN7920.jpg
    DSCN7920.jpg
    36.4 KB · Views: 50
  • DSCN7925.jpg
    DSCN7925.jpg
    38.1 KB · Views: 49