• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Gudd mauning fra Forus!

Ny uke, nye muligheitar, men dog en del kortere enn en vanlig uke pga slike "røde" dager. Det liker vi!

Ha en fin en forumster!

Skrekk start på dagen!! Tenkte litt feil i morgen tidlig med det resultat at SK2302 stakk uten meg! Tenkte halvkomatisk og stuptrøtt at jeg skulle avgårde med Widerøe 06.50 men neida. Hadde tilogmed lagt inn i planlegger osv. Uff. Så da måtte jeg booke om og styre noe jævlig her. 09.40 ble løsningen. Fakk!

God morgen fra Akersgata. Trøtt etter helgen i Sverige, der svensk whisky måtte testes. Men nå klar for firedagersuke. Litt nye oppgaver for en gammel traver er på gang, og det får man vel bare leve med. Ha en solfylt dag!

God morgen. Første tentamen i dag for andre semester - sekken er allerede fyllt til randen av godteri. Kun en normal skoledag denne uka, ergo ingen lekser. Kanskje jeg tar meg en tur ned på sørstrand for å spotte. Vi får se. Været er på min side i hvert fall.

God formiddag fra et solfylt Kalbakken, Groruddal'n. Etter endt kontortjeneste blir det å dra av gårde med SK1471 til CPH. Deretter leiebil til Landskrona for leverandørbesøk. Ha en alldeles fortreffelig dag:)

God formiddag fra Trondheim
Hadde et vagt ønske om at det var søndag da jeg våknet, men det ønsket ble nok ikke innfridd.
Topp helg i Oslo, med oppgradering til Oslofjord-suite på Scandinavia,sol,masse øl og "We love the eighties"...
Nå er det tilbake til virkeligheten og jobb.....

Ønsker alle en strålende dag.... :D :D :D

Mornings. Siste morgen her på Radisson Blu Resort Gran Canaria. Frokost et nettopp inntatt og blir å kombinere pakking med litt jobb via VPN før transporten plukker oss opp om noen timer. Air Berlin via TXL hjem. Hat heldigvis fått brodern til å hente oss på OSL hvilket er praktisk når vi lander 23:00. Ha en fin dag
8yqagyhe.jpg

Sånn passe morgen fra Neskollen. Begynte dagen med å lese om at noen har vært på jobben og lekt brannmann i helgen:

En eller flere har i løpet av helga brutt seg inn i tre varebiler til firmaet FedEx på Skedsmokorset. Det kjente budfirmaet varslet politiet på Romerike ved 04.30-tida natt til mandag.

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article7321890.ece

Så sånn går no dagan. Heldigvis en kort, om noe oppstykket arbeidsuke. Ha en god en.

God formiddag fra Bergen. :) Ved gate i CPH kl 0740 i morres med SK926 fra IAD. Flyet til BGO gikk ytterst fra A-piren kl 0800. Jeg rakk det akkuratt, kofferten gjorde det ikke. :(

God morgen fra Mallorca eller retter sagt Alcudia - grønt, blomstring og god drikke til maten :colgate:

Ha en god mandag hjemme.

Jan

:old

God midt på dagen fra det Sørlandske!

Her skinner solen ute og er riktig så fint. Bare synd man må sitte inne på kontoret og knote hele dagen.

Får ta det litt igjen i ettermiddag, tenker jeg.

Fortsatt god mandag ønskes.

God ettermiddag fra Forus,
Nydelig sommervær her over idag.
Det blir å jobbe effektivt for å komme ut dørene så tidlig som mulig og nyte været i det fri hjemme.
Ha en fin dag folkens.

G'moorgen, ja ... her skin solan og det er allerede oppimot 20 grader. Regner med litt ruekevær i ettermiddag - vi synes å ha kommet inn i tropemønsteret igjen - pent på morran, men torden og nedbør på ettermiddagen.

Sløvedag i dag .. fri fra jobb og begge bilene er i bruk. Velvel - jeg har Kindle'n full ... .

Go ættmidag fra OSL. SK221 ned til KRS i dag for et par dager med jobb på sørlandet.

Booka sommerferie til LAS i Biz i dag, alltid en like herlig opplevelse!

Back