God mandag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Da var det mandag, men det er da heldigvis en kort uke, så da overlever man. Litt av hvert som skal ordnes i dag før man tar fri på onsdag med god samvittighet.

Ha en fin en forumister! :)

Mornings fra bussen. Trangt i dag, men fikk sikret meg "seating class". Nok å gjøre på jobb i dag også. Ha en fin dag

God morgen fra en fin høstdag i Oslo, tenk å glede seg i hele fem dager til helga:D
Ha en fin dag alle sammen.

God mandags morgen fra Gardermoen, på vei til Sola for å jobbe litt.. Velkerklokka på 0450 idag, kjenner det i øyelokkene gitt. Ha en fin dag :)

-Sunny

God morgen fra Wien. Frokost er konsumert, blir straks å sette nesen mot CAT for å komme seg til flyplassen. Deretter Dy tilbake til Norge.

Formiddag i Trondheim
Høstferie hele uka, som egentlig bare gir meg mere tid til oppussing.......:cry:
Men det blir fint tilslutt ;)

Ha en strålende dag forumister :up:

Hvor fort tiden går ... var innom SAS i Fornebuveien den morgenen for å hilse på CK .. da var allerede de første meldingene inne. Hvor alvorlig det virkelig var visste vi ikke før senere på formiddagen... :(

God kveld fra Aberdeen,
ja tenkte tanken mens jeg satt på SK4615 og -RPK Heimer Viking over sjøen nå i ettermiddag.
Det var ingen god dag for mange.
Vel her har ettermiddagen og kvelden gått med til å forberede ukas møte i morgen.
Satser på å bli ferdig til å nå SK4616 østover sjøen i morgen.
Torsdag går ferden over fjellet til OSL.
Og så er det 20 år siden medlemskapet i Eurobonus ble etablert for mitt vedkommende. Det har blir noen hundre tusen poeng opp gjennom årene ser jeg.
God natt!

Back