God mandag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Gudd mauning bois and girls. Da var det en ny uke med nye moglegheitar!

Ikke feil å stå opp og se at det er lyst ute når du er på vei til jobb akkurat.

Masse på tapetet i dag og, må nok sende noen hissige mailer og ta noen hisssige telefoner i løpet av dagen til en leverandør og få de til å få opp farten. :D Kan bli gøy.

Ha en fin en forumister! :)

Last edited:
God morgon frå Stavanger!

Ny veke, nytt kurs, ny reise :colgate: Det blir ein laaang dag, men heldigvis i C-klasse ;)

Ha ein fin dag alle saman!

Mornings fra Oslo. Solen skinner og ombord i en av #Ruters røde er vi på vei vestover. Mandager er normalt den store dagen for ukerapporter. Og har også fått beskjed at støvsugeren må frem når jeg kommer hjem. Ha en fin dag

God alt for tidlig morgen fra Radisson Blue, St Hellen i Dublin, en etter min smak, noget for ivrig resepsjonist har nettop ringt for å vekke meg og da jeg ikke tok telefonen banket han på døra til jeg ga opp...
Han kunne informere meg om at jeg hadde bestillt vekking til halv syv..
Noe som er litt merkelig, siden flyet mitt ikke går før klokka sju i kveld.. Men våken er jeg i allefall og resepsjonisten får prøve å finne ut hvem han egentlig skulle vekke..

Blir å være turist i Dublin i dag før nesa vendes hjemover.

Noen som har et bra tips på å komme seg til Oslo etter middnatt??
Har ikke så lyst til å svi 1000 daler på taxi inn til byen.

Noen som har et bra tips på å komme seg til Oslo etter middnatt??
Har ikke så lyst til å svi 1000 daler på taxi inn til byen.

Flytoget. Med siste flighten fra CPH (hvis signaturen din stemmer) så rekker du 00:16 hvis du er heldig og ikke har bagasje. Ellers får du satse på 00:36 eller 00:56 ;)

Flytoget. Med siste flighten fra CPH (hvis signaturen din stemmer) så rekker du 00:16 hvis du er heldig og ikke har bagasje. Ellers får du satse på 00:36 eller 00:56 ;)

Se der ja, jeg som trodde jeg hadde søkt meg fram til at siste flytoget går klokka 00:16 og at det følgelig er litt vel close race med baggasje.

Takker!

Goooood morgen fra hjemmekontoret, hvor vinteren utrolig nok har en siste krampetrekning før våren setter inn...
Ingenting er bedre enn møter som blir avlyst kvelden før, slik at man sparer seg for en ekstra tur. Da blir det heller produktiv dag hjemmefra i dag.
Det betyr også en tur på sykkel i kveld og rolig aften på sofaen etterpå.

Ha en fortreffelig mandag alle sammen!

God morgen fra et solfylt Oslo! Etter å ha tilbakelagt litt over 4000 km på skinner siden fredagsettermiddag samt to netter i høyklassesovekupè føler man seg totalt uthvilt og klar for en ny uke som avrundes med båttur.

Leser på NRK.no at Nordstjernen traff på litt uvær siste turen med NRKs team ombord, det finnes ikke bedre lesing en mandagsmorran! Ha en fin dag :)

Godmorgen fra Serviceair Loungen i CPH. Som vanligt svært at finde et sted at sidde når de nu har fjernet halvdelen af stolene og maden.... Ja - det bliver også dårligere og dårligere. Overvejer om det overhovedet er turen værd efterhånden.

Idag går turen til London - og de næste par timer i LCC-land skal bare overståes. Turen går med easyJet idag. Ikke med min gode vilje, men både SAS og BA mente de ville have 5-6xeasyJet-prisen - og der må trods alt være grænser for betalingsvilligheden. Så må denne gang leve med det et par timer.

Heldigvis kan vi forhåbenligt se frem til at bo godt i London. Værelser er reserveret på Blakes Hotel de næste to dage.

Men må hellere begynde at gå den lange tur til den helt forfærdelige GO-terminal her i CPH.

God dag til alle...

God formiddag fra Oslo. De med hentesveis bør holde seg innadørs for her blåser det godt. Ukestart med overtig i to dager. Greit med litt ekstra stål, er ikke akkurat gratis hun jeg er gift med :lol:

Ha en fortreffelig dag.

God mandag fra.. *ser seg rundt* Skedsmokorset.

Første dag i de nye lokalene. Foreløpig ser alt greit ut. Får satse på at noen av de jeg jobber med snart dukker opp, og får "lært meg opp".

God mandag ønskes :)

God formiddag fra T-banen. Her har man rømt etter at noen begynte å pigge opp en betongbro utenfor kontorvinduet. Nå har de pigget fjell og hamret der i et år, men idag var det helt vanvittig høyt. Det er ganske fascinerende da hele pointet er en skarve planovergang. Et prosjekt som har gått fullstendig av hengslene.

Ha en fin en folkens!

Hater mandager, sukk... Men: ny uke og nye muligheter, også får man da se det positive i det da våren er i anmarsj! Kanskje formkurven er stigende for resten av uken. Her er det arbeid av ymse slag på programmet, men bare 2-3 timer før jeg vender nesa hjemover. Ellers ser det ut til å bli en joggetur i kveld, da både kroppen og formen forøvrig står for forfall og skal innhente seg til sommerhalvåret.

"Have a good one" forumister!

God ettermiddag fra SAS-kantinen paa OSL. Baerer hjemover til Nederland via CPH for et par forhaapentligvis produktive arbeidsdager. Ha en god uke!

God ettermiddag - mandag og vanlig kontordag i dag, og i morgen, og onsdag, og tor....

Se der ja, jeg som trodde jeg hadde søkt meg fram til at siste flytoget går klokka 00:16 og at det følgelig er litt vel close race med baggasje.

Og så har du SAS Flybussen til sentrum kl. 0100 og Flybussekspressen mot Fredrikstad til Manglerud/Ryen kl. 0040 litt avhengig av hvor du skal og hvor fort kofferten kommer. Lykke til og god tur!

Ha en fin alle sammen!

God ettermiddag fra The Audley på South Audley St for de som er kjent I london, med en god pint med bitter utendørs! Det smaker...! :) Konferanse om konkurransepolitikk i morgen, som ganske sikkert blir bra.

G'ettermiddag fra Grønn-land ... har akkurat spylt min grønne bil sort igjen. Pollenrekord i dag - skal bli verre i morgen. Alle rekorder fra mars er iferd med å bli slått sønder og sammen - kanskje blir vi ferdig med sommeren før våren kommer?

Ellers fant jeg ut at jeg hadde fri etter å ha jobbet en halvtimes tid .. greit nok - pendler kun opp trappa og jeg har nok å pusle med ellers.. Så da starter vi med en lur i hengekøya.

Back