• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra Dubai

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God mandag fra Dubai. Her i terminal C er det litt mer gammelt og slitt enn man er vant med i Dubai og mye er under ombygging, men wifi fungerer og Facebook og slikt er ikke sensurert slik som i Pakistan. Boarding av flight til Norge starter om under en halvtime så jeg gidder ikke se etter Diners-lounge. Kunne egentlig tenkt meg å stoppet litt her og tatt noen dagers sløving ved hotellstrand eller hotellbasseng. Og da mener jeg ikke et kaldt lite hotellbasseng slik som i Lahore.

Så da er det snart å sløve noe timer på vei til sne. Skal vurdere å få gjort noe mer enn å sløve når jeg kommer hjem på uvant tidspunkt.

Ha en god en alle på vei mot mer ordnede forhold.

God morgen fra Lillestrøm. Ny uke igjen så da er det bare å kjøre på som vanlig. God tur hjem til Robert! Ha en flott mandag alle sammen! :)

Glad mandag fra Ris. Klar for de siste fire dagene hos arbeidsgiveren gjennom 17 år. Holder meg innendørs på bryggekontoret i hele dag og satser på en bra treningsøkt i kveld. Ha en fin start på uken du også.

Glad mandag til dere i øst, her i vest er det fremdeles søndag kveld, postmann Pat var akkurat på døren med en forsyning Starbucks Nespresso fra Amazon. Postvesenet har virkelig klart å være blant de beste i "same or next day delivery". En annen liten glede var et innkjøp av Lewis - jeg har nå samme størrelse som når jeg flyttet hit i 1998 32"x 34".

Lørdagen ble tilbrakt inne i skogen sammen med 30 andre frivillige som arbeidet med den neste tur stien her på øya, som i Januar vil glede oss med på Mountain Bike eller til fots med hunder. Vi ryddet 2 km i løpet en lørdag formiddag, en supert resultat av våre skattepenger, vi stemmer alltid for øking av skattene (75-80% stemmer for) noe som er en kjempegod investering.

Nå en rolig kveld foran peisen med en velfortjent Umbrella IPA fra Pelican Brewery og Kenndy and King en svært interessant bok i disse dager, utrolig hvor fort en Trump kan stille klokka tilbake til 60 tallet.

Mornings fra nr. 2!
Beste dagen i uka innleder et tredagershelvete med oppmøte 06.45. Dagvakt kalles det visst. Pøh! Det er jo midt på natta!
MEN. På torsdag venter Nice og det årlige pinnekjøttlaget. Det blir stas. Kan fort gå på en akevittsmell der :D
Avholdsfri ukestart ønskes!

Morn fra fuktige Bergen.

Min (ukes)karriere som taxisjåfør går mot slutten og godt er det. Kan ikke huske jeg har jobbet så mangen timer for så lite betaling.

Ellers vurderes det å booke en svipptur til ALC.
Da med avreise i morgen eller onsdag. Langtidsplanlegging er tull, det er nå ting taes litt på sparket at man føler man lever.

Ha en fuktig dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God middag fra Suntec Mall, over gata fra Conrad Singapore . Finns det bedre location enn mall over gata fra hotellet for fruentimmer :colgate:

Mornings fra Sandaker. Arvingen var fast bestemt på å spise frokost i barnehagen, så han er alt levert. En liten gjennomgang av mail hjemme og en espresso i fred og ro før trikken venter. En løpetur er også planlagt i kveld, samt regnearkene må finnes frem frem for å beregne effekter av ulike rentenivåer og gjeldsgrader. Ha en fin dag

God morgen fra t-banen. Hadde virkelig ikke lyst til å stå opp men var det med penger da. Ikke så lenge til Guangzhou og Hong Kong. En uke og tre dager for å være nøyaktig. Får se til å booke et hotell siste natta i Hong Kong.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God formiddag fra det Sørlandske!

Dagens første møte er gjennomført. Overskyet og ca 0 grader. Men frost i natt, og det var stålis på bilen. Må se å få kjøpt meg en ny sprayflaske med de-icer. Flere møter venter i dag, så her kommer nok dagen til å gå unna. Heldigvis ingen planer etter at siste møte er ferdig kl 1730. Satser på Dominos Pizza til middag i kveld. Lettvindt.

God middag fra Suntec Mall, over gata fra Conrad Singapore . Finns det bedre location enn mall over gata fra hotellet for fruentimmer :colgate:

Anbefaler å gå tvers gjennom SunTec og ta en sightseeing tur med amfibiekjøretøyet DuckTours. Den er skikkelig kul og en litt anderledes opplevelse! Hygg deg i Singapore. Rett ved siden av Conrad ligger Paulaner Brauhaus. God schnitzel og deilig tysk øl! Anbefales!

Dagens første møte er gjennomført. Overskyet og ca 0 grader. Men frost i natt, og det var stålis på bilen. Må se å få kjøpt meg en ny sprayflaske med de-icer. Flere møter venter i dag, så her kommer nok dagen til å gå unna.

I mer dannede hjem bruker vi garasje [emoji13]

Takk, Biz, Paulaner er første jeg så da vi kom ut av taxien i går... Morgendagens prosjekt mens fruen "Get lost" i Sumtec :D.

Men etter 3 dager på Conrad flytter vi til Hilton på Orchard og der er hun lokalkjent, mens jeg navigerer mine veier...:drink

Hau hau .. så smått begynt å lysne i horisonten. Synes å skje senere og senere. Håper det snur snart.

Siste fridag før arbeidet på nytt kaller. Må sørge for å utnytte den best mulig.

Ble en bra morgen på nærflyplassen i går. Resultatet kan beskues i bildeforumet.

Back