God mandag fra Colombo

Du verden så fort disse helgene går!
Men det er jo deilig å kjenne at våren er på vei! Håper inderlig at vi ikke får se mer vinter nå, selv om man jo før om årene saktens har fått nok av snø i mars også.

I ettermiddag venter middag hos broder'n før noen praktiske ting skal ordnes i kveldinga.

Og dermed var post nr 8000 i boks! ;)

BF:cool2

Det hørtes hvertfall for tungvindt ut til at jeg følte for å reise til Kina med det første. Hva mener du med info om familiemedlemmer? Må man oppgi info om foreldre/søsken etc. i visumsøknaden, selv om de ikke har tenkt seg til Kina?

De ber om navn, nasjonalitet, yrke og familiebånd til all "major family members". Vet ikke helt hvem de mener er majorer i min familie. Har oppgitt min mor men ikke søsken f.eks.

De ber om navn, nasjonalitet, yrke og familiebånd til all "major family members". Vet ikke helt hvem de mener er majorer i min familie. Har oppgitt min mor men ikke søsken f.eks.

De må altså vite at min mor sitter i kassa på Kiwi for å slippe meg inn i landet? Greeeit.

Jaja - da var jeg på plass i godstolen på gjemmekonntoret klar for en ny og spennende uke. En god del nytt etter cutover, men for mitt arbeidsfelt betyr det ikke så mye.

Regnet i natt, meningen det skal være sol og pent i dag, men foreløpig ser det lite lovende ut ..

God kveld fra Bergen.

På plass i heimen etter en liten ferie og klar for en ny uke med jobb, pendling og kos.
Jobber meg gjennom Flyprat backloggen nå, og det etterfølges av en mailboks-rydding. Hadde ellers fire ganske kjedelige turer med SAS de siste dagene, hvor de nesten hver gang greide å overse at vannflasken burde vært gratis. Håper ikke det er en trend at de dropper gjennomlesningen av manifestet.

To turer til tigerstaden denne uken, men heldigvis med en relativt grei kalender.

Back