• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra Arlanda!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen!
Ny uke og nye muligheter.
I dag går ferden hjemover til Norge og jobb i morgen. A320 NEO venter med blokkert midtsete i Plus. Fikk kjøpt det som tillegg her om dagen.
Ha en fin dag alle sammen! :)

God morgen fra L12 mot Lysaker. Tidlig start på dagen, legger inn en liten treningsøkt på treningsrommet på jobben før man åpner butikken. Ellers så skal det planlegges litt jobbreiser, holdes ett par statusmøter, også blir det spennende å se om vår rute ut havet til FAE går som planlagt i dag.

Ønsker alle en flott dag!

Mornings fra L1. Kontoret kaller, bare avbrutt av en lunsjavtale med en kamerat. Så får jeg kanskje løpe litt i kveld. Ha en fin dag

Så var man i Gullstua på ARN. Ganske mange reisende en mandags morgen. Fant en fin hvilestol i hvertfall.
Deilig med en tur til et annet sted enn Norge var det! Faktisk fint å ligge her i hvilestolen og høre på typiske loungelyder. Som klirring i glass og avdempet konversasjon, take off lyder. Joda, man har savnet dette litt. Være på tur liksom!
En del butikker er borte her på Arlanda, så pandemien har rammet her som overalt.
Nok lounge betraktninger nå, ha en fin en!

God morgen fra hjemme. Her venter ingenting annet enn jobb, og antagelig en tur på butikken når førstnevnte er ferdig.
Trivelig å være i utlandet, men en drøy uke hos svigerfar holder egentlig, så i dette tilfellet er det absolutt "borte bra, hjemme best".
Men hva skjer med været? Var sånn 20+ og utepils i Bremen på fredag, her hjemme måtte jeg skru på varmen???

God morgen. Trimrommet er besøkt her også. Nesoddfergene seiler frem og tilbake sammen med noen andre litt raskere alternativer. Satser på p ha en presentasjon klar før møte maraton om 30 min.

Hei fra Kollen. Kose-dag ble erstattet av analogt møte og noe så sjeldent som sykt barn. Da ble det mye omrokkeringer og noe stresset karriere-drage. Bare å finne frem en dress og barberhøvelen.

Kinamat og forhåpentligvis en skogstur i kveld.

God morgen fra Hotel Beau Rivage i Nice. Frokosten er fortært og er på vei ut på en liten spasertur i finværet. Temperaturen godt opp på 20-tallet allerede og skyfri himmel i dag også. Blir en liten tur på stranda med solbriller, bok og badebukse[emoji41] En fin start på uka!
ff01d2ec153f0eaa6e78dc12e9b0ea8c.jpg

God dag fra Gaustad. Bortekontor og ymse møter i dag. God purre og vårløksuppe i kantina og alt er liksom greit.

Eneste nedtur må være at jeg virker å ha glemt lesebrillene hjemme. Så jeg får droppe lesingen.

Ha en stilig dag

God dag fra Lødingen. På vei til Drag etter gårsdagens kamp. Hadde tydeligvis brukt Bongos til bookingen, for det var ikke registrert noen bil bestilling på meg, så d måtte det improviseres, men det ordnet seg til slutt.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

God ettermiddag fra Forus,

Etter et par uker med noen feriedager er det tid for å starte gradvis på an igjen. Etter en flott helg med veterantog kjøring på Dovrebanen i helgen er en liten gjennomgang på kontoret nødvendig før kursen settes nordover til SSJ i ettermiddag og basen vår der oppe. Det gjelder å holde liv i distriktsNorge.
Ha en fin dag.

G’moorgen.Her på terassen er det tørt og fint, men utenfor regner det. Fortsatt gode sommertemperaturer, men løvet begynner å vise tegn på slitasje.

Deilig med to fridager. Lite annet å gjøre enn å vente på at lønna kommer inn på konto.

Back